Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 6:52 pm Předmět: prehrivani 2,1 td |
|
|
Ahoj mam problem s moji Xantii dneska rano jjsem jel do Vidne a vsechno bylo v pohode po dalnici 160-170 a teplota v klidu kolem 90 stupnu.Predtim ve meste mezi 75-90 stupnu.Odpoledne kdyz jsem jel zpatky taky 160-170 tak mi zacala teplota lezt pres 100 stupnu.Mel jsem zaplou klimu ale to i rano.Tak jsem krapet ubral plyn a padalo to hodne pomalu na 90 ale po slapnuti na plyn zase za 100ku.Pak dokonce uz i ve meste coz mi nikdy nedelalo to slo kolem 100ky.Voda tam je topit to topi. _________________ X2 2,1 td |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 8:26 pm Předmět: |
|
|
Nič netreba rieši. Šiel si domov vo vyše 30C teplote to je normálna vec,že sa ti pri zapnutej klíme (aj bez) motor zohrial na takú teplotu. O rýchlosti s akou si išiel ani nehovoriac... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: so srpen 29, 2009 6:01 am Předmět: |
|
|
No, normální to není, možná u některých nemocných aut.
Asi musíš zkontrolovat chladící okruh.Ventilátory,termostat, nezastavil jsi někde z té 170 sátky naráz, aby sis založil na těsnění pod hlavou ( prohnutá hlava,prasklá) .
Na toto téma je tu napsáno megabytes textu.
A jestli si kontroloval vodu , " topit to topí " , tak jsi čuně, ale doufám, že jsi do expanzky aspoò kouknul . _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: so srpen 29, 2009 9:56 am Předmět: |
|
|
ve městě kolem 100vky to bylo bez klimy ve vedru? to je normal.sahary ti jedou jak mají? vycvakni si nahoře packy na chladiči a omrkni spodek chladiče turba jak vypadá.pokud budou problémy,může to být i v té hlavě...auta |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 8:49 am Předmět: |
|
|
Samozrejme ze do expanzky jsem kouknul.Vody je dost neubyva olej neni ve vode a ani voda v oleji.Nikdy predtim mi to mve meste nedelalo i kdyz jsem to tocil 4000.Nezastavil jsem z te 170ky a vzdycky to nechavam jeste po dojeti chvilku bublat na volnobeh.Vcera kdyz tak prselo jsem to zkousel znova akorat jen 150 vic to bylo o hubu a slo to jen k 90ce.Pred vodnim chladicem nebyl zadny bordel ktery by mel vliv na to ze se to neochlazuje. _________________ X2 2,1 td |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 8:50 am Předmět: |
|
|
mvikym napsal: | ve městě kolem 100vky to bylo bez klimy ve vedru? to je normal.sahary ti jedou jak mají? vycvakni si nahoře packy na chladiči a omrkni spodek chladiče turba jak vypadá.pokud budou problémy,může to být i v té hlavě...auta |
Nikdy predtim jsem 100 nemel sahary jedou jak maji obe. _________________ X2 2,1 td |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 11:00 am Předmět: |
|
|
omrkni spodek chladiče turba.před vodním chladičem máš chladič klimy.nevíš jak vypadá samotnej chladič vody.ale nějak extra bych si s tím hlavu nelámal. u těch francouzů je to běžná teplota.taky sem se toho dřív obával.jak u benzina,tak u diesla.a v poho.jen při zahřátí mrkni do expanzky jestli nemáš něco z hlavou,mohlo by se to tam ukázat |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 11:10 am Předmět: |
|
|
a včera bylo docela chladno, nevim jak v místě zkoušky třeba i proto to šlo jen k 90 _________________ X1 Break 2,1TD 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 1:49 pm Předmět: |
|
|
Prave mne zerazi proc to dela kdyz je venku horko prece se motor ohreje stejne.Chladic vody je cisty jeste jsem ho trosku ofoukal ale ten cooler neni moc videt musel bych to rozebrat trosku vic. _________________ X2 2,1 td |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 2:00 pm Předmět: |
|
|
nevim jak to myslíš...ve vyšších teplotách se motor zahřeje víc....je vyšší okolní teplota, je vyšší teplota nasávanýho vzduchu do motoru a je vyšší teplota náporovýho vzduchu na chladič.a to by nebylo na škodu to omrknout.může být dost zanesenej _________________ X1 Break 2,1TD 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 7:15 pm Předmět: |
|
|
No ale zanesenej zvenku neni jedine ze by byl zaneseny zevnitr a mel mensi pruchodnost vody. _________________ X2 2,1 td |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 7:17 pm Předmět: |
|
|
myslel sem chladič turba. může být ,,zalepenej,, bordelem _________________ X1 Break 2,1TD 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 7:58 pm Předmět: |
|
|
cooler je taky ok.pruchodnost bez problemu zadna spina _________________ X2 2,1 td |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 9:06 pm Předmět: |
|
|
a na termostat jsi koukal, v hrnci s vodou? _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: út září 01, 2009 7:46 am Předmět: |
|
|
Když selžou všechny pokusy, je načase přečíst návod k obsluze.
Str.54 : . . . . za normálních podmínek ukazuje ručička teploměru až 100st , za ztížených podmínek, při vysokých venkovních teplotách se může přiblížit k červené značce. Já ji mám na 120. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|