Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tom1970
Založen: 28.8.2009 Příspěvky: 2
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 2:24 pm Předmět: xantia 1.6i spotřeba |
|
|
Zdravim. Mám problémy se spotřebou u mé xantie (X12B). Pohybuje se okolo 11L/100km a to i když jezdím jen vzdálenosti 50km+. Motor je údajně mechanicky naprosto v pořádku, ale někde jsem se dočetl že tento typ motoru žere hodně už od začátku. Máte s tím někdo nějake zkušenosti? Zkoušel jsem najít něco na foru, ale nic jsem nenašel takže pokud se tento dotaz už někdy řešil tak se předem velmi omlouvám. S pozdravem Tom |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 2:43 pm Předmět: |
|
|
nevím jak ohledně typu motoru, ale co vím o motorech 1,6 tak spotřeba se pohybuje většinou do 8l. spotřeba 11l je dost vysoká. není to většinou městský provoz? styl brzda plyn?....co klimatizace? máš ji? |
|
Návrat nahoru |
|
|
tom1970
Založen: 28.8.2009 Příspěvky: 2
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 2:49 pm Předmět: |
|
|
Bez klimatizace. Co se týče stylu jízdy tak nejdřív jsem jezdil jen po městě, potom v rámci zjištění spotřeby jsem natankoval plnou a jezdil výhradně dálky. Taky se ke mě doneslo že když se namontuje jakýsi elektromagnet ke vstřikování(autum moc nerozumim takže je to možná hovadina) tak se da spotřeba rapidně stáhnout. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 3:25 pm Předmět: |
|
|
tak to nevím o čem je řeč. ještě mě napadá jestli motor nejede neustále na režim ,,studenýho startu,, kdy je značně spotřeba zvýšená |
|
Návrat nahoru |
|
|
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 4:42 pm Předmět: |
|
|
mvikym napsal: | tak to nevím o čem je řeč. ještě mě napadá jestli motor nejede neustále na režim ,,studenýho startu,, kdy je značně spotřeba zvýšená |
Opravdu to vypadá,že jezdí na "sytič"
- jaké jsou volnoběžné otáčky při teplém motoru ?
- v jakym stavu je lambda ?
- co čidlo teploty motoru (zelený-dává pokyn ØJ aby ubrala vstřik,když je motor teplej)
Mně to bere kolem 7 litříků,a to určitě nejezdim jak německej důchodce. _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: pá srpen 28, 2009 6:10 pm Předmět: |
|
|
To Tom1970-ty magnety se dávaj někde k motoru na palivové potrubí ale je to jen oblbování lidí.Pokud by to totiž fungovalo tak jak to reklamují,tak by to přepravci dávali do všech aut.
Zkontroluj nebo nech překontrolovat jak napsal Puggy. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 12:02 pm Předmět: |
|
|
mimo jiné
Jinak Žulda za 11 jezdil, ale to šoulil jen po městě, 1 km tam a 1 km z8 _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne srpen 30, 2009 3:27 pm Předmět: |
|
|
Stejně je taková spotřeba divná. Já taky jezdím většinou po městě a krátké trasy (3 km do práce, 3 km z práce) a sem tam nějakou delší štreku a vejdu se s přehledem do 9 litrů (tak 8,5 litru na 100 km) a trasu s převažující dálnicí jezdím v plném obsazení + plném kufru za 7 litrů a když jedu sám, dostanu se i na 6,5 litru. Na druhou stranu, mám typ BFZ. Nevím, jaký je rozdíl mezi tím typem, který je popsaný výš. Není to náhodou ten typ, který má 66kW? Klasický BFZ má 65 kW. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|