Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Cuká, občas netáhne TD
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vaclavv



Založen: 13.6.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Slaný

PříspěvekZaslal: ne leden 04, 2009 3:09 pm    Předmět: Cuká, občas netáhne TD Citovat

Vážení, obracím se na vás s žádostí o radu, protože začínám být zoufalý. U mojí X I, break 1.9TD rok 1996 se mi v létě ucpala nafta. Vyčištěna nádrž ale opět ucpáno takže kompletní vyčištění, vyfoukání trubek, nový filtr. A pak jsem zastavil a nenatočil. Po cca 20 minutách bez prolémů naskočila tak jsem ihned jel opět čistit, ale když jsem povoloval víčko na nádrži, abych vyndal koš, vyběhla na mě nafta, ačkoliv jsem tam měl tak 10 litrů a v nádrži jsem žádný bordel nenašel. Mechanik mi řekl že by to mohl být opačný problém, respektive, že nešel vzduch do nádrže a čerpadlo to neutáhlo abych zkusil povolit víčko. Povolil jsem víčko a jezdil bez problémů. Jenže pak tankovala manželka, víčko utáhla a já to pak dělal taky, ale žádný problém nebyl. Pak jsem jel delší trasu, cca 100km a ke konci jízdy auto najednou zacukalo, tak jsem zajel ke kraji, jenže na volnoběh běželo bez problémů tak že jsem dojel a na konci spáteční cesty auto cuklo opět a náhle přestalo táhnout, ale pak se normálně rozjelo. Zhruba měsíc jezdilo bez problémů dál, ale pak vždycky tak po 20km jízdy zase cuklo. Prohlédl jsem znovu celou nádrž a hadice, ale nic jsem nenašel. Udělal jsem tedy zkoušku a jel dálku - necelých 500km. Auto párkrát cuklo, párkrát netáhlo. Před spáteční cestou jsem tedy opět povolil víčko a cestou zpátky jen jednou cuklo a to tak po 250 km. Skutečně netuším, co to může být, ani mechanik - též X I 1.9TD. Jinak na jaře jsem jel do Francie 800km tam a ani jediný problém. Ropu beru Schell, nebo OMV, jinde výjmečně a jen trochu. Takže, netušíte, respektive, nevíte někdo, co to přesně způsobuje? Za rady předem dík
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stepan



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 135
Bydliště: ŠkodaBurg

PříspěvekZaslal: ne leden 04, 2009 5:23 pm    Předmět: Citovat

Jen mě tak napadá zkontrolovat elektrokenektory, které vedou k vysokotlakému čerpadlu. Hlavně ten, který pouští nebo přerušuje napětí na ventil, když chceš chcípnout motor. Třeba je přelomenej drát, něbo špatnej kontakt na konektoru a občas se ti na elektromagnetickej ventil nedostane šáva a ten pak přivře přívod paliva. Za zkoušku nic nedáš.

Projevuje se to cuknutí tak, jako kdybys jel autem na 5-ku a klíčkem chcípnul na chvilku motor?
_________________
Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vaclavv



Založen: 13.6.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Slaný

PříspěvekZaslal: ne leden 04, 2009 6:31 pm    Předmět: Citovat

přesně tak, ale mate mě, že když pomalinku ubírám a pak zase pomalu přidám, chytne se, ale když držím plyn, chvíli mu to trvá. Pokud jedu volně, tak v pohodě, ale jakmile ho trošku vytočím, stačí i na chvíli, třeba při předjetí, tak se to pak objeví
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu




Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne leden 04, 2009 6:49 pm    Předmět: Citovat

Nejsem odborník, ale asi bych zkusil podle příznaků (povolené víčko nádrže a jede) jít po odvzdušnění palivové nádrže. Jestli jsi to víčko povolil jen trochu a vytváří se velkej podtlak, tak si ho to mohlo klidně přicucnout nazpět a motor neměl co brát. Po vyrovnání tlaku se opět rozjede.
_________________
Xantia II Activa 3,0 24 V
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 8:21 am    Předmět: Citovat

Tak to víčko nech hodně povolené,a se volně vrklá.

Jinak,radím to samé,jít k čerpadlu,odpojit z něj konektory,prostříkat WD nebo konkorem,a párkrát odpojit,zapojit,a nakonec zapojit zpět

Ke stopventilu se asi nedostaneš,bývá schovaný pod takovým pancířem ve kterém je imobilizér,je to na trhací šrouby.

Dále by to chtělo šoupnout někam kousek průhledné hadičky,a koukat,jestli třeba do čerpadla nevletí občas bublina,pak by taky vynechalo.No,a taky v ní uvidíš,jak jde čistá nafta do čerpadla.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Satan



Založen: 20.6.2007
Příspěvky: 31
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po leden 05, 2009 2:38 pm    Předmět: Citovat

Cca pred tyzdnom som to riesil. Tiez to nechcelo tahat.. Vytiahol som plavak z nadrze a tam na sitku bolo strasne vela bordelu. Treba vycistit aj nadrz. Ucpavalo to privod nafty. Inak skus pridat plyn ked mas otvorenu kapotu cca na 3000 otacok a ked sa zapne turbo pozri ci ti nezmackne balonik. Potom mas jasne ucpate sitko. Teraz mam start na prvy pokus a aj to taha tak ako ma..
_________________
X1 1.9TD 96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaclavv



Založen: 13.6.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Slaný

PříspěvekZaslal: út leden 06, 2009 1:53 pm    Předmět: Citovat

Satane, tem ordel jsem už řešil není tam nic. Dokonce jsem to nechal běžet 50 minut na volnoběh když jsem cvičil zvedání a naprosto pěkně běžel. Napadlo mě i to s tím přisátím víčka, jen ho tam přokládám, uvidím, zítra bude další delší jízda, tak se uvidí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pilot6k



Založen: 4.1.2009
Příspěvky: 16
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: út leden 06, 2009 2:32 pm    Předmět: Citovat

Měl jsem úplně stejné příznaky na mém prvním autě. Přesně takhle to zlobilo. Tehdy bylo špatné podávací čerpadlo v nádrži ... zakusovalo se a zakusovalo, až se zakouslo úplně. V Holubicích u dálnice Smile Repasované stálo 7000,- Teda krom toho výstřiku nafty z nádrže. Ale možná se sešly dvě věci .
Jo bylo to na benzínu ....
_________________
XII 1,9TD Break Automat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaclavv



Založen: 13.6.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Slaný

PříspěvekZaslal: út leden 06, 2009 8:09 pm    Předmět: Citovat

ale já žádně podávací čerpadlo v nádrži nemám
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: st leden 07, 2009 8:27 am    Předmět: Citovat

vaclavv napsal:
ale já žádně podávací čerpadlo v nádrži nemám


A máš vôbec Xantiu? Shocked
Sklop pravý zadný sedák a ak máš Xantiu, určite tam nájdeš plastový kryt od podávacieho čerpadla Very Happy
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: st leden 07, 2009 8:42 am    Předmět: Citovat

sgt napsal:
vaclavv napsal:
ale já žádně podávací čerpadlo v nádrži nemám


A máš vôbec Xantiu? Shocked
Sklop pravý zadný sedák a ak máš Xantiu, určite tam nájdeš plastový kryt od podávacieho čerpadla Very Happy

Čeče, sgt, tvoje přesvědčení je krásné ale věřím tomu, že vaclavv ve své 1,9TD doopravdy v nádrži čerpadlo nemá Wink A možná tomu nebudeš věřit už vůbec, ale já v 2,1TD taky ne Very Happy
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: st leden 07, 2009 3:39 pm    Předmět: Citovat

Mamut napsal:
sgt napsal:
vaclavv napsal:
ale já žádně podávací čerpadlo v nádrži nemám


A máš vôbec Xantiu? Shocked
Sklop pravý zadný sedák a ak máš Xantiu, určite tam nájdeš plastový kryt od podávacieho čerpadla Very Happy

Čeče, sgt, tvoje přesvědčení je krásné ale věřím tomu, že vaclavv ve své 1,9TD doopravdy v nádrži čerpadlo nemá Wink A možná tomu nebudeš věřit už vůbec, ale já v 2,1TD taky ne Very Happy


to vážne podávacie čerpadlo majú len HDi Question
Tak potom sa ospravedlòujem za reakciu, zas som o niečo múdrejší Very Happy
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: st leden 07, 2009 6:48 pm    Předmět: Citovat

Ano,mají to jen HDi,a potom všechny benzínové xantie.

Klasické diesely staré koncepce mají podávací čerpadlo součástí vstřikovacího čerpadla.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MíraCB



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 397
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: so leden 10, 2009 5:07 pm    Předmět: Citovat

Kdysi jsem řešil podobný problém, najednou v zimě přestalo auto do kopce táhnout, po rovině v pohodě. Měl jsem zanesené sítko, co je dole na nasávacím koši v nádrži. Dalo se to poznat i podle toho, že když jsem zmáčknul balonek u motoru, tak se velmi pomalu vracel.

MíraCB Very Happy
_________________
Xantia II. Break, 1,9 TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaclavv



Založen: 13.6.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Slaný

PříspěvekZaslal: po duben 20, 2009 7:14 am    Předmět: Citovat

Vážení, závada vyřešena, byla to spínací skříòka. Dle mechanika z Citroenu normální závada, daná systémem spínací skříòky u Citrenů, protože to dělají i nové Citroeny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)