Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
boš
Založen: 23.12.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Humpolec
|
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 6:14 pm Předmět: problém s žhavením |
|
|
Zdravím všechny, během krátké doby mi odešly už druhé žhavící svíčky na mojí X 1,9TD break. Na radu kolegy z práce jsem připojil zkoušečku na přívodní kabel ke žhavičkám a zjistil jsem, že po zapnutí klíčku se normálně rozsvítí kontrolka na palubovce i zkoušečka, po chvilce kontrolka zhasne, ale zkoušečka zůstává svítit dál. Myslím, že tady bude chyba.Má někdo zkušenost s něčím podobným ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
boš
Založen: 23.12.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Humpolec
|
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 7:09 pm Předmět: |
|
|
dík, jak dlouho to dožhavování běží,ale asi nejni normální, aby po 14 dnech shořely nové Championky? |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
boš
Založen: 23.12.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Humpolec
|
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 8:07 pm Předmět: |
|
|
15 vteřin jak tam píšou by bylo asi akorát, ale mě svítí zkoušečka po zhasnutí kontrolkly ještě as 40 vteřin a potom se ozve takový divný prsknutí a teprve pak zkoušečka zhasne |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 8:51 pm Předmět: |
|
|
No,kup si multimetr,digitální měřák s přepínáním rozsahů,to by měla být povinná výbava každého xantijníka.
Změř si,kolik do nic teče,a stopni si jak dlouho to vlastně dožhavuje.
Jinak,champion není značka,to spíš bosch,nebo třeba eyqem,ty vydrží,ale s výrobky champion nemám dobré zkušenosti,mohl jsi mít kazové,a nebo prskla jedna,do ostatních teklo víc štávy,a proto vyhořely všecky. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
bloomore
Založen: 27.12.2008 Příspěvky: 13 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 10:39 pm Předmět: |
|
|
zkus třeba proměřit žhavící relátko popř. vymněnit ho. |
|
Návrat nahoru |
|
|
boš
Založen: 23.12.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Humpolec
|
Zaslal: po prosinec 29, 2008 5:26 pm Předmět: |
|
|
Multimetr mám, podle napětí na krabičce s novejma Boškama tam má bejt 11 voltů, to nebude problém změřit, ale jak změřit relátko to teda nevím |
|
Návrat nahoru |
|
|
boš
Založen: 23.12.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Humpolec
|
Zaslal: po prosinec 29, 2008 5:57 pm Předmět: |
|
|
Podle právě proběhlého měření tam teče 13,5 V po nastartování ještě 45 vteřin, což je asi dost? |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po prosinec 29, 2008 7:02 pm Předmět: |
|
|
TO teda je dost,hlavně že o žhaví skoro minutu,to je docela divný.
To,že tam leze hodně štávy bych přičetl tomu,že prošlehlá svíčka nemá odběr,a proto je tam tolik voltů. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
smiki1
Založen: 3.11.2008 Příspěvky: 19 Bydliště: KV
|
Zaslal: út prosinec 30, 2008 8:17 pm Předmět: |
|
|
boš napsal: | Podle právě proběhlého měření tam teče 13,5 V po nastartování ještě 45 vteřin, což je asi dost? |
To je všechno v pořádku,13,5V znamená že je dobíjení v pořádku a 45sek.je normální.Asi máš motor DHX s řízeným předvstřikem-jenom musíš použít správný žhavičky-2spirálový třeba Starline ss10100 nebo Brisk 21s409.Taky jsem pořád měnil žhavičky (bosch,beru,ngk,brisk21R136-atd)životnost max.5 měsíců (o penězích ani nemluvim každej ví kolik stojí třeba beru nebo bosch)a nikdo ani nevěděl že tam patří něco jinýho.Teď mám 2 Starline a 2 Brisk (neměli 4ks) a dobrý už 1,5roku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 7:26 pm Předmět: |
|
|
Máte někdo nějakej trik na to, jak sundat žhavící svíčky na 1,9 TD na prvním a druhém válci? Je k tomu u mně dostup snad ještě horší, než k penězum. Sundávat vysokotlaký čerpadlo se mi teda nechce...
Předem dík za odpověd.
ps: Na 3. a 4. válci jsem už relativně bez problému vyměnil. _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 8:11 pm Předmět: |
|
|
smiki1 napsal: | boš napsal: | Podle právě proběhlého měření tam teče 13,5 V po nastartování ještě 45 vteřin, což je asi dost? |
To je všechno v pořádku,13,5V znamená že je dobíjení v pořádku a 45sek.je normální.Asi máš motor DHX s řízeným předvstřikem-jenom musíš použít správný žhavičky-2spirálový třeba Starline ss10100 nebo Brisk 21s409.Taky jsem pořád měnil žhavičky (bosch,beru,ngk,brisk21R136-atd)životnost max.5 měsíců (o penězích ani nemluvim každej ví kolik stojí třeba beru nebo bosch)a nikdo ani nevěděl že tam patří něco jinýho.Teď mám 2 Starline a 2 Brisk (neměli 4ks) a dobrý už 1,5roku. |
Je to tak, mě 2.1TD dožhavovala i přes 5 minut a nikdy jsem žhaviče neměnil.
A což takový motor 1.6 HDi který dožhavuje podle kvality spalování. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: so únor 28, 2009 7:48 am Předmět: |
|
|
Nikdo nemá žádnej fígl na výměnu svíček?... _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
azoh
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 19 Bydliště: Jesenice
|
Zaslal: so únor 28, 2009 8:06 am Předmět: |
|
|
[quote="stepan"]Nikdo nemá žádnej fígl na výměnu svíček?... [/quote]
chce to ohýbat prsty na obě strany, je to gynekologie, ale jde to... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|