Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1.8i16v cuká v záběru
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 8:29 am    Předmět: 1.8i16v cuká v záběru Citovat

Zdravím všechny a zároveò Vás žádám o radu. Už tady toho bylo napsaný kvanta,ale pořád jsem ´´se´´ tu nenašel. Při záběru (akceleraci v tahu) mně vždycky auto škubne-jakoby se přidusí (spadne výkon) a pak už jede. Děje se to vždycky tak kolem 2tis. otáček a je jedno, jestli přeřadím a pak akceleruju a nebo ´´pouze´´ akceleruju. Děje se to jen,když od auta potřebuju ´´tah´´. Takže třeba na rovince nebo z kopce, kde výkon nepotřebuju a jen tak lechtám plyn se to nestane.... A teď: vzduchový filtr je nový, palivový filtr je taky nový, čidlo teploty (zelené) je nové, MAP senzor (čidlo tlaku vzduchu) je nový, krokový motorek je vyčištěný a v pořádku, škrtící klapka je vyčištěná, zapalovací lišta je v pořádku, lambda je v pořádku, svíšky jsou nové (takové jaké tam mají být)........ Já se z toho asi zblázním............ Poraďte prosím, čím to může být. Děkuju.

P.S. Diagnostika motoru ukazuje všechno v naprostém pořádku - žádné chyby Evil or Very Mad
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mixa



Založen: 2.3.2008
Příspěvky: 202
Bydliště: Milotice nad Bečvou

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 5:25 pm    Předmět: Citovat

Hádal bych, že z nějakého důvodu se do motoru dostává málo paliva. Pro "normální" běh motoru to stačí, ale při prudké akceleraci motor požaduje větší množství paliva a to se mu nedostává, takže vynechává - cuká. Zkontroluj těsnost palivového potrubí a pokud bude v pořádku, tak by to chtělo zkontrolovat čerpadlo (v nádrži). Existuje zkušební zařízení - skleněná nádoba s ryskami, která se připevní před řidiče a tou prochází palivo z nádrže do motoru. A řidič vidí, zda je tam při "cukání" benzín. Jak ne, tak je čerpadlo v čudu.
_________________
Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 6:08 pm    Předmět: Citovat

Díky za tip - to zkušební udělátko si zkusím sehnat. Nevíš mi prosím poradit, kam se pro takovouhle věc obrátit - kde to sehnat? Jinak palivové potrubí je v pohodě - pro jistotu jsem si ho nechával zkontrolovat asi před 2 měsícema (už to cukalo i tehdy).
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 6:51 pm    Předmět: Citovat

hm hm, to je přesně ono luk.zahu, takhle mi to dělá taky, přesně do puntíku.
Alione s dávkou paliva nevím estli to souvisí, páč dyš normál přidám třá v 2500 otáčkách ( no prostě v jinejch než +- 2000 ), tak se to rozjede plynule. I dyš je to pod 2000. Taky mě napadl přívod vzduchu, estli je OK, lae nic sem nenašel. Crying or Very sad
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mixa



Založen: 2.3.2008
Příspěvky: 202
Bydliště: Milotice nad Bečvou

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 6:57 pm    Předmět: Citovat

Mají to některé autoservisy. Ale možná by se to dalo nějak vyrobit. Napadá mne použít sklenici se šroubovacím kovovým uzávěrem. Do uzávěru vyvrtat dvě díry, těmi prostrčit dvě trubky tak aby konce byly tak 5 mm - 1 cm nad dnem a přiletovat je k víčku. A pak to napojit někde mezi nádrž a motor - hadičkama. Uzávěr musí kvalitně těsnit a pořádně držet. Pak to před samotnou zkouškou naplnit alespoò z poloviny benzínem. Myslím si, že by to takto mohlo fungovat. Problémem asi bude nalézt vhodnou sklenici - měla by mít co nejmenší objem a zároveò být co nejvyšší.
Jednodušší zřejmě bude se poptat po okolních servisech a zaplatit to zjištění.
_________________
Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 7:18 pm    Předmět: Citovat

Buchta napsal:
hm hm, to je přesně ono luk.zahu, takhle mi to dělá taky, přesně do puntíku.
Alione s dávkou paliva nevím estli to souvisí, páč dyš normál přidám třá v 2500 otáčkách ( no prostě v jinejch než +- 2000 ), tak se to rozjede plynule. I dyš je to pod 2000. Taky mě napadl přívod vzduchu, estli je OK, lae nic sem nenašel. Crying or Very sad


Přesně, přesně, Buchto - to je i nemoc mojí Xanti. Už vážně nevím co....... Napadlo mě ještě třeba čidlo otáček a ty zapouzdřený pružinky od svíček, ale fakt nevím....
Nejsem moc zručnej a tak asi skočím někam do servisu,aby mi skoukli to čerpadlo v nádrži a uvidíme.... ale už pomalu ztrácím naději....
Jezdit se s tím samozřejmě dá, ale štve mě to...
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 7:35 pm    Předmět: Citovat

Alione nezlob se, ale to je blbost. Pokud z motoru dostanu maximální výkon, tak bych to v přívodu paliva nehledal.(nehledě nato, že benzín tam určitě jde pořád ale také záleží na tlaku u vstřikovacího systému, to není karburátor) Nakonec pumpa vytváří tlak již v nádrži a každá netěsnost se projeví únikem paliva, jak mnozí znají při netěsnosti vstupu hadičky do potrubí vstřikovačů.
Tydle nepříjemnosti se špatně odhalují, kolikrát je mají na svědomí takové prkotiny jako je špatný odtrh na svíčkách (i když jsou nové) nebo probitá izolace nebo pouhé znečistění nebo vlhkostí gumových cumlů (něco jako fajka) vysokého napětí na zapalovací liště. Proto se to projevuje hlavně při akceleraci kdy je zvýšený nárok na zapalování.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 8:08 pm    Předmět: Citovat

Josef 2. napsal:
Alione nezlob se, ale to je blbost. Pokud z motoru dostanu maximální výkon, tak bych to v přívodu paliva nehledal.(nehledě nato, že benzín tam určitě jde pořád ale také záleží na tlaku u vstřikovacího systému, to není karburátor) Nakonec pumpa vytváří tlak již v nádrži a každá netěsnost se projeví únikem paliva, jak mnozí znají při netěsnosti vstupu hadičky do potrubí vstřikovačů.
Tydle nepříjemnosti se špatně odhalují, kolikrát je mají na svědomí takové prkotiny jako je špatný odtrh na svíčkách (i když jsou nové) nebo probitá izolace nebo pouhé znečistění nebo vlhkostí gumových cumlů (něco jako fajka) vysokého napětí na zapalovací liště. Proto se to projevuje hlavně při akceleraci kdy je zvýšený nárok na zapalování.


Mně to ale dělalo i u těch starejch svíček, takže to odtrh asi nebude... Ta elektroinstalace - no nevím, nenašli jsme nic (ale může to bejt kdekoli...). Zapalovací lišta byla proměřovaná a ja o.k.Napadli mě ty gumový cumle (od svíček s tou pružinkou), jak píšeš .... Projevuje se to jen v tahu, ale zaráží mě právě, že jen kolem těch +- 2000 otáček...
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 8:12 pm    Předmět: Citovat

já už sem to luk.zahu vzdal, nehodlám to hledat a cpát do toho €.....je to škoda a je to nepříjemný, lae jezdit se s tím dá, no....jinak to nezlobí
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 8:56 pm    Předmět: Citovat

Jen tak pro zábavu si v tom zalistuj, samože těch závad může být více, ale taky je tu vidět že počítač v autě není všemocný ohledně zjištění závady a napíchnutí v mnoha případech je pouhé vyhození peněz.
http://www.autopress.cz/download/skolni-spek/pravdivy-osciloskop-hyundai-lantra-1-8/download
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 9:10 pm    Předmět: Citovat

no pěkný Pepóóó a co těď....o kerejch kabelech je řeč, o těch co vedou do zapalovací lišty?
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petan



Založen: 18.1.2008
Příspěvky: 3
Bydliště: CHOMUTOV

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 9:10 pm    Předmět: Citovat

Zdravím všechny
mám podobný možná stejný problém u X1 19td,je to nejvíce znát na nízkých kvaltech 1,2,3 při né moc rychlém rozjezdu nebo při podřazení na 2 a sešlápnutím plynu se auto rozhoupe zacuká jakoby docházela nafta a od zhruba 2000 otáček kdy zřejmě začne pracovat turbína se to ztratí při brždění motorem a opětovném zrychlení klesnou li otáčky pod 2000 tak to vždy z opakuje i takhle několikrát za sebou.Filry,olej nové,studený i teplý motor chytne po nažhavení na otočení.
Další věc co mě štve asi lže teploměr větráky se už roztočí lehce nad 80*C podle asi 82 a točí až to klesne na 70*C v kopci mám i 100stupnů.Jednou při parkování mi to zhaslo teplota asi 90 a po nastartování (ani ne po10 vteřinách) na teploměru bylo pod 80 od té doby jsem to vyzkoušel několikrát a teplota po nastartování kelsla přibližně o 10stupnů(vždy to bylo v krátké době zhruba 5sec).Kvůli tomu sem vyndal termostat a vypláchl vod.okruh ted je tam jen voda ale nikdy jsem nemusel dolévat.
Tak kdyby náhodou někdo věděl co jí je tak prosím písněte diíkymoc.
X1 19td hydroactiv 1993 asi7 na100
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 9:18 pm    Předmět: Citovat

Petan napsal:
Zdravím všechny
mám podobný možná stejný problém u X1 19td,je to nejvíce znát na nízkých kvaltech 1,2,3 při né moc rychlém rozjezdu nebo při podřazení na 2 a sešlápnutím plynu se auto rozhoupe zacuká jakoby docházela nafta a od zhruba 2000 otáček kdy zřejmě začne pracovat turbína se to ztratí při brždění motorem a opětovném zrychlení klesnou li otáčky pod 2000 tak to vždy z opakuje i takhle několikrát za sebou.Filry,olej nové,studený i teplý motor chytne po nažhavení na otočení.
Další věc co mě štve asi lže teploměr větráky se už roztočí lehce nad 80*C podle asi 82 a točí až to klesne na 70*C v kopci mám i 100stupnů.Jednou při parkování mi to zhaslo teplota asi 90 a po nastartování (ani ne po10 vteřinách) na teploměru bylo pod 80 od té doby jsem to vyzkoušel několikrát a teplota po nastartování kelsla přibližně o 10stupnů(vždy to bylo v krátké době zhruba 5sec).Kvůli tomu sem vyndal termostat a vypláchl vod.okruh ted je tam jen voda ale nikdy jsem nemusel dolévat.
Tak kdyby náhodou někdo věděl co jí je tak prosím písněte diíkymoc.
X1 19td hydroactiv 1993 asi7 na100


Poradím s tou teplotou: Buďto máš špatný čidlo pro budík (myslím že modrý) a nebo a to spíš ti budík proměřuje- nech si propájet kontakty ze zadu na přístrojovce. Je to častá nemoc Xantií (to proměřování) - nic strašnýho.
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petan



Založen: 18.1.2008
Příspěvky: 3
Bydliště: CHOMUTOV

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 9:22 pm    Předmět: Citovat

Dobrá ale proč se roztočí vrtule?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 9:24 pm    Předmět: Citovat

Petan napsal:
Dobrá ale proč se roztočí vrtule?


Uz jsem psal-promeruje ti budik (a nebo spatny cidlo), t. j. budik ti ukazuje mensi teplotu nez tam v realu mas...
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)