Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
dydy
Založen: 25.3.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Hulín
|
Zaslal: čt listopad 05, 2009 8:48 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem po čase opět zde.Musím říct že mě to nepřestalo bavit a nedá mi to spát.
Klimatizace a ofuk skla v krajní poloze, jsou dvě různé věci ale jedno mají společné.A to je zapnutí kompresoru a sepnutí "klimatizace" V zime klimatizaci tlačítkem většinou nezapínáme to je logické.Ovšem odmlžování ano a čím je zima větší tak z pravidla více.A právě jakmile dám páčku do krajní pravé polohy sepne kompresor,vrtule a začne to vysušený vzduch foukat na sklo.A toto musí jít a je 15 nebo - 10st.nebo i více.Mě to šlo a já si zatím stojím co se stalo že to nejde teď nevím ale věřím že to v řádech dnů zjistím. Jestli se to povede možná se zmíním _________________ Xantia 2.0 HDI / 66 KW rv.2000
plná výbava-ABS,Klimatizace atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
dydy
Založen: 25.3.2007 Příspěvky: 17 Bydliště: Hulín
|
Zaslal: ne leden 10, 2010 7:24 pm Předmět: |
|
|
Dobrý den,
jak jsem řekl, zjistím jak to funguje a proč. Bohužel neměl jsem doposud čas aní možnost podělit se o zkušenosti.
Jak jsem psal ODMLŽOVÁNÍ funguje i při nižších teplotách než je 5 st. Včera bylo -3 a klimatizace se rozjela. Toto je řízeno( hlídáno) 3 čidly.Čidlo nasávaného vzduchu,čidlo ve vyparníku a omezovačem výkonu klimatizace.Ten si řídí vlastní chod kompresoru, přidává a ubírá jeho výkon v závislosti na zatížení motoru,teplotě atd. Nutno dodat že je to ještě trosku složitější ale to už pro můj problém nebylo podstatné.
Čidlo ve výparníku je odporové a jeho hodnota se mění s teplotou.Mám vyzkoušeno že ale nemá přímí vliv na sepnutí kompresoru pokud není chybový stav u čidla nasávaného vzduchu který je v ústí vzduchovodu do kabiny ještě před ventilátorem.
V praxi to tedy znamená že pokud vše funguje jak má tak čidla povolí sepnutí kompresoru podle toho jaká je vlhkost a teplota (tyto dvě veličuiny spolu úzce souvysí) a pokud čidlo ve výparníku zaznamená nadměrné podchlazení ubere kompresor na výkonu nebo se zastaví do doby než se některá z podmínek změní.
Je nutné mít všechny kontakty v pořádku a funkční všechny čidla.
Už mi to pracuje jak má a je to při ranních startech super _________________ Xantia 2.0 HDI / 66 KW rv.2000
plná výbava-ABS,Klimatizace atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|