Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: čt únor 26, 2009 10:25 am Předmět: Brzdy |
|
|
Stal jsem se novým majitelem kočáru xantia 1,8i Break.Spokojenost nad očekávání.Ale trochu mne trápí brzdy.Pochybuji,že je normální při prudkém brždění, prošlápnout pedál až na doraz.Kola se při tom točí i na mokré vozovce.Už se mi podařilo jednou nedobrzdit a Seat přede mnou má upravený zadní nárazník.Kde se vloudila chyba? _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
judomiro
Založen: 15.5.2008 Příspěvky: 141
|
Zaslal: čt únor 26, 2009 10:41 am Předmět: |
|
|
Tak to teda normálne nieje. Skús odvzdušni, pozri dosky, kotúče či sú v poriadku atď......... _________________ X1 1,8 8V r.v. 93 |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: čt únor 26, 2009 10:50 am Předmět: |
|
|
projdi temata už se to probíralo mockrat těch věcí proč to není to pravé ořechové je povíc.už jenom to,že hl.brzdový valec je vlastně jen,,ventil"který šlapnutím otevíraš tlak vytváří hydročerpadlo a ještě zatižení kufru popis odvzdušnění brzd je tu také popsan tak prvně študuj a pak teprve začni makat na auti at neoběvuješ oběvené _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: so únor 28, 2009 11:36 am Předmět: |
|
|
Díky za rady.Kotouče i destičky jsou relativně nové,tak jsem se dal do odvzdušnění.Předek (přístup jak k penězům) dobrý, na PZ kole ze začátku vytákala pěna.Potom už čirá kapalina.Ze všech brzdičů jsem odpustil celkem cca 0,5 litru LHM.Doufám,že to bylo ono.
Ještě dotaz zkušeným: v podběhu předních kol jsou nějaké utržené dráty - dvoužilové,co vedou od brzdiče někam do prostoru motoru.Co to je ? _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: so únor 28, 2009 12:22 pm Předmět: |
|
|
Puggy napsal: | Díky za rady.Kotouče i destičky jsou relativně nové,tak jsem se dal do odvzdušnění.Předek (přístup jak k penězům) dobrý, na PZ kole ze začátku vytákala pěna.Potom už čirá kapalina.Ze všech brzdičů jsem odpustil celkem cca 0,5 litru LHM.Doufám,že to bylo ono.
Ještě dotaz zkušeným: v podběhu předních kol jsou nějaké utržené dráty - dvoužilové,co vedou od brzdiče někam do prostoru motoru.Co to je ? |
tam se asi připojují kontakty snímače opotřebení brzdových destiček. _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: so únor 28, 2009 4:49 pm Předmět: |
|
|
Tie kábliky na signalizáciu opotrebených brzdových doštičiek má utrhnuté dos ¾udí, asi frantíci nepozerali či to vydržia v hornej servisnej polohe
Ak to chceš opravi, ideálne je to nadpoji cca 10cm novou dvojlinkou, potom to už bude na furt.
Kontrola: Ak tú dvojlinku z motorového priestoru skratuješ, na palubke by sa ti mala rozsvieti príslušná kontrolka... _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: so únor 28, 2009 11:12 pm Předmět: |
|
|
samo se dá jezdit i bez toho, myslím že 2x za rok ( při výměně zimních/letních kol ), kontrola stačí....ale beru jako základ stav a povahu LHM _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|