Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Michal666
Založen: 3.8.2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: ne srpen 03, 2008 7:44 am Předmět: 2.1 TD kolisa volnobeh |
|
|
Zdravim,
nema nekdo zkusenost s kolisanim volnobeho mezi 1000 a 1500 ot. a ze zpozdenim reaguje na ubrani plynu. Dela to jen obcas.
Jeste mi nekdy rozsviti STOP + kontrolku teploty, jen asi na 2 vteriny a vypne. Teplota je ale kolem 80.
Je to Xantia Break 2.1 TD model 96.
Diky, Michal |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peto
Založen: 24.7.2008 Příspěvky: 41 Bydliště: Martin Sk
|
Zaslal: po srpen 04, 2008 7:44 pm Předmět: |
|
|
ta teplota to robilo aj mne pri zapnuti klimy a signalizovalo to nezopnutie jednej vrtule na saharach. skus ak mas klimu zapnut a pozret ci sa tocia obe, alebo skus vycistit relatka. otacky neviem
Hdi 2.0 80 KW 2000 _________________ Xantuška II. 2.0 Hdi 80 kw Millenium 5.1. 2000
Jedine PaM Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 9:03 am Předmět: Re: 2.1 TD kolisa volnobeh |
|
|
Michal666 napsal: | Zdravim,
nema nekdo zkusenost s kolisanim volnobeho mezi 1000 a 1500 ot. a ze zpozdenim reaguje na ubrani plynu. Dela to jen obcas.
Jeste mi nekdy rozsviti STOP + kontrolku teploty, jen asi na 2 vteriny a vypne. Teplota je ale kolem 80.
Je to Xantia Break 2.1 TD model 96.
Diky, Michal |
Volnoběh by měl být někde kolem 750ot/min na studeným motoru cca 850-900ot/min. Takže 1000 - 1500 jsou vysoké otáčky. Každopádně kolísání otáček může ukazovat na problém třeba s čerpadlem Lucas Epic _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Michal666
Založen: 3.8.2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: so srpen 23, 2008 3:14 pm Předmět: |
|
|
Díky, je jednodussi oprava nebo vymena za mechanicke cerpadlo z XM? Tyhle se nejak nepovedly |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne srpen 24, 2008 9:34 pm Předmět: |
|
|
Uplně se změní charakteristika motoru, myslím tím k horšímu, ale vše záleží na tobě v jakém stavu vozidlo ještě je atd.
Výměnou čerpadla musíš vyměnit i vstřiky a jesli použiješ Bosch tak i trubky k nim. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
šedivák
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 48 Bydliště: N. Borek
|
Zaslal: čt srpen 28, 2008 1:27 pm Předmět: |
|
|
Je to notoricky známý jev na motoru 2,1TD a příčinou je zelený čidlo na boku motoru (snímá teplotu pro řídící jednotku). Byla to první věc, kterou sem měnil. _________________ X1 2.1TD BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
Michal666
Založen: 3.8.2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: pá srpen 29, 2008 11:50 am Předmět: |
|
|
Neví někdo kdo opravuje ty čerpadla a cenu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá srpen 29, 2008 7:40 pm Předmět: |
|
|
Michal666 napsal: | Neví někdo kdo opravuje ty čerpadla a cenu? |
Už se to tu i na citoeny.cz řešilo mockrát... stačí hledat... Bohužel Lucas neumí opravit kdejakej jouda, takže je jen pár míst v ČR kde jsou vybaveni. Dobrý reference i ceny (prý) mají zde: http://www.beneco.cz/ _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: ne srpen 31, 2008 3:02 pm Předmět: |
|
|
Chápu, že se tu řeší 2,1TD, ale mám ten samý problém na svý 1,6i. Teda když jsem to koupil, chvíli to houpalo a pak časem se to nějak samo srovnalo. Ale nedávno jsem odpojil baterku, protože jsem se hrabal v páčce blinkrů (jaksi se mi stalo, že nejde zaaretovat blinkr dolů. Do té polohy mě to ani nepustí - do páčky se jen tak nedostanu, tak koupím z vrakáče) a proto jsem odpojil baterku. Po opětovném připojení mi to začalo dělat znova (a je to horší, teď mi třeba kvůli tomu i chcípne motor). Mám též podezření na čidlo teploty k ØJ, ale u svý 1,6i to nějak nemůžu najít. Našel jsem akorát modrý se žlutým proužkem na chladiči, což je nejspíš k sahaře. Ale ostatní dvě nemůžu najít. Může někdo poradit? Díky moc. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne srpen 31, 2008 9:12 pm Předmět: |
|
|
měly by být 3 za sebou na zadní straně motoru u stěny s kabinou,jakoby dole za hlavou motoru,prostě hledej vzadu na motoru u zadní stěny,a najdeš _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: po září 01, 2008 8:07 am Předmět: |
|
|
JiRaY: Tam jsem právě nějaký konektor našel, ale je k němu tak blbý přístup nejen pro (de)montáž, ale i pro kouknutí, co že to vlastně je... Zkusím kouknout líp. Díky moc.
EDIT: Chci se zeptat, je možný, že by byl vadný snímač otáček? Nebo to by auto ani nejelo? Díky za odpověď.
EDIT2: JiRaY: Tak jsem si pomohl mobilem s foákem. A jsem z toho ještě větší jelen. Tam, jak jsi radil, za termostatem, mám dva konektory. Další modrý a zelený. Podle návodu tady na Xantiaclubu tuším, že v háji možná bude ten zelený. Jen by mě zajímalo, kde je teda ten hnědý.. Ale asi nebude potřeba, ten supluje onen modrý konektor se žlutým proužkem na chladiči. Snad.
Díky za radu. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: po září 01, 2008 10:55 pm Předmět: |
|
|
Modrý je teploměr, zelený je řídící jednotka a hnědý mají dvouvrtuláci-tudíš klimatici.
S vadným čidlem otáček jedou jen motory které mají i 2. snímač otáček vačky, (v nouzovém režimu) tudíš xantia nee. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Michal666
Založen: 3.8.2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: st září 10, 2008 8:17 pm Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Modrý je teploměr, zelený je řídící jednotka a hnědý mají dvouvrtuláci-tudíš klimatici.
S vadným čidlem otáček jedou jen motory které mají i 2. snímač otáček vačky, (v nouzovém režimu) tudíš xantia nee. |
Já mám i hnědý a nemám klimu, asi je špatný, někdy mě sepnou vrtule jen tak a když to vypnu, tak taky někdy... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Michal666
Založen: 3.8.2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: st září 10, 2008 8:23 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem vyměnil zelený čidlo a otáčky nekolisaj. Zatím najeto 2500 km a je to dobrý. i chod motoru je lepší, takže závada je odstraněna. No zase mi začal chlastat vodu. Tak mam po radosti |
|
Návrat nahoru |
|
|
|