Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nezapíná klimatizace
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dydy



Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Hulín

PříspěvekZaslal: čt listopad 05, 2009 8:48 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem po čase opět zde.Musím říct že mě to nepřestalo bavit Smile a nedá mi to spát.

Klimatizace a ofuk skla v krajní poloze, jsou dvě různé věci ale jedno mají společné.A to je zapnutí kompresoru a sepnutí "klimatizace" V zime klimatizaci tlačítkem většinou nezapínáme to je logické.Ovšem odmlžování ano a čím je zima větší tak z pravidla více.A právě jakmile dám páčku do krajní pravé polohy sepne kompresor,vrtule a začne to vysušený vzduch foukat na sklo.A toto musí jít a je 15 nebo - 10st.nebo i více.Mě to šlo a já si zatím stojím Smile co se stalo že to nejde teď nevím ale věřím že to v řádech dnů zjistím. Jestli se to povede možná se zmíním Smile
_________________
Xantia 2.0 HDI / 66 KW rv.2000
plná výbava-ABS,Klimatizace atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dydy



Založen: 25.3.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Hulín

PříspěvekZaslal: ne leden 10, 2010 7:24 pm    Předmět: Citovat

Dobrý den,

jak jsem řekl, zjistím jak to funguje a proč. Bohužel neměl jsem doposud čas aní možnost podělit se o zkušenosti.

Jak jsem psal ODMLŽOVÁNÍ funguje i při nižších teplotách než je 5 st. Včera bylo -3 a klimatizace se rozjela. Toto je řízeno( hlídáno) 3 čidly.Čidlo nasávaného vzduchu,čidlo ve vyparníku a omezovačem výkonu klimatizace.Ten si řídí vlastní chod kompresoru, přidává a ubírá jeho výkon v závislosti na zatížení motoru,teplotě atd. Nutno dodat že je to ještě trosku složitější ale to už pro můj problém nebylo podstatné.
Čidlo ve výparníku je odporové a jeho hodnota se mění s teplotou.Mám vyzkoušeno že ale nemá přímí vliv na sepnutí kompresoru pokud není chybový stav u čidla nasávaného vzduchu který je v ústí vzduchovodu do kabiny ještě před ventilátorem.

V praxi to tedy znamená že pokud vše funguje jak má tak čidla povolí sepnutí kompresoru podle toho jaká je vlhkost a teplota (tyto dvě veličuiny spolu úzce souvysí) a pokud čidlo ve výparníku zaznamená nadměrné podchlazení ubere kompresor na výkonu nebo se zastaví do doby než se některá z podmínek změní.

Je nutné mít všechny kontakty v pořádku a funkční všechny čidla.

Už mi to pracuje jak má a je to při ranních startech super Smile
_________________
Xantia 2.0 HDI / 66 KW rv.2000
plná výbava-ABS,Klimatizace atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)