Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Anlick
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 9 Bydliště: praha
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 7:29 pm Předmět: Pára od výfuku a šlem pod víčkem oleje |
|
|
Zdravím ,hned ze začátku musím poděkovat za tento web,xantii mám krátce ale už jsem zde našel dost užitečných rad a tipu.
A teď mám na Vás otázku,je normalní aby mi z výfuku šla i po ohřátí na 80C pára od výfuku?A pod víčkem oleje mám trochu emulze ,myslíte že by to mohlo mít nějakou souvislost? Díky předem za odpověď
PS : Mám pohon na LPG,ale nemyslím že by to mělo vliv na páru z výfuku _________________ Xantia 1.8i, 74kW/101HP Break 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 7:48 pm Předmět: |
|
|
Ubývá Ti chladicí kapalina?Pokud ano tak máš problém.A pokud neubývá a emulze na víčku jen trochu,tak by se nic nemělo dít (ale nevim jak je to na xantiích,ale BX14RE měo nějakou kombinaci-sání odvětrání motoru a nalévání oleje v jednom a tam bylo emulze hejno a vše OK).A Pára z výfuku-Viděl jsi stopy na obloze za letadly? To je zmrzlá pára z vody v kerosinu. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anlick
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 9 Bydliště: praha
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 7:58 pm Předmět: |
|
|
To mě napadlo hned jestli ubývá,tak jsem číhnul a bylo ji až podezřele hafo,tak jsem povolil odvzdušnovák ( a vyřešil jsem rovnou problém nefunkčního topení )a voda byla fuč protože to bylo zavzdušněný.takže přesně nevím jestli mi ubývá ale zejtra to zjistím. a ještě jeden poznatek mámcelkem tvrdy hadice ,ale do expanzní nádržky to netlakuje....zítra zjistím jestli ubýva voda. _________________ Xantia 1.8i, 74kW/101HP Break 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 8:51 pm Předmět: |
|
|
Chladicí soustava pracuje s přetlakem ,takže hadice po zahřátí motoru MUSÍ byt tvrdé (pokud je trochu fouklé těsnění pod palicí tak na volnoběh jdou v expanzce bublinky!!).DP-sledovaz zda neubývá voda (chl.kap)a při stud. motoru koukni (pokud je horkej ,hrozí opaření!!)při volnoběhu do expanzky (chladiče)zda nejdou bublinky.Hýbání hladiny ne,jen bubliny!!! _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anlick
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 9 Bydliště: praha
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 8:59 pm Předmět: |
|
|
ok zítra na juknu a dám vědět.Zatím díky _________________ Xantia 1.8i, 74kW/101HP Break 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
petr h
Založen: 25.1.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: teplice
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 9:25 pm Předmět: emulze na víčku |
|
|
To že ti jde pára z výfuku bych tak neřešil ale že máš emulzi na víčku tak to bys mohl mít ucpané odvětrávací hadice z motoru.Já je čistim pravidelně 2x do roka a vždy jsou plné.Stává se to ůdajně hlavně když jezdíš spíš pouze po městě a motor se ti nedostatečně pravidelně nezahřeje.Většinou u jiných aut pokud máš bílou emulzi na víčku tak to znamená že ti jde voda do oleje ale u xantie bych se toho nebál já mám bílo na víčku pořád a vodu nedoleju za celej rok žádnou.Na mim autě jsou to hadice co vychází z motoru hned vedle olejového filtru pak se zbýhají do jedné a napojují se do víka ventilů.Přes léto je to v pohodě ale v zimě pokud ti ta emulze zmrzne tak se hadice ucpe a vyletí ti většia motorového oleje např měrkou oleje ven.
Hadice stačí vyndat a propláchnout např. tech. benzínem.
Jinak se tu o tom dost psalo tak zkus hledat a najdeš toho o tom víc. _________________ xantia rv.93 1.8i \babička\ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st říjen 14, 2009 9:33 pm Předmět: |
|
|
no jistě, Jazz ééé Žulda o tom ví svý _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Anlick
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 9 Bydliště: praha
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 6:21 am Předmět: |
|
|
To petr H:I to je jedna z možností,protože mi uniká olej přes víčko oleje.Díky za radu,určitě je zkusím vyčistit _________________ Xantia 1.8i, 74kW/101HP Break 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anlick
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 9 Bydliště: praha
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 7:27 am Předmět: |
|
|
takže moje zjištění:voda přes noc ubyla cca o pul litru a po nastartování jsem čuměl do nadobky ažadný gejzír vody ani bublinky.Takže si myslim jak psal petr H že mám ucpané hadice a asi budu mít ještě zavzdušněný topení nebo mi to někde bude uchcávat,ale díky za rady až vyčistím hadice dám vědět jestli šlem zmizel. _________________ Xantia 1.8i, 74kW/101HP Break 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 9:49 am Předmět: |
|
|
Anlick napsal: | To petr H:I to je jedna z možností,protože mi uniká olej přes víčko oleje.Díky za radu,určitě je zkusím vyčistit |
Únik na víčku oleje, otevři víčko za chodu a nesmí ti z tama stříkat olej, jen sem tam prsknout, pokud stříká tak prasklo plastové potrubíčko co slouží jako olelový kanál na ložiska vačky. Dost často se to stává. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anlick
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 9 Bydliště: praha
|
Zaslal: čt říjen 15, 2009 11:17 am Předmět: |
|
|
ne nestříká ale všiml jsem si ze to je nadním na kapote oblitý od oleje a v samotnym víčku z vrchu je maly panak oleje ,jinak nechal jsem auto zahřat na provozní teplotu a sledoval jsem kapalinu v expanze a žadny bublinky a gejzíry jak když se bouchne sampano takze usuzuju ze pakung pod makovici bude ok.
Ps :předchozí majitel byl jeden z Vás ,na zadku se honosim nalepkou Vašeho klubu:)Auto jsem koupil v Mnichovicich od auto Babiš . _________________ Xantia 1.8i, 74kW/101HP Break 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Anlick
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 9 Bydliště: praha
|
Zaslal: st říjen 21, 2009 6:07 pm Předmět: |
|
|
děkuju všem za rady,hadice jsem vyčistil,byly zasra** jak prase,a už je to ok bez šlemu ,a ubytek vody už se taky nekoná,stačilo fakt pořádně odvzdušnit a už mi tyden nezmizela ani kapka. _________________ Xantia 1.8i, 74kW/101HP Break 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
michal
Založen: 9.5.2007 Příspěvky: 182 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st říjen 21, 2009 9:52 pm Předmět: |
|
|
kde se odvzdušòuje topení? a musi byt při tom zapnuty nebo vypnuty motor? _________________ Citroen Xantia break 1,8 16V 99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|