Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Čidlo

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: so červen 27, 2009 9:16 pm    Předmět: Čidlo Citovat

Přři výměně spojky se mi zasekl kablík čidla na převodovce (X1 1,8i 16V 81kW rv 9Cool( to čidlo je v přev. seshora při hlavě motoru,konektor tři piny,hnědý) a při spuštění převodovky se utrhl.Můj názor je že je to snímač otáček (nebo snímač plohy klik.hřídel,asi dva názvy pro jedno a totéž.)
To je asi dosti důležitá záležitost-dává pokyny ØJ nebo jen otáčkoměru?
PS zatím jsem vlastnil jen karburátory a ropákiy bez elektroniky.
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu




Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne červen 28, 2009 7:24 am    Předmět: Citovat

Jestli jde o snímač otáček, tak ho sprav. Bez něho jsi dojezdil.
_________________
Xantia II Activa 3,0 24 V
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: ne červen 28, 2009 11:07 am    Předmět: Citovat

Opravit asi nepůjde.na kablíku jsou hnědý s bílým vse slídě a vedle bez bužírky v alobalu a pak v černé bužírce.U čidla jsem obrousil celá konec o 1cm-bílý a hnědý a alobal jsem našel ale ten třetí bez izolace ne.Jink bych to spájel a zaizoloval.
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: ne červen 28, 2009 10:17 pm    Předmět: Citovat

No,tak sháněj po vrakáčích jinej,no Wink
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: po červen 29, 2009 5:18 pm    Předmět: Citovat

Již sháním.Ale asi koupím nové .
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: po červen 29, 2009 5:27 pm    Předmět: Citovat

Ještě taková maličkost-jak je to se záměnou.Dle nabídky ND zde na Xclubu je to rozlišené do 98 a nad 98 ?
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: út červen 30, 2009 7:36 am    Předmět: Citovat

to rozlíšenie je kvôli verziám X1/X2. Ale stačí ak bobovi napíšeš maila s typom motora a VIN a on ti už vyberie správny diel.
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: so červenec 04, 2009 4:15 pm    Předmět: Citovat

Čidlo koupeno nové vše OK.Staré je opravené,ale ne 100%,hůře chytalo a svítila s ním kontrolka motoru (oranžové K).
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)