Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vaso
Založen: 15.12.2006 Příspěvky: 21 Bydliště: KOšICE
|
Zaslal: po únor 09, 2009 1:01 pm Předmět: elm.ventil |
|
|
všetkich zdravim.za LHM nadržkov su dva ventily modry a zeleny.modry taha lanko naft.čerpadla (vyveva podtlakovi ventil) mne to však nefunguje celo to je bez hadičiek aj stim zelenym elm.ventilom.jedna sa my osprevadzkovanie hlavne otačiek za studena + sem tam to scipne pri zap klime v horučavach pri podradovani.ten zeleny ventil pri zap.klimi ma potiahnut za lanko a držat višie otačky?poprosim o stručny popiszapojenia chybajucich hadičiek.vopred vdaka.1,9td
DHX-KLIMA. DUFAM.AK BOLI ODPOJENE KONEKTORY . RJ TO NEZABLOKOVALA. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: po únor 09, 2009 5:38 pm Předmět: |
|
|
??? ???
Ja teda nemam TD(a nikdy jsem si ho podrobnejc neprohlizel), ale nejak se mi to nezda... Neni to, co popisujes, nahodou soucast tempomatu??
Doufam, ze tu ted nebudu za tydyta... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: po únor 09, 2009 5:42 pm Předmět: |
|
|
Stačí ti dvě hadičky.
Jedna od vakuové pumpy k el.ventilu a druhá k membráně co tahá za lanko.
Nouzové řešení je, jen jedna hadice přímo od vakuové pumpy k membráně, auto se potom chová jako, když máš stále zapnutou klimu.
V originále tam je pět hadic, t-kus a dva el.ventily. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po únor 09, 2009 7:49 pm Předmět: |
|
|
Tydýýt ne,dělám si prdel,je to tak standartně u novějších xantií,co mají EGR,a tu jednoduchou řj,tak ty mají ty dva elektroventily,přidávají otáčky zastudena,a při zapnutí klimy,aby to to nechcípalo.
Je to velmi poruchové,a proto jsem šasten,že mám ještě starou herku,kde mi vede jedno lanko od palivového filtru,co mi zastudena přidá otáčky,zatepla spadnou,nic víc,a stačí to _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
vaso
Založen: 15.12.2006 Příspěvky: 21 Bydliště: KOšICE
|
Zaslal: út únor 10, 2009 8:19 am Předmět: hadičky |
|
|
diki za odpovede.Henry ja to nechcem nudzovo otvarat zatvarat kapotu to my je jasne.ocenil by som zapojenie hadičiek na tie ventily. EGR samozrejme zablendujem zatil aspon hadičku.A ešte čo sa tika klimi po zapnuti či vypnuti tlačitka v kokpite nazelenom konektore mam stale 3volty.po zap klimi by som tam mal mat 12V alebo sa mylim? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út únor 10, 2009 6:13 pm Předmět: |
|
|
Ani mě by se nechtělo zvedat kapotu.
12V je na jednom pinu el.ventilu a druhý vývod se uzemòuje počítačem.
Co je složité na dvou hadičkách?
Pokud nezapojíš EGR tak ti opravdu stačí dvě hadičky. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
vaso
Založen: 15.12.2006 Příspěvky: 21 Bydliště: KOšICE
|
Zaslal: po duben 20, 2009 9:22 am Předmět: |
|
|
Henry napsal: | Ani mě by se nechtělo zvedat kapotu.
12V je na jednom pinu el.ventilu a druhý vývod se uzemòuje počítačem.
Co je složité na dvou hadičkách?
Pokud nezapojíš EGR tak ti opravdu stačí dvě hadičky. |
citace: |
je my to asi na prd po zatiahnuti lanka na čerpadle /vratna pružina je ok/ sa otačky znižia,-opačna reakcia prečo? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|