Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jerry
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 47 Bydliště: Trutnov
|
Zaslal: st leden 07, 2009 9:23 pm Předmět: škube a prská motor (vyřešeno) |
|
|
Zdravím vás všechny,mám takový problém na X2 2.1td při volnoběhu jde motor nepravidelně,škube sebou a kouří,když zvednu otáčky cca na 2000,tak se to uklidní a jde to celkem v pohodě.Prohlédnul jsem palivové vedení,vyčistil nádrž,vyměnil filtry a stále je to stejný.O víkendu se chci podívat na vstřiky a pak mě už napadá jen vstř.čerpadlo .
Nemáte někdo nějaký nápad či radu.
Díky všem _________________ X2 2,1td 1998 exclusive
Naposledy upravil jerry dne st únor 11, 2009 7:20 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: čt leden 08, 2009 8:08 am Předmět: |
|
|
nechci tě strašit-ber to jenom jako jednu z možností,když by už nic nepomáhalo.....
přesně to samé mi dělal motor,když jsem měl uštíplý ventil-na volnoběh strašně kuckal a ve vyšších otáčkách se to uklidnilo.
při měření tlaku v motoru byl pak na daném válci výrazně nižší tlak... _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jerry
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 47 Bydliště: Trutnov
|
Zaslal: čt leden 08, 2009 8:22 am Předmět: |
|
|
hm,to je pěkný
já bych spíš myslel že to má na svědomí dodávka paliva,ale v čerpadlech LUCAS se moc nevyznám,tak nevím _________________ X2 2,1td 1998 exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: čt leden 08, 2009 5:49 pm Předmět: |
|
|
dělalo mi to to samé, jen dodám že to kouřilo bíle, při měření tlaků jsme v jednom naměřili vyšší tlak a zjitili že to tlakuje do vody a závěr, byla prasklá hlava ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jerry
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 47 Bydliště: Trutnov
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 10:16 am Předmět: |
|
|
To mi nepřipadá že by to bylo tím,vodá se nestrácí ani to netlakuje.
Jde to nepravidelně,ale na všechny válce.
Auto je normálně v provozu v mrazech chytne asi tak na po třetí,ale chytne.Když udržuju otáčky na dvou tisících tak je vše v pohodě. _________________ X2 2,1td 1998 exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 3:09 pm Předmět: |
|
|
jerry napsal: | To mi nepřipadá že by to bylo tím,vodá se nestrácí ani to netlakuje.
Jde to nepravidelně,ale na všechny válce.
Auto je normálně v provozu v mrazech chytne asi tak na po třetí,ale chytne.Když udržuju otáčky na dvou tisících tak je vše v pohodě. |
Nebylo by od věci zaaretovat kliku jak při rozvodech a zkontrolovat nastavení čerpadla, otázka 2 šroubů M6, připadá mi to jako rozhozené o zub.
2.1 má elektronické čerpadlo které si do 5 sec. po startu srovná a sklidní chod motoru.
Další možnost je spadlá nafta, 2.1 se tak nějak potom taky chová. Vyskoušej před startem napumpovat balonkem, ty máš už ten větší, někdy je tvrdý jak kameò.(blbě se pumpuje)
´Ty 2000 rpm bez zátěže po studeném startu raději opatrně. Hlava je drahá.
Ještě dotaz, kontrolka řídící jednotky motoru je funkční a zhasíná po startu? _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jerry
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 47 Bydliště: Trutnov
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 4:57 pm Předmět: |
|
|
Kontrolka motoru funguje,někdy se rozsvítí a někdy ne,je to různý.Rozvody jsem nedávno dělal a koukal jsem na ně a jsou v pohodě.
Když to je studený tak ho v těch točkách nedržím.
Zítra se jdu mrknout na trysky,tak uvidím.
Díky za názor. _________________ X2 2,1td 1998 exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jerry
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 47 Bydliště: Trutnov
|
Zaslal: po leden 12, 2009 2:59 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem se celý víkend snažil na něco přijít,ale bohužel jsem na nic závažnýho nepřišel.
Zkontroloval jsem trysky,žhavičky,dodávku paliva atd.tak mě už jen zbývá vstřikovací čerpadlo
Nevíte někdo o nějakým servisu kde by byli schopni zkontrolovat popřípadě opravit LUCASE
Díky za každej nápad _________________ X2 2,1td 1998 exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: po leden 12, 2009 3:23 pm Předmět: |
|
|
jerry napsal: | Tak jsem se celý víkend snažil na něco přijít,ale bohužel jsem na nic závažnýho nepřišel.
Zkontroloval jsem trysky,žhavičky,dodávku paliva atd.tak mě už jen zbývá vstřikovací čerpadlo
Nevíte někdo o nějakým servisu kde by byli schopni zkontrolovat popřípadě opravit LUCASE
Díky za každej nápad |
Dobrý reference i od Xantiáků jsou na firmu BENECO z Poděbrad http://www.beneco.cz/
Byl tam i švára s Evasionem 2.1TD a taky je spokojenej.
Cenově jsou rozumný, přetěsnění a seřízení Lucase cca kolem 6tis Kč _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
![](http://images.spritmonitor.de/190156_6.png) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jerry
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 47 Bydliště: Trutnov
|
Zaslal: po leden 12, 2009 4:11 pm Předmět: |
|
|
Díky za info. _________________ X2 2,1td 1998 exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: po leden 12, 2009 5:22 pm Předmět: |
|
|
a co tlaky v motoru-měřil si je??? _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jerry
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 47 Bydliště: Trutnov
|
Zaslal: po leden 12, 2009 6:02 pm Předmět: |
|
|
ne tlaky jsem ještě neměřil a ani mi nepřipadá že by byli špatný.Auto jede od 1500ot jako střela.Žádný zvuky ve výfuku či v sání.Při startování houpe absolutně pravidelně,takže na tlaky bych to neviděl.
Pro jistotu je změřit můžu ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) _________________ X2 2,1td 1998 exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: út leden 13, 2009 9:32 am Předmět: |
|
|
já osobně dřív než bych sundával čerpadlo, tak přeměřím tlaky ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st leden 14, 2009 11:59 pm Předmět: |
|
|
2.1 je držák, tam tlaky budou OK, ale typoval bych špatnou dodávku paliva do čerpadla, jako např přicpané sítko v nádrži, nebo filtr KO, ještě prohlídni jestli nejde do čerpadla vzduch v palivu (bublinky v průhledné trubce od filtru do čerpadla). Epic je dost háklivý na přicpaný přívod, můžže tím i dřív odejít. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Váňa
Založen: 13.5.2008 Příspěvky: 63 Bydliště: Luka nad Jihlavou
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 6:43 am Předmět: |
|
|
Ještě doporučuji se podívat na čerpadlo. Øešil jsem podobný problém asi rok, než jsem na to přišel. Servis samozřejmě nevěděl. To vlákno bys našel na Citroen fóru . O co se jedná.
Na čele čerpadla, v místě mezi trubkami, je namontována cívka senzoru polohy. Je to duralový odlitek se zalitou cívkou a ta se časem v místě styku separuje od obalu a tudy to saje vzduch. Dělá to právě jen po startu v malých otáčkách. Nafta neteče. Jen je čerpadlo trochu ze spodu vlhké. Aby ses k tomu dostal musíš odpojit vysokotlaké trubky a sundat plastový kryt z čela. ( já ho tam už potom nedal) Pak se dostaneš k tomu senzoru. Je drřen dvěma šrouby torx. Když jsou trubky venku, tak se k tomu dostaneš. Dá se to nouzově zalepit z čela. Nový senzor stojí 10 tis. a dle opravářu teče časem každý. Mě to teklo dost a poznat je to, když nastartuješ po delším stání a na zpátečce z čerpadla jdou dost bubliny, pak se to samo odvzdušní.
Mnoho zdaru. _________________ X2 2,1 TD Break |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
|