Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Praskla hlava motoru
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
libor.vo



Založen: 17.7.2008
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: čt červenec 24, 2008 3:35 pm    Předmět: Praskla hlava motoru Citovat

Dobry den, mam prasklou hlavu motoru, svareni neni mozne. Nevite kde bych mohl sehnat nejakou starsi, nebo prinejhorsim cely motor? Moooc prosim o pomoc. Jedna se o motor 2,1Td. Dekuji Vondracek.

Naposledy upravil libor.vo dne po srpen 11, 2008 4:30 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RINGO



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 137
Bydliště: MOST

PříspěvekZaslal: čt červenec 24, 2008 5:52 pm    Předmět: Re: Praskla hlava motoru Citovat

Libore,zkus to na vrakáči ve svém okolí Rolling Eyes
_________________
X2 1,8 16V Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: čt červenec 24, 2008 5:54 pm    Předmět: Citovat

Právě jsem měnil vůz,tak mám Xantii 1,9 TD na prodej. Motor fičí jako divý. Spojka má najeto 35 000 km rozvody + vod. čerpadlo taktéž, nový chladič, nové koule, alu + plecháče, střešní nosič, prostě na ND ideální. Jedinou vadu, ale asi opravitelnou, je koroze LZ blatníku. TK je do 06/2009 . Myslím, že o ceně mám příznivé představy pro kupce. Nechci zbohatnout.
Pokud budeš mít zájem tak na tel. 724687759
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
libor.vo



Založen: 17.7.2008
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: po srpen 11, 2008 4:28 pm    Předmět: Re: Praskla hlava motoru Citovat

Dal jsem tam novou, dik za pomoc.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Axík



Založen: 25.8.2008
Příspěvky: 4
Bydliště: Svitavy

PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2008 4:46 pm    Předmět: Citovat

Prosím budu měnit těsnění pod hlavou a nevím jestli to není praskla hlava -nevíte někdo za kolik se pohybuje cena na vrakáči...Díky Jarda Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RINGO



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 137
Bydliště: MOST

PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2008 6:26 pm    Předmět: Citovat

na 1,8 16v jsem kupoval hlavu na vrakáči za 4 nebo 5000,přeci už to je nějákej pátek,tak si to už tak nepamatuji
_________________
X2 1,8 16V Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Axík



Založen: 25.8.2008
Příspěvky: 4
Bydliště: Svitavy

PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2008 6:46 pm    Předmět: Citovat

Díky ,tak to není ještě tak hrozný..počítal jsem víc! Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RINGO



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 137
Bydliště: MOST

PříspěvekZaslal: po srpen 25, 2008 9:34 pm    Předmět: Citovat

Axík napsal:
Díky ,tak to není ještě tak hrozný..počítal jsem víc! Shocked

jednou jsem měl fouklý těsnění,to se opravilo a po roce to nezvládla hlava,byla ruplá na dvou místech.Nejdřív jí poslali srovnat a přebrousit někam do kladna nebo kam,pak jí otlakovali a našli trhliny,takže jsem jel pro jinou hlavu,kterou znova zbrousily a otlakovali a pak namontovali,když to bylo hotový,tak zjistili že jim to někde prolíná,přišli na to,byla to vodní pumpa,tak ještě vyměnily vodní pumpu.+pár ptákovin jako svíčky.....


No nedalo mi to a našel jsem si fakturu z opravy:těsnění hlavy válců 735,-,těsnění ventilů 242,- když už byla hlava dole.....,2x gufero na vačkách- 498,-,oprava hlavy-přebroušení-2100,-,vodní pumpa 969,-,řemen co je ke klimě,alternátoru...-486,-tlakování hlavy-504,- +spotřební materiál za pár stovek+demontáž a montáž,2x odstrojení a nastrojení hlavy 3382,-,výměna vodní pumpy-práce 735.- No suma sumárum 10 676 bez dph +hlava z vrakáče.Při placení jsem se moc nesmál Sad
_________________
X2 1,8 16V Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marian.hutira



Založen: 14.8.2008
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2008 6:33 am    Předmět: Citovat

Proč vlastně praskají ty hlavy? Lze tomu nějako předejít. Které jsou náchylnější? Diesely, nebo benzíny, 8V, 12V, 16V? Je to ovlivněno stářím, kilometry?



RINGO napsal:

jednou jsem měl fouklý těsnění,to se opravilo a po roce to nezvládla hlava,byla ruplá na dvou místech.Nejdřív jí poslali srovnat a přebrousit někam do kladna nebo kam,pak jí otlakovali a našli trhliny,takže jsem jel pro jinou hlavu,kterou znova zbrousily a otlakovali a pak namontovali,když to bylo hotový,tak zjistili že jim to někde prolíná,přišli na to,byla to vodní pumpa,tak ještě vyměnily vodní pumpu.+pár ptákovin jako svíčky.....


No nedalo mi to a našel jsem si fakturu z opravy:těsnění hlavy válců 735,-,těsnění ventilů 242,- když už byla hlava dole.....,2x gufero na vačkách- 498,-,oprava hlavy-přebroušení-2100,-,vodní pumpa 969,-,řemen co je ke klimě,alternátoru...-486,-tlakování hlavy-504,- +spotřební materiál za pár stovek+demontáž a montáž,2x odstrojení a nastrojení hlavy 3382,-,výměna vodní pumpy-práce 735.- No suma sumárum 10 676 bez dph +hlava z vrakáče.Při placení jsem se moc nesmál Sad

_________________
Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2008 8:34 am    Předmět: Citovat

Hlava raská tepelným namáháním,a tím pádem i mechanickým(kroucení při ohřívání apod...

u dieselů jde prasknutí hlavy kolikrát předejít tím,že se seřídí popř.vymění vstřiky,častou chčijou rovnou do komůrky,a ta se vypaluje,jak v ní to palivo hoří na stěně.Nakonec se uvolní předkomůrka,a vypadne do válce,a je konec,a nebo "jen"prdne hlava

Většinou hlava praská,pokud se motor přehřeje
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jirkka



Založen: 29.11.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: Brandýs nad Orlicí

PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2008 9:24 am    Předmět: Citovat

JiRaY napsal:
Hlava raská tepelným namáháním,a tím pádem i mechanickým(kroucení při ohřívání apod...

u dieselů jde prasknutí hlavy kolikrát předejít tím,že se seřídí popř.vymění vstřiky,častou chčijou rovnou do komůrky,a ta se vypaluje,jak v ní to palivo hoří na stěně.Nakonec se uvolní předkomůrka,a vypadne do válce,a je konec,a nebo "jen"prdne hlava

Většinou hlava praská,pokud se motor přehřeje


je fakt že u mýho auta praskla hlava na všech válcích na místech přesně proti komůrkám, vstřiky na stolici otvírají tak jak mají (175) a nekapou, je možný aby horší čerpadlo způsobylo odkapávání trysek do motoru???
_________________
xantia 1,9td 12/94 hydroactiv
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: st srpen 27, 2008 12:15 pm    Předmět: Citovat

To nevím,ale čerpadlo nám dělalo na transitu to,že když ho člověk chvilku hnal po dálnici(110-120),tak najednou se z auta stal tříválec-kousl se vstřik.
Takže jedině zastavit,a nechat vychladnout,aby povolil,potom už to jelo jak mělo.

Vymeěnily se vstřiky,a palivový filtr,a pořád to nebylo ono.

Pak jsme dali nový palivový filtr,a nechali seřídit čerpadlo,a od té doby klep,klep nikdy ani sebemenší problém

čerpadlo má vliv na spotřebu,chod a výkon,ale na vstřiky to nevím
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Elvin



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: po září 01, 2008 4:40 pm    Předmět: hlava Citovat

Jak zjistim ze mi praskla hlava autum moc nerozumim a mam 1,9 td a par lidi mi reklo ze mam prasklou hlavu u motoru a me to jezdi uplken normalne ,dene stim najedu 60 km do prace jake to je? teda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: po září 01, 2008 10:39 pm    Předmět: Citovat

Hlavně není dobré prohnat auto studené, u turbomotorů je to opravdu o prasknutí hlavy. Teplý motor není hned i když se teploměr blíží k 80 stupòům, to je jen teplota vody. Je lepší ještě chvíli vydržet.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Majk.Z



Založen: 20.7.2008
Příspěvky: 366
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: út září 02, 2008 7:43 am    Předmět: Citovat

Elvin: Co mám tak vyčteno nebo zkušenosti táty, tak prasklá hlava se prý identifikuje podle chladící kapaliny v oleji nebo oleje v chladící kapalině nebo vybubláváním vody z expanzky přes přepad, nebo snadným a častým přehříváním nebo různá kombinace těhle příznaků. Je jich teda ještě pár, ale nevzpomenu si tak rychle.

Ale třeba tátovi to taky tvrdili u XM 2,1TD, že má ruplou hlavu, protože mu to bublalo ven z expanzky. Pak jen trochu přihnul nožičky u víčka, že víčko líp doléhalo na dosedací plochy a od té doby měl klid.
_________________


X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)