Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kec2
Založen: 12.8.2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Strašice
|
Zaslal: pá září 25, 2009 8:22 am Předmět: chcípá a bublá do nádrže |
|
|
Zdravím všechny.Mám HDI 2,0 a občas mě potvůrka nechá stát.Rozsvítí se diagnostika.Musím několikrát otočit klíčkem,než znova chytne.Hodně bublá do nádrže.Je to tlačné čerpadlo(které běhá a je měněno za staronové),nebo něco pocestě ke vstřikovacímu čerpadlu??Máte někdo zkušenost s touto závadou? Díky |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: pá září 25, 2009 8:46 am Předmět: |
|
|
skús chví¾u jazdi bez víka nádrže, je dos možné že máš upchaté odvetranie. Ak sa to zlepší, treba vyčisti odvetrávaciu trubicu nádrže. _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kec2
Založen: 12.8.2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Strašice
|
Zaslal: pá září 25, 2009 9:02 am Předmět: |
|
|
Tím to nebude.Protože mi netěsní matka nádrže u tlačného čerpadla.Což mě taky pěkně sejří......ne a ne ji tam dostat....a to jsem byl ve 2 servisech a nebyli štonc ji tam dostat... |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: pá září 25, 2009 10:28 am Předmět: |
|
|
nemáš tam matku z X1 prej je jiná a na x2 nepasuje _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kec2
Založen: 12.8.2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Strašice
|
Zaslal: pá září 25, 2009 10:33 am Předmět: |
|
|
To je možné.Děkuju |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá září 25, 2009 12:35 pm Předmět: |
|
|
Matka je na X1 menší oproti X2 a to cca o 1cm, čili tam nejenom nepasuje, ale ani tam nejde vůbec narvat, čili tu tam určitě nemáš. Mám jednu doma.
Stává se i u nových matek pro X2, že blbě sedí závit, taky mám jednu doma, je to k vyhození akoupit za 120 kaček novou v origo servisu. U matky je těsnění na to bacha at nezklouzne, pak protíká nafta při plné nádrži.
Pokud Ti bublá v nádrží při tlakování čerpadlem, tak máš v systému někde vzduch, Tohle totiž vždycky dělá, když měníš filtr a pak tlačíš vzduch do nádrže společně s naftou. Zkontrolovat těsnost u filtru a spojek.
Pokud to nebublá ale bručí řešilo se tady.
http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=920&highlight=
Co se týče čerpadla je toho víc než dost o výměně u HDIčka.
http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=1960&highlight=
http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=1938&highlight= _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kec2
Založen: 12.8.2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Strašice
|
Zaslal: pá září 25, 2009 1:31 pm Předmět: |
|
|
Děkuju.Asi to bude tou nádržkou pal.filtru.Musím vyměnit |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vanil
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 96 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: pá září 25, 2009 2:44 pm Předmět: |
|
|
Měto dělalo něco podobného jen když jsem měl určitou hladinu paliva v nádrži.Bylo to tím že jsem při výměně čerpadla poškodil vracečku a čerpadlo tím pádem nesálo od spoda ale jen tou prasklinou která tam vznikla. _________________ 2.0hdi exclusive-80kw-kombi |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomi
Založen: 24.8.2007 Příspěvky: 73 Bydliště: Vrbové pri Piešanoch
|
Zaslal: st září 30, 2009 8:03 am Předmět: |
|
|
mam podobny problem, auto to robi pri nizkej hladine nafty, zrejme problem s cerpadlom, zatial nemam: cas to riesit a jazdim tak aby som nemal malo nafty. _________________ >> www.citroenklubpraha.eu <<
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Michal 1
Založen: 28.10.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: SK-Gajary
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 10:33 am Předmět: |
|
|
Mne to robí pri plnej aj polovičnej nádrži a ráno ked naštartujem tak to ide nepravidelne - asi to nekde berie vzduch. Mal som vybratý filter paliva a zdá sa mi že mi z neho kvapká nafta. Má tam bý medzi nádobkou a víkom nejaké tesnenie? Dík. _________________ Xantia HDI 109 Activa 99
Xantia HDI 109 00 bez hydroaktívu |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 11:34 am Předmět: |
|
|
Ano je tam okroužek ( na obrázku zelený) a pak přitláčecí pružící plíšek viz obrázek.
http://campione.sweb.cz//PICT3218.jpg _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Naposledy upravil xantiak dne út říjen 13, 2009 11:35 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Michal 1
Založen: 28.10.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: SK-Gajary
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 2:35 pm Předmět: |
|
|
Vďaka, tak ten tam nemám, ani neviem ako to mohlo vôbec fungova bez neho. Asi budem museie kúpi celú nádobku aj s víkom novú. _________________ Xantia HDI 109 Activa 99
Xantia HDI 109 00 bez hydroaktívu |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út říjen 13, 2009 5:14 pm Předmět: |
|
|
To těsnění je vždy u nové filtru takže stačí jen nový filtr, teda zatím jsem kupoval PURFLUX, BOSCH a FRAM a vždy tam těsnící kroužek byl, jen u FRAMu nebyl zelenej ale černej. Co se týče přítlačného plíšku na filtr, tak ten je součástí nádobky, ale viděl jsem už jednoho hada bez něj jezdit a jezdí dodnes a zatím bez problémů. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 97 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 5:31 am Předmět: |
|
|
Ano, o-kroužek je součástí výměné sady pal. filtru. Na barvě nezáleží. Všechny dodávané o-kroužky v těchto sadách jsou odolné vůdči ropným látkám. _________________ X. II. 1999 Break Exclusiv 2.0 HDi 97kW, Hydractive II, Komforty od I.F.H.S. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: pá říjen 16, 2009 12:45 pm Předmět: |
|
|
xantiak napsal: | Co se týče přítlačného plíšku na filtr, tak ten je součástí nádobky, ale viděl jsem už jednoho hada bez něj jezdit a jezdí dodnes a zatím bez problémů. |
jj dá sa to. Pri výmene palivového filtra som ho tam zabudol da a asi o mesiac pri dolievaní kapaliny do ostrekovačov som si ho všimol ako si leží na bloku motora. Motor si šlapal úplne v pohode _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
|