Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1.9TD spotreba 9l :(
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po listopad 30, 2009 8:22 am    Předmět: Citovat

Takže manometr se dá koupit tady : http://www.manometr.net/
Ještě k tomu předstihu ( předvstřiku ). Seřizování podle ucha je na houby. Na přesným seřízení hodně záleží a to nejen kvůli startu ( za tepla i na studeno ) ale i kvůli výkonu , spotřebě a kouřivosti.
Kdyby někdo chtěl , můžu mu to seřídit ( v Brně ) Smile .
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po listopad 30, 2009 10:57 pm    Předmět: Citovat

No,bylo mi to seřízeno několika jízdami,seřízením podle ucha,a podle studených statů,takže celkem důkladně.
Teď je to ve stavu,že na druhou otočku startéru chytá zastudena,na třetí otočku zatepla,což je výborné,stačí se jen převalit,a běží,auto nekouří,zakouří si jen slabě černě při plynu u podlahy,při normální jízdě nekouří,motor běží klidně,žádný traktor,a je to podstatně lepší než před seřízením takže si myslím že by to mělo být nastavené ok..
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po listopad 30, 2009 11:07 pm    Předmět: Citovat

Jo ještě jedna taková hováádina,podle tvojí teorie musí turbo tlačit po celou dobu své životnosti pořád stejný tlak,a může odejít pouze očesáním vrtulky,a nebo vymletním ložiska,a tudíž spotřebou oleje.

Takže ty myslíš že celá zrada bude jen v tom obtokovém ventilu?
že i staré vylítané turbo může tlačit předepsaný tlak 0,9Bar?

No,a pokud to tak je,tak ten obtokový ventil nedovírá,ale proč nedovírá?Vždy s ním se nemá co stát,a zkracováním jen zvětšíš sílu,ale neodstraníš příčinu,ne?

Rozuměj,mně bylo vždy vtloukáno že turbo časem slábne,a tlačí pořád míò a míò,takže je buď špatné z důvodu,že už tlačí únavou málo,a nebo hází olej,nad obtokovým ventilem se nikdo nepozastavoval s vysvětlením,že ten se otevírá až při maximálním tlaku,jinak je zavřený,a proto je u starého turba co tlačí málo pořád zavřený,a na funkci nemá vliv.

Tak jak je to tedy?
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po listopad 30, 2009 11:28 pm    Předmět: Citovat

U turba se může trochu časem unavit pružina co tlačí na tu obtok klapku, otvírá pak už při nižším tlaku ( ta jede poštelovat) a nebo ti vykoroduje dosedací sedlo na obtoku a pořád to trochu profukuje doaleluja ... tak že to v obou případech tlačí málo. Když se to sejde oboje u jednoho turba, tak tlačí ještě míò Wink
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zdeněk Švec



Založen: 7.2.2009
Příspěvky: 96
Bydliště: Kvasice,krajina 450

PříspěvekZaslal: út prosinec 01, 2009 2:53 am    Předmět: Turbo Citovat

Jj nějak tak. A pokud ložisko turba má už takovou vuli,že ti oholi lopatky,tak se to ložisko většinou rozpadne,nebo zlomí hřídelka a za tebou je tolik dýmu jako by jsi zapálil stoh slámy a během pár minut jsi bez oleje. To můj názor po návratu z hospody kde jsem měl devět piv. Tak pokud plácám tak se omlouvám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PavelX2



Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út prosinec 01, 2009 7:38 am    Předmět: Citovat

Přesně tak , jak tu psali kolegové Smile . Jinak turbo s obtokem ( na vnější charakteristice - plné zatížení ) zvyšuje plnící tlak až po otáčky největšího točivýho momentu a pak tento tlak drží až po otáčky max. výkonu . U 1.9TD začne plnící tlak stoupat ( tak že to poznáš ) kolem 1500ot/min , kolem 2000ot/min dosahuje maxima . Tj. pokud je motor v pořádku kolem 1500ot/min motor začne ožívat a ve 2000ot/min tahá naplno. Potom jde točivej moment dolů .
S tím obtokem mi to PaM vzal z pusy . . . je to přesně tak Smile .
_________________
X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strana 6 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)