Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

1.9TD spotreba 9l :(
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: čt září 17, 2009 8:50 pm    Předmět: Citovat

citace:
s xantií jezdím úplně stejně a na 65l ujedu tak 500 km

Tak to je mazec, s 1,9TD 13l/100km Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes To mezi řidiči snad ani neříkej
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
gurney



Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 15
Bydliště: okr. Třebíč

PříspěvekZaslal: čt září 17, 2009 10:25 pm    Předmět: Citovat

no mě je spotřeba celkem buřt.
A to, že jí dávám pokouřit, ještě neznamená, že se k ní chovám špatně. Studenou ju nehoním.
Koupil jsem ji před rokem a najel s ní cca 10 000 km, nyní výčet oprav:
fouklý těsnění pod hlavou (voda vs olej), seřídil jsem ventilové vůle, vyměnil přední nárazník (teď už mám mlhovky), kapotu a všechny dveře ( omlácený, né ode mne), volant (za lepší) , novej chladič (tekl nešel opravit), zalepil jsem chladič vzduchu za turbem, přetěsnil vtřikovací čerpadlo(chcala z něj nafta a to tak, že za mnou byla čára na silnici), vyměnil řemeny a filtry, žhaviče (na jeden to ještě startuje bez žhavičů ani ...), drobný opravy jako výměna žárovek v přístrojovce , výměna lanka ruční brzdy, výměna silentbloku ramene, oprava termostatu na předehřevu paliva (přisával vzduch), oprava přepínače blinkrů, utěsnění několika netěsností hydrauliky, výměna zadních světel, vystříkání podběhů bodynou, výměna servomotorku zamykání nádrže při výměně oleje jsem ho krmil proplachem tak dlouho až byl čistej teprve potom jsem dal norm. olej, minulej tejden mi upadl vejfuk takže sem ho dal do kupy, a to to auto mám rok teď se chystám na koule a řízení páč mi z něj hrčí lhm (budu měnit komplet jelikož mám náhradní).


Čili jestliže já se o něj špatně starám, pak by mě celkem zajímalo jak se o něj starali ti předemnou
Sad

Jediný co sem mohl zničit já tak je řízení, no zničit spíš dodělat ale mám komplet celou přední nápravu rezervní takže je mi to volný.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
filo



Založen: 30.7.2008
Příspěvky: 148

PříspěvekZaslal: pá září 18, 2009 10:42 am    Předmět: Citovat

gurney: no podle tech oprav to byl peknej strep kdyzs zacal a strep to je porad.

Ja s TD jezdim tesne pod 7 a prijde mi to skoro dost, ale jezdim porad po dalnici, takze lehce pres 3000.

Nicmene IMHO, jestli radis pri 3200 kdyz jedes klidne a tocis to pres 4 kdyz spechas, tak tomuhle motoru davas pekne pokourit. Ja radim tam pri 2500 (ale radim pocitove, ne podle otackomeru) a ke 4t jsem se za 60 tkm, co to auto mam dostal snad dvakrat.
_________________
Xantia X1 Break Turbo D 1997 Praha + Liberec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gurney



Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 15
Bydliště: okr. Třebíč

PříspěvekZaslal: pá září 18, 2009 11:53 am    Předmět: Citovat

No, byl to zanedbávanej střep, teď je to opečovávanej střep
podle tach. 235 000 km a jsem cca 5. majitel, jezdím trasy cca 15 - 100 km ale taky je potřeba si uvědomit, že sportovní jízda na českomoravský vrchovině je o mnohem vyšší spotřebě než jízda kloboučníka u Kolína.
Většina z vás má Xantii jako rodinný vůz a chcete aby vám vydržel co nejdéle a aby měl co nejnižší provozní náklady. Já to mám tak, že je to jen přibližovadlo na kterým nejsem nijak závislý. Rozpočet nemám našponovanej, chci jezdit rychle, takže mu šlápnu a je logický, že čím víc šlápnu tím víc žere a dokud nežere 20 l/100 tak mi to neva. Když auto něco potřebuje tak to dostane. Až jednou budu šetřit každou korunu tak hold budu jezdit pomalu, plynule sice jediný co předjedu bude traktor (a to se při předjíždění budu strachovat aby se mi nerozsypal moror) ale pojedu levně. Zatím jezdím tak, že kdo zaváhá, už polyká saze a prach. A za ten rok co s ní jezdím mě předjel málokdo a ti co mi ujeli by se dali spočítat na prstech jedný ruky.

Mrzí mě jediný a to je, že se Xm nedělaly v 3,5 Td V6
_________________
Xantia 1,9 td Liftback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: pá září 18, 2009 8:35 pm    Předmět: Citovat

Njn,neříkám že se o ní nestaráš,ale říkám že prasíš motor Laughing
Zvl᚝ podezřelé je to těsnění pod hlavou,žeby těžká noha? Very Happy

jinak,já být tebou,a mít tvůj jízdní styl,tak nejdu do diesela,ale jedině do 2,0i nebo 3,0V6,to jsou sporáky tvého ražení.No,a pokud nutně diesel,tak HDi 80Kw,1,9TD se na závodění nehodí,rychle mu dochází dech,a pak už se jenom trápí,navíc žere při prasojízdě jak benál Very Happy ¨

Já za studena točím 2200 max,po ohřátí při běžné jízde 2400 normálka,kam taky spěchat po městě,že? Wink
No,a když chci vymýst pavouky,tak po dálnici 130-150,a řadím při 3000ot/min,výš už se mi to zdá trápení motoru.

No,a žere mi to 6,4l/100km,a zdá se mi to až až,mohla by být menší Wink
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
judomiro



Založen: 15.5.2008
Příspěvky: 141

PříspěvekZaslal: pá září 18, 2009 9:43 pm    Předmět: Citovat

Ludia len tak medzi recou......ja tiez jazdim v meste na rovinkach 50 na 4ku a nerobi to vobec problem..ked chcem zrychlit..zrychli aj na 4ke...samozrejme ze nie tak razantne ako na trojke... Myslim ze na 4ku 50 je uplne v poho a duplom ked je to TD. Pekny vecer
_________________
X1 1,8 8V r.v. 93
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gurney



Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 15
Bydliště: okr. Třebíč

PříspěvekZaslal: pá září 18, 2009 10:12 pm    Předmět: Citovat

citace:
Zvl᚝ podezřelé je to těsnění pod hlavou,žeby těžká noha?


nechal jsem přebrousit hlavu a prohlá nebyla Confused spíš bych řekl, že to papírový těsnění stálo za "lejno". Teď mám plechový.

citace:
1,9TD se na závodění nehodí,rychle mu dochází dech,a pak už se jenom trápí,navíc žere při prasojízdě jak benál


No pravda je že do 100 km/h jede jak ďas 100 - 150 žádná sláva 150 - 180 už se mu nechce (180 jsem s ní jel asi dvakrát a ne víc jak kilometr)

citace:

Já za studena točím 2200 max,po ohřátí při běžné jízde 2400 normálka,kam taky spěchat po městě,že? Wink
No,a když chci vymýst pavouky,tak po dálnici 130-150,a řadím při 3000ot/min,výš už se mi to zdá trápení motoru.


já když chci někam jet tak ji nastartuju, dám si cigárko než dokouřím tak se ohřeje tak na 60 no a pak se snažím jet do 2000 ot/min než se ohřeje na 80. když se vyhrabe na 80 dám jí ještě dva kilometry na prohřátí (do 2500 ot/min) a pak už jedu jak potřebuju.


Trápení motoru

trápení je když mu dáš šponu za studena, když se ti přehřívá a stejně s ním jezdíš, když jezdíš na příliš nízkých otáčkách a pokud ho držíš na omezovaču (max otáčky)
pokud je motor v pořádku a vše je tak jak má být pak mu trvalé zatížení 3700 ot/min nemůže nijak ublížit a když, tak rozhodně míò než když ho budu podtáčet.





Idea Idea Idea
_________________
Xantia 1,9 td Liftback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: pá září 18, 2009 10:39 pm    Předmět: Citovat

gurney napsal:

pokud je motor v pořádku a vše je tak jak má být pak mu trvalé zatížení 3700 ot/min nemůže nijak ublížit a když, tak rozhodně míò než když ho budu podtáčet.

A proto všichni shánějí auto nejlépe po důchodci (kloboučníkovi).
Nezlob se na mě, ale ty motor v pořádku nemáš, napovídá o tom více než dvojnásobná spotřeba Exclamation Rolling Eyes . Ta by se dala akceptovat ještě s naloženým přívěsem, ale sólo ?! Idea
Já mám sice HDi, ale při spotřebě 6,5 už lítám nízko nad zemí.
Jezdil jsem s DAFem 95XF a ten měl spotřebu 18l/100km prázdný, ale 15tun,480k a 13l motor - ty se mu blížíš Exclamation
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
gurney



Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 15
Bydliště: okr. Třebíč

PříspěvekZaslal: pá září 18, 2009 11:20 pm    Předmět: Citovat

já vím moc dobře proč mi to tolik žere ale to si nechám pro sebe jelikož tomu kdo založil toto téma by to stejně k ničemu nebylo
_________________
Xantia 1,9 td Liftback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: so září 19, 2009 8:07 pm    Předmět: Citovat

Njn,řekl bych že máš asi naftu zadarmo(řidič z povolání),anebo je to firemní auto Laughing

Ale dost už,každopádně,Luboši,máš recht,ta spotřeba je závratná,zvl᚝ když jezdím sám s Medvědem 814,z roku 94,najeto 870 000km,osmituna celková,a jezdím plnej kolem 15-16l na 100km Very Happy
A pochybuji že Xantie normálně žere bezmála jako tento starý vyběhaný čtyřlitr ,který navíc tahá 8 tun Twisted Evil
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Basak



Založen: 20.8.2009
Příspěvky: 33
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: st listopad 04, 2009 4:45 pm    Předmět: Citovat

Taky přidám svojí zkušenost... Koupil jsem v létě Xantii a blbě startovala. Vyměnil jsem žhavičky (dvě K.O.) a bylo to lepší. Aspoò za studena. Nicméně pořád trochu bíle kouřila. Ale poježdění mi přišlo dobré. Teď začala zima a startování se rapidně zhoršilo. Chtěl jsem dát zkontrolovat vstřiky a po konzultaci s odborníkem i čerpadlo. Dnes jsme se do toho dali. Po vyndání vstřiků jsme si řekli, že zkontrolujeme tlaky. Čekal mě šok. Nejlepší válec měl 22 barů. Ostatní 20, 12 a 9. Po přidání oleje první dva 34 a 26, zbytek beze změny. Závěrem tedy - pokud někomu startuje blbě auto, nemusí to být vždy čerpadlem nebo vstřikama. Teď mám o zábavu postaráno a sháním motor. Je zaměnitelný s Peugeotem? Mohl bych mít jeden za 12 000.
A to ještě nemám jistotu, že je v pohodě čerpadlo. Zjistil jsem, že někdo schválně zrušil sytič. Jen nevím proč.

Ještě doplním - spotřeba okolo 9 litrů. A to jsem jezdil spořivě.
_________________
X1 Break, 1.9 TD, r.v. 1997, klima, funkční ovládání pro neoriginál rádio díky tomuto fóru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ales..158



Založen: 15.9.2009
Příspěvky: 20
Bydliště: Velká Losenice

PříspěvekZaslal: st listopad 04, 2009 6:09 pm    Předmět: Citovat

tak pánové přispěji i já se svou troškou do mlýna.
mám xa II 1,9 TD break už 4 ROKY a až ted čím jsem starší tak začínám počítat ,
protože ta krize posraná se projevila i v mém životě ,tak chci říct že až ted jsem se naučil s XA jezdit a jezdím do 5,5 max 6,0 litru. Jezdím 50 90 nevytáčím motor, řadím do max ve 2000 ot. Vím ,turdo nebere,není to žádná sportovní jízda ale to si každý musí říci sám mám XA na pohodlí a za malou pořizovací cenu nebo připlatím ještě 1 tolik a koupím si OCTÁVKU. jINAK NECHCI NIKOMU KAZIT NÁLADU, ALE MÁM NA TACHOMETRU NAJETÝCH 207000 ,PO PRAVDIVÝCH NEPÁTRÁM,radšI ! Ale ta moje XA už si ode mě vyzkoušela i 200 km-h takže jsem ji taky nešetřil. At říká kdo co chce ale pavouci se mají vyhánět. Čau
_________________
At se to houpe
Xantia II 1,9TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mrazek



Založen: 3.4.2009
Příspěvky: 27
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st listopad 04, 2009 9:48 pm    Předmět: Citovat

Čus bus tak ta moje vrčí celkem slušně ,sice furt ještě nějaké ty mušky ale mám ji teprve od jara. Spotřeba min. 5,7 - max. 6,2 měřeno 4x systémem plná nádrž a vyjetí až do chcípnutí motoru. Jezdím 99% město a to max. do 15 km (do práce a zpět), naloženo 3X osoba a startování furt na otočku (-6 C),jezdím po městě max. 130 a zatím max. 170 dálnice ale ještě by mrška chtěla víc ,takže SPOKOJENOST.
_________________
Xantia II 1,9 66Kw Break 1998
BX 1,9 D 51Kw 1988 předáno šrotišti
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: čt listopad 05, 2009 9:01 pm    Předmět: Citovat

No,tak pěkná zkušenost.Já jsem si tím prošel také na svém BXu,a je to teda děs,ty motory vdrží strašně moc,ale lidi jsou dobytek,a dojezdí je až na šrot´,pak to po někom koupíš,a jenom cáluješ.

Jinak,stejný motor mají Citroeny ZX ,Xsara,Evasion(jumpy),Jumper,a Peugeoti 306,406,Boxer,a některé novější 405ky,pozor ve starších 405kách byl motor vzhledově podobný,ale o dost horší,byl jenom 1,8TD.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
bobe



Založen: 14.8.2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so listopad 07, 2009 12:32 pm    Předmět: Citovat

Teda klucíííí já vám závidím i když bych neměl SmileSmile
Já se nemůžu dostat pod 8-9l ve městě. A to jezdím jak nějaký dědeček:-)
Nešlapu na to, často vyřazuji a jedu na setrvačnost ale nepomáhá to. Když na to šlápnu při rozjezdu tak od 2500ot/min mi to pěkně kouří že ty chudáci za mnou nevidí Sad jak zvolním tak to hulit přestane. Jinak auto jede teď už dobře, zrychluje jak má jen ta spotřeba Sad Na dálnici jsem se dostal při 90km/hod na 6,5l. Před Xantuškou jsem měl BX TD a tam jsem se nikdy nedostal přes 6l ve městě.
_________________
X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 4 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)