Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

prehrivani 2,1 td
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bubakkaja



Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: pá srpen 28, 2009 6:52 pm    Předmět: prehrivani 2,1 td Citovat

Ahoj mam problem s moji Xantii dneska rano jjsem jel do Vidne a vsechno bylo v pohode po dalnici 160-170 a teplota v klidu kolem 90 stupnu.Predtim ve meste mezi 75-90 stupnu.Odpoledne kdyz jsem jel zpatky taky 160-170 tak mi zacala teplota lezt pres 100 stupnu.Mel jsem zaplou klimu ale to i rano.Tak jsem krapet ubral plyn a padalo to hodne pomalu na 90 ale po slapnuti na plyn zase za 100ku.Pak dokonce uz i ve meste coz mi nikdy nedelalo to slo kolem 100ky.Voda tam je topit to topi.
_________________
X2 2,1 td
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: pá srpen 28, 2009 8:26 pm    Předmět: Citovat

Nič netreba rieši. Šiel si domov vo vyše 30C teplote to je normálna vec,že sa ti pri zapnutej klíme (aj bez) motor zohrial na takú teplotu. O rýchlosti s akou si išiel ani nehovoriac... Wink
_________________
XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: so srpen 29, 2009 6:01 am    Předmět: Citovat

No, normální to není, možná u některých nemocných aut.
Asi musíš zkontrolovat chladící okruh.Ventilátory,termostat, nezastavil jsi někde z té 170 sátky naráz, aby sis založil na těsnění pod hlavou ( prohnutá hlava,prasklá) .

Na toto téma je tu napsáno megabytes textu.

A jestli si kontroloval vodu , " topit to topí " , tak jsi čuně, ale doufám, že jsi do expanzky aspoò kouknul . Shocked
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: so srpen 29, 2009 9:56 am    Předmět: Citovat

ve městě kolem 100vky to bylo bez klimy ve vedru? to je normal.sahary ti jedou jak mají? vycvakni si nahoře packy na chladiči a omrkni spodek chladiče turba jak vypadá.pokud budou problémy,může to být i v té hlavě...auta Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bubakkaja



Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: ne srpen 30, 2009 8:49 am    Předmět: Citovat

Samozrejme ze do expanzky jsem kouknul.Vody je dost neubyva olej neni ve vode a ani voda v oleji.Nikdy predtim mi to mve meste nedelalo i kdyz jsem to tocil 4000.Nezastavil jsem z te 170ky a vzdycky to nechavam jeste po dojeti chvilku bublat na volnobeh.Vcera kdyz tak prselo jsem to zkousel znova akorat jen 150 vic to bylo o hubu a slo to jen k 90ce.Pred vodnim chladicem nebyl zadny bordel ktery by mel vliv na to ze se to neochlazuje.
_________________
X2 2,1 td
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bubakkaja



Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: ne srpen 30, 2009 8:50 am    Předmět: Citovat

mvikym napsal:
ve městě kolem 100vky to bylo bez klimy ve vedru? to je normal.sahary ti jedou jak mají? vycvakni si nahoře packy na chladiči a omrkni spodek chladiče turba jak vypadá.pokud budou problémy,může to být i v té hlavě...auta Smile

Nikdy predtim jsem 100 nemel sahary jedou jak maji obe.
_________________
X2 2,1 td
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: ne srpen 30, 2009 11:00 am    Předmět: Citovat

omrkni spodek chladiče turba.před vodním chladičem máš chladič klimy.nevíš jak vypadá samotnej chladič vody.ale nějak extra bych si s tím hlavu nelámal. u těch francouzů je to běžná teplota.taky sem se toho dřív obával.jak u benzina,tak u diesla.a v poho.jen při zahřátí mrkni do expanzky jestli nemáš něco z hlavou,mohlo by se to tam ukázat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: ne srpen 30, 2009 11:10 am    Předmět: Citovat

a včera bylo docela chladno, nevim jak v místě zkoušky třeba i proto to šlo jen k 90
_________________
X1 Break 2,1TD 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bubakkaja



Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: ne srpen 30, 2009 1:49 pm    Předmět: Citovat

Prave mne zerazi proc to dela kdyz je venku horko prece se motor ohreje stejne.Chladic vody je cisty jeste jsem ho trosku ofoukal ale ten cooler neni moc videt musel bych to rozebrat trosku vic.
_________________
X2 2,1 td
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: ne srpen 30, 2009 2:00 pm    Předmět: Citovat

nevim jak to myslíš...ve vyšších teplotách se motor zahřeje víc....je vyšší okolní teplota, je vyšší teplota nasávanýho vzduchu do motoru a je vyšší teplota náporovýho vzduchu na chladič.a to by nebylo na škodu to omrknout.může být dost zanesenej
_________________
X1 Break 2,1TD 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bubakkaja



Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: ne srpen 30, 2009 7:15 pm    Předmět: Citovat

No ale zanesenej zvenku neni jedine ze by byl zaneseny zevnitr a mel mensi pruchodnost vody.
_________________
X2 2,1 td
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: ne srpen 30, 2009 7:17 pm    Předmět: Citovat

myslel sem chladič turba. může být ,,zalepenej,, bordelem
_________________
X1 Break 2,1TD 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bubakkaja



Založen: 28.9.2007
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 7:58 pm    Předmět: Citovat

cooler je taky ok.pruchodnost bez problemu zadna spina
_________________
X2 2,1 td
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 9:06 pm    Předmět: Citovat

a na termostat jsi koukal, v hrnci s vodou? Wink
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: út září 01, 2009 7:46 am    Předmět: Citovat

Když selžou všechny pokusy, je načase přečíst návod k obsluze. Rolling Eyes
Str.54 : . . . . za normálních podmínek ukazuje ručička teploměru až 100st , za ztížených podmínek, při vysokých venkovních teplotách se může přiblížit k červené značce. Já ji mám na 120.
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)