Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
libor.vo
Založen: 17.7.2008 Příspěvky: 3
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 3:35 pm Předmět: Praskla hlava motoru |
|
|
Dobry den, mam prasklou hlavu motoru, svareni neni mozne. Nevite kde bych mohl sehnat nejakou starsi, nebo prinejhorsim cely motor? Moooc prosim o pomoc. Jedna se o motor 2,1Td. Dekuji Vondracek.
Naposledy upravil libor.vo dne po srpen 11, 2008 4:30 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 5:52 pm Předmět: Re: Praskla hlava motoru |
|
|
Libore,zkus to na vrakáči ve svém okolí _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 5:54 pm Předmět: |
|
|
Právě jsem měnil vůz,tak mám Xantii 1,9 TD na prodej. Motor fičí jako divý. Spojka má najeto 35 000 km rozvody + vod. čerpadlo taktéž, nový chladič, nové koule, alu + plecháče, střešní nosič, prostě na ND ideální. Jedinou vadu, ale asi opravitelnou, je koroze LZ blatníku. TK je do 06/2009 . Myslím, že o ceně mám příznivé představy pro kupce. Nechci zbohatnout.
Pokud budeš mít zájem tak na tel. 724687759 _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
libor.vo
Založen: 17.7.2008 Příspěvky: 3
|
Zaslal: po srpen 11, 2008 4:28 pm Předmět: Re: Praskla hlava motoru |
|
|
Dal jsem tam novou, dik za pomoc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Axík
Založen: 25.8.2008 Příspěvky: 4 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: po srpen 25, 2008 4:46 pm Předmět: |
|
|
Prosím budu měnit těsnění pod hlavou a nevím jestli to není praskla hlava -nevíte někdo za kolik se pohybuje cena na vrakáči...Díky Jarda |
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: po srpen 25, 2008 6:26 pm Předmět: |
|
|
na 1,8 16v jsem kupoval hlavu na vrakáči za 4 nebo 5000,přeci už to je nějákej pátek,tak si to už tak nepamatuji _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
Axík
Založen: 25.8.2008 Příspěvky: 4 Bydliště: Svitavy
|
Zaslal: po srpen 25, 2008 6:46 pm Předmět: |
|
|
Díky ,tak to není ještě tak hrozný..počítal jsem víc! |
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: po srpen 25, 2008 9:34 pm Předmět: |
|
|
Axík napsal: | Díky ,tak to není ještě tak hrozný..počítal jsem víc! |
jednou jsem měl fouklý těsnění,to se opravilo a po roce to nezvládla hlava,byla ruplá na dvou místech.Nejdřív jí poslali srovnat a přebrousit někam do kladna nebo kam,pak jí otlakovali a našli trhliny,takže jsem jel pro jinou hlavu,kterou znova zbrousily a otlakovali a pak namontovali,když to bylo hotový,tak zjistili že jim to někde prolíná,přišli na to,byla to vodní pumpa,tak ještě vyměnily vodní pumpu.+pár ptákovin jako svíčky.....
No nedalo mi to a našel jsem si fakturu z opravy:těsnění hlavy válců 735,-,těsnění ventilů 242,- když už byla hlava dole.....,2x gufero na vačkách- 498,-,oprava hlavy-přebroušení-2100,-,vodní pumpa 969,-,řemen co je ke klimě,alternátoru...-486,-tlakování hlavy-504,- +spotřební materiál za pár stovek+demontáž a montáž,2x odstrojení a nastrojení hlavy 3382,-,výměna vodní pumpy-práce 735.- No suma sumárum 10 676 bez dph +hlava z vrakáče.Při placení jsem se moc nesmál _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
marian.hutira
Založen: 14.8.2008 Příspěvky: 72 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út srpen 26, 2008 6:33 am Předmět: |
|
|
Proč vlastně praskají ty hlavy? Lze tomu nějako předejít. Které jsou náchylnější? Diesely, nebo benzíny, 8V, 12V, 16V? Je to ovlivněno stářím, kilometry?
RINGO napsal: |
jednou jsem měl fouklý těsnění,to se opravilo a po roce to nezvládla hlava,byla ruplá na dvou místech.Nejdřív jí poslali srovnat a přebrousit někam do kladna nebo kam,pak jí otlakovali a našli trhliny,takže jsem jel pro jinou hlavu,kterou znova zbrousily a otlakovali a pak namontovali,když to bylo hotový,tak zjistili že jim to někde prolíná,přišli na to,byla to vodní pumpa,tak ještě vyměnily vodní pumpu.+pár ptákovin jako svíčky.....
No nedalo mi to a našel jsem si fakturu z opravy:těsnění hlavy válců 735,-,těsnění ventilů 242,- když už byla hlava dole.....,2x gufero na vačkách- 498,-,oprava hlavy-přebroušení-2100,-,vodní pumpa 969,-,řemen co je ke klimě,alternátoru...-486,-tlakování hlavy-504,- +spotřební materiál za pár stovek+demontáž a montáž,2x odstrojení a nastrojení hlavy 3382,-,výměna vodní pumpy-práce 735.- No suma sumárum 10 676 bez dph +hlava z vrakáče.Při placení jsem se moc nesmál |
_________________ Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: út srpen 26, 2008 8:34 am Předmět: |
|
|
Hlava raská tepelným namáháním,a tím pádem i mechanickým(kroucení při ohřívání apod...
u dieselů jde prasknutí hlavy kolikrát předejít tím,že se seřídí popř.vymění vstřiky,častou chčijou rovnou do komůrky,a ta se vypaluje,jak v ní to palivo hoří na stěně.Nakonec se uvolní předkomůrka,a vypadne do válce,a je konec,a nebo "jen"prdne hlava
Většinou hlava praská,pokud se motor přehřeje _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: út srpen 26, 2008 9:24 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Hlava raská tepelným namáháním,a tím pádem i mechanickým(kroucení při ohřívání apod...
u dieselů jde prasknutí hlavy kolikrát předejít tím,že se seřídí popř.vymění vstřiky,častou chčijou rovnou do komůrky,a ta se vypaluje,jak v ní to palivo hoří na stěně.Nakonec se uvolní předkomůrka,a vypadne do válce,a je konec,a nebo "jen"prdne hlava
Většinou hlava praská,pokud se motor přehřeje |
je fakt že u mýho auta praskla hlava na všech válcích na místech přesně proti komůrkám, vstřiky na stolici otvírají tak jak mají (175) a nekapou, je možný aby horší čerpadlo způsobylo odkapávání trysek do motoru??? _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st srpen 27, 2008 12:15 pm Předmět: |
|
|
To nevím,ale čerpadlo nám dělalo na transitu to,že když ho člověk chvilku hnal po dálnici(110-120),tak najednou se z auta stal tříválec-kousl se vstřik.
Takže jedině zastavit,a nechat vychladnout,aby povolil,potom už to jelo jak mělo.
Vymeěnily se vstřiky,a palivový filtr,a pořád to nebylo ono.
Pak jsme dali nový palivový filtr,a nechali seřídit čerpadlo,a od té doby klep,klep nikdy ani sebemenší problém
čerpadlo má vliv na spotřebu,chod a výkon,ale na vstřiky to nevím _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Elvin
Založen: 24.6.2008 Příspěvky: 10
|
Zaslal: po září 01, 2008 4:40 pm Předmět: hlava |
|
|
Jak zjistim ze mi praskla hlava autum moc nerozumim a mam 1,9 td a par lidi mi reklo ze mam prasklou hlavu u motoru a me to jezdi uplken normalne ,dene stim najedu 60 km do prace jake to je? teda |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: po září 01, 2008 10:39 pm Předmět: |
|
|
Hlavně není dobré prohnat auto studené, u turbomotorů je to opravdu o prasknutí hlavy. Teplý motor není hned i když se teploměr blíží k 80 stupòům, to je jen teplota vody. Je lepší ještě chvíli vydržet. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: út září 02, 2008 7:43 am Předmět: |
|
|
Elvin: Co mám tak vyčteno nebo zkušenosti táty, tak prasklá hlava se prý identifikuje podle chladící kapaliny v oleji nebo oleje v chladící kapalině nebo vybubláváním vody z expanzky přes přepad, nebo snadným a častým přehříváním nebo různá kombinace těhle příznaků. Je jich teda ještě pár, ale nevzpomenu si tak rychle.
Ale třeba tátovi to taky tvrdili u XM 2,1TD, že má ruplou hlavu, protože mu to bublalo ven z expanzky. Pak jen trochu přihnul nožičky u víčka, že víčko líp doléhalo na dosedací plochy a od té doby měl klid. _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|