Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
forreet
Založen: 12.8.2009 Příspěvky: 12
|
Zaslal: po září 21, 2009 8:02 am Předmět: naftove cerpadlo |
|
|
Mam xantiu 2,0 66kw rv 97 chcem sa opytat ci je mozne nejak poloamatersky nastavit ho sa my vidi ze mam celkom dost velku spotrebu okolo 9l k comu je tam ten sroub na korekciu predstihu ci davek nafty? |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
sgt
![](images/avatars/1378152644497472aa4ccd7.gif)
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: po září 21, 2009 9:03 am Předmět: |
|
|
No, pod¾a všetkého máš 2,0 HDi 66kW. A určite tam nenájdeš žiadny šrob na nejaké korekcie atď... Je to CR motor, všetko je riadené riadiacou jednotkou, kde bez poriadnej diagnostiky nenastavíš nič
Ak máš ve¾kú spotrebu, problém h¾adaj inde. Vačšinou to je uchcávajúcim vstrekovačom alebo zaneseným katalyzátorom, skús to pozrie. _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir ![](http://images.spritmonitor.de/189395_6.png) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
forreet
Založen: 12.8.2009 Příspěvky: 12
|
Zaslal: po září 21, 2009 10:59 am Předmět: |
|
|
tak je tam klasicke mechanicke cerpadlo a vzadu je sroub ridici jednotku mam taky tak nevym co mam za auto hehe v technicaku je 2,0td 66kw pri /4000otackach |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
sgt
![](images/avatars/1378152644497472aa4ccd7.gif)
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: po září 21, 2009 1:44 pm Předmět: |
|
|
No tak to zase policajti hviezdili pri zápise do TP
Potom máš klasiku 1,9TD a tá má mechanické čerpadlo a aj ten šrób na korekciu predvstreku.
Pozri si toto vlákno, platí na teba ako ušité
http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=2132 _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir ![](http://images.spritmonitor.de/189395_6.png) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
kapitán
![](images/avatars/14119624304a1c0fb62cb47.jpg)
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: po září 21, 2009 2:55 pm Předmět: |
|
|
To Forret-v TP máš také typ motoru (např A8A-1,8TD,AJZ-1,9TD atd)Podle toho se docela jistě pozna zda máš HDi nebo jen TD. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
filo
Založen: 30.7.2008 Příspěvky: 148
|
Zaslal: po září 21, 2009 4:23 pm Předmět: |
|
|
Ja mam v TP taky 2.0. JInak z 97 to nejspis bude jak moje, motor DHX.
9 je fakt dost, pokud to neni tezka noha, neco neni OK. Ze by vstriky v haji? Nebo z toho nekde tece nafta bokem. _________________ Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
|