Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Asi BMW
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Moje příští auto
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kaspřik



Založen: 21.5.2007
Příspěvky: 218
Bydliště: Tanvald-Sudety

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 6:11 pm    Předmět: Citovat

Aliene jestli jsi zvyklej na 6V benzín tak asi budeš z nafty zklamanej. Já měl před tím P 205 1.9 GTI a kvůli rodině jsem musel koupit něco většího a do nafty už bych znova nešel. Nejvíc mě vadí, že musím pořád řadit a hlavně při 50 v obci nevím jestli mám jet na 3 nebo 4 tak s tím pořád kvedlám a trvalo mě dlouho než jsem si na diesel zvykl. Kladem je zase spotřeba a ta je vynikající, ale jízdní zážitek nee. Pro rejpaly jsem napsal pouze můj osobní názor, který se bude zřejmě lišit od jiných názorů. jelikož budu za cca 1-2 roky měnit vozový park tak se chystám na C5 3.0 6V automat combi, protože na BMW nebude.
_________________
Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: st duben 08, 2009 7:42 pm    Předmět: Citovat

Kaspřik napsal:
Aliene jestli jsi zvyklej na 6V benzín tak asi budeš z nafty zklamanej. Já měl před tím P 205 1.9 GTI a kvůli rodině jsem musel koupit něco většího a do nafty už bych znova nešel. Nejvíc mě vadí, že musím pořád řadit a hlavně při 50 v obci nevím jestli mám jet na 3 nebo 4 tak s tím pořád kvedlám a trvalo mě dlouho než jsem si na diesel zvykl. Kladem je zase spotřeba a ta je vynikající, ale jízdní zážitek nee. Pro rejpaly jsem napsal pouze můj osobní názor, který se bude zřejmě lišit od jiných názorů. jelikož budu za cca 1-2 roky měnit vozový park tak se chystám na C5 3.0 6V automat combi, protože na BMW nebude.

Ty sa máš ja budem meni auto tak najskorej o 3-4roky... Wink
_________________
XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
webster



Založen: 30.1.2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 8:48 am    Předmět: Citovat

Vidím, že máme stejnej vkus. Mně se zatím nepodařilo odstranit problém s přepínáním motoru do nouzáku, tak sem začal pokukovat po něčem jiném. Volba padla na BMW 330 xD (čtyřkolka), protože sem byl varován, že zadokolka není na mokru či na sněhu uplně nejlepší (kamarád na podzim rozsekl svoji pětku). Prej na sněhu sou to sáně. Ale možná je to o zvyku a umění řídit s pohononem na záda. Nakonec, každej koho sem se ptal mi to rozmlouval: drahej servis a není jich tolik (garážMistři se u BMW zatím moc nechytaj), na kombika dost málo místa, starší kus zase sežere spoudtu peněz ... Takže sem ještě xantce dal šanci, teď je v servisu a jestli na chybu přijdou a opraví ji, tak si ji nechám ... jinak asi vyměním frantíka za dojče.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bog-fran



Založen: 8.5.2007
Příspěvky: 184
Bydliště: Most

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 8:33 pm    Předmět: Citovat

Kaspřik napsal:
Aliene jestli jsi zvyklej na 6V benzín tak asi budeš z nafty zklamanej. Já měl před tím P 205 1.9 GTI a kvůli rodině jsem musel koupit něco většího a do nafty už bych znova nešel. Nejvíc mě vadí, že musím pořád řadit a hlavně při 50 v obci nevím jestli mám jet na 3 nebo 4 tak s tím pořád kvedlám a trvalo mě dlouho než jsem si na diesel zvykl. Kladem je zase spotřeba a ta je vynikající, ale jízdní zážitek nee. Pro rejpaly jsem napsal pouze můj osobní názor, který se bude zřejmě lišit od jiných názorů. jelikož budu za cca 1-2 roky měnit vozový park tak se chystám na C5 3.0 6V automat combi, protože na BMW nebude.


Souhlas, já šel do nafty jenom kvůli tomu, že jsem měl levnej zdroj, bohužel zdroj vyschl, takže teď je jenom na vztek. Bavim se o mojí X1, takže starej klump, 1,9, docela vysoká pojistka, 66 kW neni nic extra, když se dneska dělaj benzínový čtrnáctky s nižší spotřebou a mnohem vyšším výkonem, o ceně nafta vs benzin se nemá ani smysl se bavit. Výhodou jsou kopce atd, který ropák téměř nepocejtí, ale osobně už do nafty taky nejdu. Minimum co budu požadovat od novýho auta, bude motor minimálně 1,6 16V, kolem 100kW. Bohužel ,taky to nebude bavorák, protože za preciznost si nechaj zaplatit a na to zatim nemam, náhražky typu VW, seat, škoda, mi nesmí do baráku a do dalšího francouze taky nehodlám vrážet peníze. Ani mě žádnej novej francouz co se týče designu neoslnil, poslední hezký auto byl peugeot 406 coupé. Takže, Xantie je můj první a poslední francouz, na BMW nemam, náhražky neberu, korejce ani náhodou, ameriky jsou prakticky nedostupný. Takže pujdu do japonce, nejspíš honda, nebo do švéda, ten je podud vim jen jeden a to volvo.
_________________
r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: čt duben 09, 2009 9:07 pm    Předmět: Citovat

MHD...
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 7:24 am    Předmět: Citovat

bog-fran napsal:
Kaspřik napsal:
Aliene jestli jsi zvyklej na 6V benzín tak asi budeš z nafty zklamanej. Já měl před tím P 205 1.9 GTI a kvůli rodině jsem musel koupit něco většího a do nafty už bych znova nešel. Nejvíc mě vadí, že musím pořád řadit a hlavně při 50 v obci nevím jestli mám jet na 3 nebo 4 tak s tím pořád kvedlám a trvalo mě dlouho než jsem si na diesel zvykl. Kladem je zase spotřeba a ta je vynikající, ale jízdní zážitek nee. Pro rejpaly jsem napsal pouze můj osobní názor, který se bude zřejmě lišit od jiných názorů. jelikož budu za cca 1-2 roky měnit vozový park tak se chystám na C5 3.0 6V automat combi, protože na BMW nebude.


Souhlas, já šel do nafty jenom kvůli tomu, že jsem měl levnej zdroj, bohužel zdroj vyschl, takže teď je jenom na vztek. Bavim se o mojí X1, takže starej klump, 1,9, docela vysoká pojistka, 66 kW neni nic extra, když se dneska dělaj benzínový čtrnáctky s nižší spotřebou a mnohem vyšším výkonem, o ceně nafta vs benzin se nemá ani smysl se bavit. Výhodou jsou kopce atd, který ropák téměř nepocejtí, ale osobně už do nafty taky nejdu. Minimum co budu požadovat od novýho auta, bude motor minimálně 1,6 16V, kolem 100kW. Bohužel ,taky to nebude bavorák, protože za preciznost si nechaj zaplatit a na to zatim nemam, náhražky typu VW, seat, škoda, mi nesmí do baráku a do dalšího francouze taky nehodlám vrážet peníze. Ani mě žádnej novej francouz co se týče designu neoslnil, poslední hezký auto byl peugeot 406 coupé. Takže, Xantie je můj první a poslední francouz, na BMW nemam, náhražky neberu, korejce ani náhodou, ameriky jsou prakticky nedostupný. Takže pujdu do japonce, nejspíš honda, nebo do švéda, ten je podud vim jen jeden a to volvo.


Prostě jsou to všechno velice správné úvahy a člověk nemá v rámci svých finančních možností moc na výběr, no. U toho švéda bych zmínil ještě když tak Saab, ale tam asi tvé oko nezabloudí. Tvá cesta k Japoncům je ale co se týče mého názoru ta správná, pokud prostě chceš skončit s citrákem, no.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí



Naposledy upravil Alien dne pá duben 10, 2009 8:42 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
webster



Založen: 30.1.2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 7:53 am    Předmět: Citovat

Japonec je určitě dobrá volba, ale taky jsou to nejdražší ojetiny, i když teď šlo dolů všechno.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: pá duben 10, 2009 10:00 am    Předmět: Citovat

zas nakonec japonec...já to mám jednodušší,že budu mít xantijku dokud to půjde,takže ani neuvažuju nějak násilně.Zamlouvaj se mě stejně samé starší modely aut,spíš teda větší kusy,tj pak těžké...Např.Xm,nebo volvo V70,samozřejmě jen s 2,5 TDi od W.Možná nějaký kousek od Subaru.No jsem už takový no,na modernu co se týče aut moc nejsem.Taky skončím v BX možná,škoda,že jsi ho Bubu pustil Laughing
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
euromen



Založen: 2.4.2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: so duben 11, 2009 1:03 pm    Předmět: Citovat

jen vyjádření k motoru M47 popř M47N (2.0D) nic proti tomuto motoru..ale jeho chod je takovej nejistej.. ten čtyřválec je dobrej..ale osobně bych si vzal šestivála M57 nebo M57N (taky diesel)... jen osobní názor
_________________
BMW E30 320i chrom -> Œ 120L -> 2x BMW E30 316i plast -> Citroen Xantia 1,8 8V ->? snad už v létě BMW E39 530D touring
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirka_xantík



Založen: 8.1.2009
Příspěvky: 81
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: so duben 11, 2009 5:54 pm    Předmět: Citovat

euromen napsal:
jen vyjádření k motoru M47 popř M47N (2.0D) nic proti tomuto motoru..ale jeho chod je takovej nejistej.. ten čtyřválec je dobrej..ale osobně bych si vzal šestivála M57 nebo M57N (taky diesel)... jen osobní názor


Jojo, taky mě zaujal ten 330 nebo 530 D, ale ty ceny jsou katastrofální.
Proti P407 a C5 i o 100 - 180 tis. vyšší.
Zajímavý je, že kusy, který mají najeto i 230 000 km (BMW), tak narozdíl od frantíků nemají oleštěný volanty, opotřebovaný čalounění a přísluš. interieru. Ale to bude asi kus od kusu. U některejch modelů říkají taky, že interier nic moc. Hlavně prej v základu u X5 a jedničkovejch řad.
Jinak vím, že na ty 2.0 D se chvála moc nepěla, co se týká modelů do 2003 nebo 2004.
_________________
Xantia 1.8 8V 1999
Zelená met., ALU Mille Miglia 17"
--
Škoda 136 Tuňák 1983, Modrá met., ALU Borbet T 16"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: so duben 11, 2009 11:37 pm    Předmět: Citovat

No,já od japonce (bohužel)odešel ke xantii,sice je komfort,a pohodlí,ale zas toyota nehnila,jela jak kráva,nežrala,a hlavně,
Vůbec nic nechtěla!!! Laughing

Takže až mi pochcípají xantie,tak to asi bude japonec,a se líbí,nebo ne,páč u francouza lítaj prachy do servisu,kdežto u japonce jsem neměnil ani žárovky ve světlech,natož v palubce Laughing
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: ne duben 12, 2009 2:41 pm    Předmět: Citovat

Ano je to tak ,ja ešte mám japonca ,nie osobáka (E2200) taký obyčajný pracant. Okrem bežnej údržby si nevyžadoval extra opravy až na tú hnilobu ,ale to je vekom dané r.v.92. ja som ho kupoval r.98:)
Na druhej strane ja som spokojný zatia¾ aj s Xantiou na to ,že má kolko má je v úplne v pohode (vďaka predošlému majite¾ovi). Wink
Do japonca by som šiel taká mazda6 combi... Idea
_________________
XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Pavel M.



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út květen 19, 2009 9:13 am    Předmět: Citovat

Já šel z Xantie do BMW E46 330d, měl jsem strach ze zimy, ale dopadlo to v pohodě. Pravda je, že do kopce na sněhu je to se zadokolkou trochu problém, ale neustřeluje a drží směr. Prostě jsme neměl žádný problém. Výkon mi postačuje ( i když dnes už z toho dostanou 210kW a to je mazec ), krouák super. Díly stojí tak nějak normálně, ale zatím jsem jen po koupi vyměnil přední nápravu za cca 10 litrů a tím to skončilo. Uvidím, jak dál. Zatím najeto 22tis km a kromě gum v poho. Spotřeba kolem 7-7,5l. Dá se za míò, ale to zase není požitek z jízdy. Kolem 6-ti není při dodržování předpisů problém. Při 150-ti to žere cca 7. A palubní počítač kecá, samozřejmě ukazuje míò tak o litr. Prostě zatím spokojenost, i když na dálnici už to není to pohodlí z xantie, zase na druhou stranu to sedí jak přibitý a na hrbech to drží směr.
_________________
X2 1.8i/16V, 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: út květen 19, 2009 9:20 am    Předmět: Citovat

Tak já tady přileju oheò. Na spotřebu to auto určitě parádní, ale na srazu jsem od kamaráda trochu vyzvídal a číhal že to až tak živé není a že to bávo na třílitrovou xantii nemá. Né tak úplně na tvrdo, ale prostě s V6 jezdí daleko líp.

S držením na silnici bych polemizoval, je držení a DRŽENÍ. Ale ano, ty motory jsou bezva a když se mi nepovede C5, tak bych to taky chtěl koupit. Uvidíme.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel M.



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po květen 25, 2009 1:14 pm    Předmět: Citovat

Alien napsal:
Tak já tady přileju oheò. Na spotřebu to auto určitě parádní, ale na srazu jsem od kamaráda trochu vyzvídal a číhal že to až tak živé není a že to bávo na třílitrovou xantii nemá. Né tak úplně na tvrdo, ale prostě s V6 jezdí daleko líp.

S držením na silnici bych polemizoval, je držení a DRŽENÍ. Ale ano, ty motory jsou bezva a když se mi nepovede C5, tak bych to taky chtěl koupit. Uvidíme.


Predpokladam, ze kamarad ma motor 2.0d. Tak to bych se pak nedivil. I ja jsem puvodne chtel prejit z Xantie do C5 a to do 3.0i. Jenze pak si koupil C5 otec a ja si rekl, ze prece zase nebudu mit stejny auto, jako on. Predtim jsem meli oba Xantii.
No a to jak je auto zivy zalezi i na hmotnosti. Kdyz mi to moje vazi se mnou 1.600kg. A vykon z tohoto objemu uz je dneska zase nekde jinde.
_________________
X2 1.8i/16V, 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Moje příští auto Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)