Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
Zaslal: st duben 08, 2009 6:11 pm Předmět: |
|
|
Aliene jestli jsi zvyklej na 6V benzín tak asi budeš z nafty zklamanej. Já měl před tím P 205 1.9 GTI a kvůli rodině jsem musel koupit něco většího a do nafty už bych znova nešel. Nejvíc mě vadí, že musím pořád řadit a hlavně při 50 v obci nevím jestli mám jet na 3 nebo 4 tak s tím pořád kvedlám a trvalo mě dlouho než jsem si na diesel zvykl. Kladem je zase spotřeba a ta je vynikající, ale jízdní zážitek nee. Pro rejpaly jsem napsal pouze můj osobní názor, který se bude zřejmě lišit od jiných názorů. jelikož budu za cca 1-2 roky měnit vozový park tak se chystám na C5 3.0 6V automat combi, protože na BMW nebude. _________________ Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: st duben 08, 2009 7:42 pm Předmět: |
|
|
Kaspřik napsal: | Aliene jestli jsi zvyklej na 6V benzín tak asi budeš z nafty zklamanej. Já měl před tím P 205 1.9 GTI a kvůli rodině jsem musel koupit něco většího a do nafty už bych znova nešel. Nejvíc mě vadí, že musím pořád řadit a hlavně při 50 v obci nevím jestli mám jet na 3 nebo 4 tak s tím pořád kvedlám a trvalo mě dlouho než jsem si na diesel zvykl. Kladem je zase spotřeba a ta je vynikající, ale jízdní zážitek nee. Pro rejpaly jsem napsal pouze můj osobní názor, který se bude zřejmě lišit od jiných názorů. jelikož budu za cca 1-2 roky měnit vozový park tak se chystám na C5 3.0 6V automat combi, protože na BMW nebude. |
Ty sa máš ja budem meni auto tak najskorej o 3-4roky... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: čt duben 09, 2009 8:48 am Předmět: |
|
|
Vidím, že máme stejnej vkus. Mně se zatím nepodařilo odstranit problém s přepínáním motoru do nouzáku, tak sem začal pokukovat po něčem jiném. Volba padla na BMW 330 xD (čtyřkolka), protože sem byl varován, že zadokolka není na mokru či na sněhu uplně nejlepší (kamarád na podzim rozsekl svoji pětku). Prej na sněhu sou to sáně. Ale možná je to o zvyku a umění řídit s pohononem na záda. Nakonec, každej koho sem se ptal mi to rozmlouval: drahej servis a není jich tolik (garážMistři se u BMW zatím moc nechytaj), na kombika dost málo místa, starší kus zase sežere spoudtu peněz ... Takže sem ještě xantce dal šanci, teď je v servisu a jestli na chybu přijdou a opraví ji, tak si ji nechám ... jinak asi vyměním frantíka za dojče. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: čt duben 09, 2009 8:33 pm Předmět: |
|
|
Kaspřik napsal: | Aliene jestli jsi zvyklej na 6V benzín tak asi budeš z nafty zklamanej. Já měl před tím P 205 1.9 GTI a kvůli rodině jsem musel koupit něco většího a do nafty už bych znova nešel. Nejvíc mě vadí, že musím pořád řadit a hlavně při 50 v obci nevím jestli mám jet na 3 nebo 4 tak s tím pořád kvedlám a trvalo mě dlouho než jsem si na diesel zvykl. Kladem je zase spotřeba a ta je vynikající, ale jízdní zážitek nee. Pro rejpaly jsem napsal pouze můj osobní názor, který se bude zřejmě lišit od jiných názorů. jelikož budu za cca 1-2 roky měnit vozový park tak se chystám na C5 3.0 6V automat combi, protože na BMW nebude. |
Souhlas, já šel do nafty jenom kvůli tomu, že jsem měl levnej zdroj, bohužel zdroj vyschl, takže teď je jenom na vztek. Bavim se o mojí X1, takže starej klump, 1,9, docela vysoká pojistka, 66 kW neni nic extra, když se dneska dělaj benzínový čtrnáctky s nižší spotřebou a mnohem vyšším výkonem, o ceně nafta vs benzin se nemá ani smysl se bavit. Výhodou jsou kopce atd, který ropák téměř nepocejtí, ale osobně už do nafty taky nejdu. Minimum co budu požadovat od novýho auta, bude motor minimálně 1,6 16V, kolem 100kW. Bohužel ,taky to nebude bavorák, protože za preciznost si nechaj zaplatit a na to zatim nemam, náhražky typu VW, seat, škoda, mi nesmí do baráku a do dalšího francouze taky nehodlám vrážet peníze. Ani mě žádnej novej francouz co se týče designu neoslnil, poslední hezký auto byl peugeot 406 coupé. Takže, Xantie je můj první a poslední francouz, na BMW nemam, náhražky neberu, korejce ani náhodou, ameriky jsou prakticky nedostupný. Takže pujdu do japonce, nejspíš honda, nebo do švéda, ten je podud vim jen jeden a to volvo. _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt duben 09, 2009 9:07 pm Předmět: |
|
|
MHD... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 7:24 am Předmět: |
|
|
bog-fran napsal: | Kaspřik napsal: | Aliene jestli jsi zvyklej na 6V benzín tak asi budeš z nafty zklamanej. Já měl před tím P 205 1.9 GTI a kvůli rodině jsem musel koupit něco většího a do nafty už bych znova nešel. Nejvíc mě vadí, že musím pořád řadit a hlavně při 50 v obci nevím jestli mám jet na 3 nebo 4 tak s tím pořád kvedlám a trvalo mě dlouho než jsem si na diesel zvykl. Kladem je zase spotřeba a ta je vynikající, ale jízdní zážitek nee. Pro rejpaly jsem napsal pouze můj osobní názor, který se bude zřejmě lišit od jiných názorů. jelikož budu za cca 1-2 roky měnit vozový park tak se chystám na C5 3.0 6V automat combi, protože na BMW nebude. |
Souhlas, já šel do nafty jenom kvůli tomu, že jsem měl levnej zdroj, bohužel zdroj vyschl, takže teď je jenom na vztek. Bavim se o mojí X1, takže starej klump, 1,9, docela vysoká pojistka, 66 kW neni nic extra, když se dneska dělaj benzínový čtrnáctky s nižší spotřebou a mnohem vyšším výkonem, o ceně nafta vs benzin se nemá ani smysl se bavit. Výhodou jsou kopce atd, který ropák téměř nepocejtí, ale osobně už do nafty taky nejdu. Minimum co budu požadovat od novýho auta, bude motor minimálně 1,6 16V, kolem 100kW. Bohužel ,taky to nebude bavorák, protože za preciznost si nechaj zaplatit a na to zatim nemam, náhražky typu VW, seat, škoda, mi nesmí do baráku a do dalšího francouze taky nehodlám vrážet peníze. Ani mě žádnej novej francouz co se týče designu neoslnil, poslední hezký auto byl peugeot 406 coupé. Takže, Xantie je můj první a poslední francouz, na BMW nemam, náhražky neberu, korejce ani náhodou, ameriky jsou prakticky nedostupný. Takže pujdu do japonce, nejspíš honda, nebo do švéda, ten je podud vim jen jeden a to volvo. |
Prostě jsou to všechno velice správné úvahy a člověk nemá v rámci svých finančních možností moc na výběr, no. U toho švéda bych zmínil ještě když tak Saab, ale tam asi tvé oko nezabloudí. Tvá cesta k Japoncům je ale co se týče mého názoru ta správná, pokud prostě chceš skončit s citrákem, no. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
Naposledy upravil Alien dne pá duben 10, 2009 8:42 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 7:53 am Předmět: |
|
|
Japonec je určitě dobrá volba, ale taky jsou to nejdražší ojetiny, i když teď šlo dolů všechno. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 10:00 am Předmět: |
|
|
zas nakonec japonec...já to mám jednodušší,že budu mít xantijku dokud to půjde,takže ani neuvažuju nějak násilně.Zamlouvaj se mě stejně samé starší modely aut,spíš teda větší kusy,tj pak těžké...Např.Xm,nebo volvo V70,samozřejmě jen s 2,5 TDi od W.Možná nějaký kousek od Subaru.No jsem už takový no,na modernu co se týče aut moc nejsem.Taky skončím v BX možná,škoda,že jsi ho Bubu pustil _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
euromen
Založen: 2.4.2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: so duben 11, 2009 1:03 pm Předmět: |
|
|
jen vyjádření k motoru M47 popř M47N (2.0D) nic proti tomuto motoru..ale jeho chod je takovej nejistej.. ten čtyřválec je dobrej..ale osobně bych si vzal šestivála M57 nebo M57N (taky diesel)... jen osobní názor _________________ BMW E30 320i chrom -> Œ 120L -> 2x BMW E30 316i plast -> Citroen Xantia 1,8 8V ->? snad už v létě BMW E39 530D touring |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jirka_xantík
Založen: 8.1.2009 Příspěvky: 81 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: so duben 11, 2009 5:54 pm Předmět: |
|
|
euromen napsal: | jen vyjádření k motoru M47 popř M47N (2.0D) nic proti tomuto motoru..ale jeho chod je takovej nejistej.. ten čtyřválec je dobrej..ale osobně bych si vzal šestivála M57 nebo M57N (taky diesel)... jen osobní názor |
Jojo, taky mě zaujal ten 330 nebo 530 D, ale ty ceny jsou katastrofální.
Proti P407 a C5 i o 100 - 180 tis. vyšší.
Zajímavý je, že kusy, který mají najeto i 230 000 km (BMW), tak narozdíl od frantíků nemají oleštěný volanty, opotřebovaný čalounění a přísluš. interieru. Ale to bude asi kus od kusu. U některejch modelů říkají taky, že interier nic moc. Hlavně prej v základu u X5 a jedničkovejch řad.
Jinak vím, že na ty 2.0 D se chvála moc nepěla, co se týká modelů do 2003 nebo 2004. _________________ Xantia 1.8 8V 1999
Zelená met., ALU Mille Miglia 17"
--
Škoda 136 Tuňák 1983, Modrá met., ALU Borbet T 16" |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: so duben 11, 2009 11:37 pm Předmět: |
|
|
No,já od japonce (bohužel)odešel ke xantii,sice je komfort,a pohodlí,ale zas toyota nehnila,jela jak kráva,nežrala,a hlavně,
Vůbec nic nechtěla!!!
Takže až mi pochcípají xantie,tak to asi bude japonec,a se líbí,nebo ne,páč u francouza lítaj prachy do servisu,kdežto u japonce jsem neměnil ani žárovky ve světlech,natož v palubce _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: ne duben 12, 2009 2:41 pm Předmět: |
|
|
Ano je to tak ,ja ešte mám japonca ,nie osobáka (E2200) taký obyčajný pracant. Okrem bežnej údržby si nevyžadoval extra opravy až na tú hnilobu ,ale to je vekom dané r.v.92. ja som ho kupoval r.98:)
Na druhej strane ja som spokojný zatia¾ aj s Xantiou na to ,že má kolko má je v úplne v pohode (vďaka predošlému majite¾ovi).
Do japonca by som šiel taká mazda6 combi... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel M.
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 26 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út květen 19, 2009 9:13 am Předmět: |
|
|
Já šel z Xantie do BMW E46 330d, měl jsem strach ze zimy, ale dopadlo to v pohodě. Pravda je, že do kopce na sněhu je to se zadokolkou trochu problém, ale neustřeluje a drží směr. Prostě jsme neměl žádný problém. Výkon mi postačuje ( i když dnes už z toho dostanou 210kW a to je mazec ), krouák super. Díly stojí tak nějak normálně, ale zatím jsem jen po koupi vyměnil přední nápravu za cca 10 litrů a tím to skončilo. Uvidím, jak dál. Zatím najeto 22tis km a kromě gum v poho. Spotřeba kolem 7-7,5l. Dá se za míò, ale to zase není požitek z jízdy. Kolem 6-ti není při dodržování předpisů problém. Při 150-ti to žere cca 7. A palubní počítač kecá, samozřejmě ukazuje míò tak o litr. Prostě zatím spokojenost, i když na dálnici už to není to pohodlí z xantie, zase na druhou stranu to sedí jak přibitý a na hrbech to drží směr. _________________ X2 1.8i/16V, 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: út květen 19, 2009 9:20 am Předmět: |
|
|
Tak já tady přileju oheò. Na spotřebu to auto určitě parádní, ale na srazu jsem od kamaráda trochu vyzvídal a číhal že to až tak živé není a že to bávo na třílitrovou xantii nemá. Né tak úplně na tvrdo, ale prostě s V6 jezdí daleko líp.
S držením na silnici bych polemizoval, je držení a DRŽENÍ. Ale ano, ty motory jsou bezva a když se mi nepovede C5, tak bych to taky chtěl koupit. Uvidíme. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel M.
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 26 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po květen 25, 2009 1:14 pm Předmět: |
|
|
Alien napsal: | Tak já tady přileju oheò. Na spotřebu to auto určitě parádní, ale na srazu jsem od kamaráda trochu vyzvídal a číhal že to až tak živé není a že to bávo na třílitrovou xantii nemá. Né tak úplně na tvrdo, ale prostě s V6 jezdí daleko líp.
S držením na silnici bych polemizoval, je držení a DRŽENÍ. Ale ano, ty motory jsou bezva a když se mi nepovede C5, tak bych to taky chtěl koupit. Uvidíme. |
Predpokladam, ze kamarad ma motor 2.0d. Tak to bych se pak nedivil. I ja jsem puvodne chtel prejit z Xantie do C5 a to do 3.0i. Jenze pak si koupil C5 otec a ja si rekl, ze prece zase nebudu mit stejny auto, jako on. Predtim jsem meli oba Xantii.
No a to jak je auto zivy zalezi i na hmotnosti. Kdyz mi to moje vazi se mnou 1.600kg. A vykon z tohoto objemu uz je dneska zase nekde jinde. _________________ X2 1.8i/16V, 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|