Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

kolísání volnoběhu
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: pá srpen 21, 2009 4:58 pm    Předmět: kolísání volnoběhu Citovat

ahoj chlapci,chci se zeptat jestli děravej výfuk má vliv na kolísání volnoběhu a ztrátu výkonu jako když tě to drží za zadek. Totiž to začalo cukat chvílema při sundání nohy z plynu . Otáčky padají dolů a nahoru asi v rozmezí od 0-1000ot/min.Díky Torek
1.8i 8V rv 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Basak



Založen: 20.8.2009
Příspěvky: 33
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: pá srpen 21, 2009 9:58 pm    Předmět: Citovat

Ano, vliv by to mohlo mít. Na výkon určitě...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: pá srpen 21, 2009 10:07 pm    Předmět: Citovat

Nerozumím tomu,ale dle mě záleží kde je hlavně ta netěsnost,to jsi měl napsat.Protože tak markantní vliv na točky,by snad mohla mít prasklina či netěsnost jedině někde na "parohu"-tj. přímo ve svodu za motorem,či ještě před lambdou,nebo přímo u ní.Netěsnost klasicky na zadním dílu,či prostředním nemůže mít vliv na točky.
Když tak se nechám s úctou opravit...
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: so srpen 22, 2009 11:28 am    Předmět: Citovat

Ahoj uchází to hned za katalizátorem potom u tý trubky spojovací a ve prostředním díle, celkem to utíká na 4 místech. Koncovej díl je novej je dobrej.Co skusit ještě svíce?,ale není na nich moc asi 8000km.
Torek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
AJM



Založen: 8.1.2007
Příspěvky: 194
Bydliště: Třeboň

PříspěvekZaslal: so srpen 22, 2009 2:02 pm    Předmět: Citovat

Jaké máš vstřikování? MM, nebo Bosch? Pokud Bosch, může být problém v EGR ventilu. Taky bych se zaměřil na kabely ke svíčkám a svíce. Vždy je lepší začít tím nejjednodušším...
_________________
Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: so srpen 22, 2009 4:45 pm    Předmět: Citovat

Ahoj mám Bosch a co je ten ventil?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: so srpen 22, 2009 5:56 pm    Předmět: Citovat

Torek napsal:
Ahoj mám Bosch a co je ten ventil EGR ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
AJM



Založen: 8.1.2007
Příspěvky: 194
Bydliště: Třeboň

PříspěvekZaslal: so srpen 22, 2009 6:36 pm    Předmět: Citovat

Je to ventil, který otvíráním klapky řídí průtok vzduchu do sání přu volnoběhu, kdy je uzavřena škrtící klapka. Magneti Mareli (MM) používá krokový motorek, Bosch užívá ventil. Je to válešek, do kterého jdou dvě hadice a 4 pinový? konektor. Pošlu ti PM obrázek.
_________________
Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Frenk



Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 122
Bydliště: Kněževes u Rakovníka

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 5:37 am    Předmět: Citovat

AJM napsal:
Jaké máš vstřikování? MM, nebo Bosch? Pokud Bosch, může být problém v EGR ventilu. Taky bych se zaměřil na kabely ke svíčkám a svíce. Vždy je lepší začít tím nejjednodušším...

Zdravim. Reaguji na dalsi vyvoj tohoto prispevku. EGR je ventil na primichavani vyfukovych plynu zpet do sani (Exhaust gas recirculation, recirkulace spalin) a u benzinovych motoru se nepouziva. Pouziva se treba termin ISCV (Idle speed control valve, ventil rizeni otacek volnobehu). To jen abychom predesli nedorozumeni Very Happy . Jestli se nemylim, mas LPG. Tohle se deje jen pri rezimu na benzin? Frenk
_________________
Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 5:01 pm    Předmět: Citovat

Ahoj Frenku,jo jo mám LPG,ony otáčky začali kolísat znenadání po celou dobu to chodilo dobře a tejdě asi týden otáčky kolísají od 0 do 1000/min. Někdy to i chcípne./Po nastartování se vyhoupnou na 1100 a drží a pak po ohřátí začnou kolísat jak benzin tak LPG Při jízdě z kopce po uvolnění pedálu plynu auto začne pocukávat.Ještě mě napadlo jestli to taky nemůže delat to ,že jsem měl asi 4dny odpojenou baterku,proto že před tím to nedělalo.Torek
Jo a děje se to i při provozu na benzin i LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Frenk



Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 122
Bydliště: Kněževes u Rakovníka

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 8:37 pm    Předmět: Citovat

Zdravim. Odhaduji to na vadny snimac teploty chladici vody. Po ohrati motoru je smes stale bohata a motor se uchlastava. Mas moznost to nekde diagnostikovat nebo zmerit hodnotu snimace? Frenk
_________________
Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 7:59 am    Předmět: Citovat

Frenk má pravdu,akorát na ten snímač teploty - zelenej - je strašnej přístup.Ještě do volnoběhu hodně kecá lambda.Alespoò můj případ.Zkus ji odpojit a uvidíš.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 11:48 am    Předmět: Citovat

Ahoj ,Lamdasonda je nová,spíše bych se také přikláněl k čidlu chladící vody,ale kde ho hledat?vím také se o tom tady psalo prý někde ze zadu na motoru,ale moc to neumim hledat .Díky Torek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 12:18 pm    Předmět: Citovat

O tomhle tu ale fakt už bylo popsáno mraky a kdyby jen to,vždy se stačí jen a pouze podívat na rubriku všechny články!Torku to je ale ostuda Wink máš to tu jak na dlani:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004110701
Jinak naopak přístup je tu ideální,nevím kde víc po ruce by to čidlo ještě mělo být Shocked
Škoda,že jsi hned neuvedl detaily závady Torku,to vypadá opravdu na čidlo,jen chyběl přesnější popis poruchy..Jen bych k opravě dodal bacha na ten vypoušák na chladiči,je z plastu a rád se láme,pokud ti to nepůjde odpustit,či jinak vycucnout,když budeš rychlý a chladička nenatlakovaná dá se to vyměnit i bez vypouštění,jen si tam dát např.nějakou rozřízlou petku+hadr apod,aby to co vyteklo chcalo trochu usměrněně.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Torek



Založen: 6.12.2006
Příspěvky: 241
Bydliště: Semily

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 3:18 pm    Předmět: Citovat

no ahoj a moc díky ,vím člověk je tvor nedokonalý a dělá chyby ,je to dobrej návod jen se ještě zeptám protože tomu moc nerozumím je to to samé i u motoru 1.8i 8v rv 1994-5
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)