Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Cerpadlo LHM

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pavel Spáčil



Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: ne září 20, 2009 10:22 am    Předmět: Cerpadlo LHM Citovat

Dobry den-mam dotaz-pri sundani klinoveho remenu je mozne otocit rukou cerpadlem?A pokud ano-jak lehce nebo tezce?Mam XII s hydraulickymi zamky proti padani.dik za odpovedi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
oldtety



Založen: 17.10.2008
Příspěvky: 18
Bydliště: Velké Bílovice

PříspěvekZaslal: ne září 20, 2009 3:56 pm    Předmět: Citovat

Čau, já to nezkoušel, ale myslím si ,že to bude záležet na tom jaký máš momentálně tlak v systému.Zda provozní nebo už klesnul a tlakový regulátor už přepnul na dotláčení v tomto případě s ním asi nezatočíš.V případě ,že to zkusíš hned po odstavení motoru je tam jistá šance, ale i zde překonáváš určitý odpor.PaM to bude vědět přesně.
_________________
oldtety
2,0 HDi 80kW Hydroaktiv
2x Bx 1.7td, 1.9D
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel Spáčil



Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: ne září 20, 2009 4:17 pm    Předmět: Citovat

tak abych to uvedl do kontextu-pred zhruba tydnem se mi zacalo zdat,ze motor zmenil zvuk-jakoby zhrubl,nebo zfiatovatel Laughing ,ale prikladal jsem to spatne nafte.Ovsem tento stav se zhorsoval a nejmarkantnejsi byl pri nizkych otackacz-rozjezd a prerazovani.Taky pri rannim nastartovani piskal klinak.Pak jsem zkusil pri volnobehu zapnout dalkove svetla a bylo slyset,ze se to jeste o neco zhorsilo,tudiz mne to vedlo k zaveru,ze by to mohlo byt altikem,ktery byl sice po repasi,ale prece jen....Tak jsem se obratil na opravare (zaruka) a ten sundal klinak ,altik v poho,ale cerpadlo bylo uvolnene a lehce posunute.Cerpadlo pritahl,klinak dosponoval a vypada to jako zo pohoda,auti se zacalo chovat zpusobne,ale rikal mi,ze neslo,nebo slo tezko a skokove(pistove cerpadlo) otocit rukou nahonem cerpadla.Musim rict ze to neni citroenak,pouze specialista na startery a altiky.Mne nikdy nenapadlo zkusit otocit rukou cerpadlem,ale myslim si,ze pistove cerpadlo a pri protitlaku uzamcenem hydr.zamkem by to melo jit tezko a skokove. Rolling Eyes Takze ted hledeam nekoho,kdo to uz zkusil a uklidni mne,ze to cele byla v podstate jen prkotina zpusobena uvolnenim a posunutim cerpadla. Shocked Takze vsem dik,prosim napiste sve zkusenosti. Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: ne září 20, 2009 4:32 pm    Předmět: Citovat

A nemáš náhodou Hdi? Před nedávnem se mi taky změnil zvuk motoru a byla špatná řemenice na klikovce.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel Spáčil



Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: ne září 20, 2009 5:49 pm    Předmět: Citovat

Nee Wink ,mam Sd-cko
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel Spáčil



Založen: 20.9.2009
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: ne září 20, 2009 5:53 pm    Předmět: Citovat

A jeste souvisejici dotaz-muze se pridrit ci zadrit cerpadlo Embarassed ?Asi muze,ze jo Rolling Eyes .Zazil to nekdo? Jak se to projevuje-kouslo se to naraz,nebo to klade cim dal vetci odpor,nebo to prestane tlacit....Nebo to pistove cerpadlo je funkcne tak spolehlive,ze muze jen nekde prolinat a tect?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po září 21, 2009 7:40 pm    Předmět: Citovat

Ahoj,mělo by jít ztuha,přece tlačí nemalý tlak,a navíc překonáváš odpor vratných pružinek,které v jiných točivých blbostech nejsou Wink

No,a samo,může se "zadřít",nebo rachotit,a nebo dávat malý tlak
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dude



Založen: 10.1.2009
Příspěvky: 120
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: po září 21, 2009 8:20 pm    Předmět: Citovat

No vzhledem k tomu, ze na volnobeh pri sepnuti cerpadla celkem zakolisaji otacky, tak to asi zlehka zrovna nepujde.
_________________
Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zdeněk Švec



Založen: 7.2.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: Kvasice,krajina 450

PříspěvekZaslal: út září 22, 2009 4:00 am    Předmět: Čerpadlo LHM Citovat

Když je čerpadlo v záběru tak jde docela ztuha,ale když už v systému není potřebný tlak tak s tím jde točit rukou relativně lehce jsou potřeba určité otáčky pak asi sepne regulátor dostane se do záběru a pak ztuhne a tlakuje systém. Možná je to proto,aby startér při startu táhl jen motor a ne čerpadlo zároveò. Tak rukou by si měl točit celkem lehce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út září 22, 2009 10:20 am    Předmět: Re: Čerpadlo LHM Citovat

Zdeněk Švec napsal:
jsou potřeba určité otáčky pak asi sepne regulátor dostane se do záběru a pak ztuhne a tlakuje systém. Možná je to proto,aby startér při startu táhl jen motor a ne čerpadlo zároveò. Tak rukou by si měl točit celkem lehce.



Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes


čerpadlo pracuje vlastně pořád, jestli tlačí nebo se fláká, si řídí pouze regulátor tlaku. Tak že když je systém a centrálka natlakovaná, regulák cvakne, přepne oběh LHM do vratky a proudí to jen volně " čerpadlo - nádržka LHM " to pak jde čerpadlo lehce. Když je potřeba tlak do centrálky a systému, regulák si to přepne a čerpadlo tlačí proti kouli .... to pak jde čerpadlo těžko. Je uplně jedno jaké máš otáčky a jestli startuješ nebo ne Wink
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)