Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Netěsnost vstřiku HDI

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Medvěd



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 14
Bydliště: Železný Brod

PříspěvekZaslal: so srpen 15, 2009 9:08 am    Předmět: Netěsnost vstřiku HDI Citovat

Zdar Kolegové. po dvouletém úplně bezproblémovém provozu mě moje Xantie 2,0HDI 80kW r.v. 99 začala trochu zlobit. na prvním válci se tlačí nafta kolem vstřiku HDI nahoru na hlavu. Množství nafty je závislé od otáčkového režimu jízdy. Pokud jezdím v nízkých otáčkách ( do 2500) tak jenom rosí, ale při delší cestě po dálnici přes 3000ot/min. se vytlačí odhadem asi malej panák nafty na 100km ( sleduju to asi 10 dní). Od známeho, který dělá u Bosche, jsem dostal popis a montážní přehled vstřikovače a informaci, že netěsnost bývá ve spoji na těle vstřikovače. Chtěl bych se tady zeptat, jestli jsou nějaký úskalí při demontáži a montáži vstřikovače, jakej je tam asi utahovací moment, a kolik asi tak stojí použitej vstřikovač, popřípadě repase (zaslech jsem že to někdo dělá). Dík za rady Pavel.
_________________
Nejdřív: BX 1,6
Potom: Xantia 2,0
Nyní: Xantia 2,0 HDI Exklusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kaspřik



Založen: 21.5.2007
Příspěvky: 218
Bydliště: Tanvald-Sudety

PříspěvekZaslal: so srpen 15, 2009 12:19 pm    Předmět: Citovat

Ahoj měl jsem podobnej problém a nakonec to byla špatná ta jakoby měděná/ ale je tvrdší než měď/ podložka pod vstřikem. Koupil jsem novou a vyměnil a je klid. Co se týče vstřiku tak demontáž není těžká. Odšroubovat trubičku u vstřiku dál plastovou trubičku od přepadu a povolit tu kovovou podkovu co drží vstřik, pak opatrně do stran hejbat vstřikem až jde vyndat. Ty pohyby jsou jen o pár milimetrů aby se jakoby vstřik odtrhl jak tam je sedlej. Jinak vstřik tam je volně usazenej a drží ho jen ta podkova, žádný závit atd. Špatnou podložku pod vstřikem poznáš tak, že ta strana co dosedá na hlavu není uplně čistá, ale kousek bude opálený jak to tam podfukovalo. Moc dlouho s tím nejezdi, protože se to tam zapeče a pak to jde špatně sundat-na vstřiku jsou takové dva plastové vodící kroužky a ty se zanesou a zpečou. Asi tak no. čus
_________________
Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Medvěd



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 14
Bydliště: Železný Brod

PříspěvekZaslal: ne srpen 16, 2009 7:04 am    Předmět: Citovat

Dík za odpověď něco takovýho jsem chtěl slyšet. S autem potřebuju najet ještě asi 100km a ve středu se do toho pustím. Pak dám vědět, jak to dopadlo. Pavel
_________________
Nejdřív: BX 1,6
Potom: Xantia 2,0
Nyní: Xantia 2,0 HDI Exklusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)