Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pepino2
Založen: 26.10.2008 Příspěvky: 17
|
Zaslal: ne listopad 16, 2008 11:19 am Předmět: Padá nafta |
|
|
U X1 1,9TD padá nafta. Všechno jsme už prolezli, včetně celého přívodu od nádrže. Vyměnili jsme všechny hadice, dali nové pásky, zkusili jsme obejít palivový filtr a nafta stále padá. Nakonec jsme dali nové, resp. repasované čerpadlo. Nafta však stále padá. Auto patří dceři, která je už z toho na prášky, protože přes obrovskou investici do čerpadla musí každý den pumpovat naftu. Prosím, poraďte. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ok2ucx
Založen: 22.2.2007 Příspěvky: 455 Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)
|
Zaslal: ne listopad 16, 2008 11:44 am Předmět: |
|
|
Nic ve zlém, možná zbytečný dotaz: dal jsem do vyhledávání slova "padá nafta", vypadly na mě celkem 3 - slovy tři - stránky témat (!) - fakt se tam nedá nic najít? Je to tak běžná závada, že bych se trochu divil.
A to samé na http://citroeny.cz/forum/index.php?
Pavel
P.S. Balónek (kterým se čerpá ručně) je taky nový? _________________ Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66 |
|
Návrat nahoru |
|
|
pepino2
Založen: 26.10.2008 Příspěvky: 17
|
Zaslal: ne listopad 16, 2008 12:32 pm Předmět: |
|
|
Balonek je nový, ten se tam dával hned, jak to začalo, protože při koupi auta tam balonek nebyl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: po listopad 17, 2008 12:33 pm Předmět: |
|
|
vyměò přepadové hadičky u vstřiků a máš po problému, ale nekupuj levný ty stojí za starou bačkoru _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po listopad 17, 2008 11:21 pm Předmět: |
|
|
Tenhle problém znám,a řešil jsem to přes půl roku taky.
Balonek vyměnit,jasný.Hadici od balonku do filtru dát novou,hadici z filtru k čerpadlu dát novou(z jednoho dílu),vyměnit přepady na vstřikách,i poslední přepad k čerpadlu,zkontrolovat ucpávku na předním vstřiku,aby to nebralo vzduch tudy.
No,a nakonec rozebrat těleso pal.filtru,nový palivový filtr,a srovnat dosedací plošku jak na naádobce,tak na víčku-líznout jemným smirkem pod vodou.
A už mi nepadá
P.S:čerpadlo po repasu mám taky,cena cca 5 tisíc v boschi origo. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: čt listopad 20, 2008 9:20 am Předmět: |
|
|
"Tento způsob léta (opravy) se mi zdá poněkud nešastný." = slova klasika.
Není nějaká metoda, která dokáže najít místo přisávání vzduchu, kromě postupné výměny všech dílů palivové soustavy?
Takhle jsem na radu mechoše koupil zbytečně balónek a nafta padá stejně. 800Kč vyhozených zbytečně. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: čt listopad 20, 2008 11:04 am Předmět: |
|
|
A co třeba foukat do hadic a poslouchat odkud vzduch odchází? Jarová voda je taky dobrý pomocník. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomcat
Založen: 28.4.2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: čt listopad 20, 2008 2:32 pm Předmět: |
|
|
Pokud přisávají přepady vzduch,tak za chodu motoru vytlačí naftu.Nač vše hned měnit.Když tam nebyl balonek,čím se čerpalo? Není tam membránová BOSCH pumpa? Mívá prasklou membránu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pepino2
Založen: 26.10.2008 Příspěvky: 17
|
Zaslal: ne listopad 23, 2008 11:50 pm Předmět: |
|
|
Pro tomcat: Balonek tam nebyl, nebylo ho zpočátku třeba, motor chytal na první otočení. Později se to začalo zhoršovat, bylo třeba motorem déle točit, aby nastartoval. Proto se dokoupil balonek, ale závada se tím neodstranila. Poslední akce v tomto problému byla výměna zánovních přepadových hadiček za úplně nové, vč. důkladného zaslepení posledního přepadu. Nafta padá stále, musí se pumpovat do doby, kdy balonek ztvrdne. Pak motor chytne ihned. Ostatní pokusy o opravu jsem popsal v zadání, závadu filtru vylučuji, ten jsme obešli propojením přívodu přímo do čerpadla. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: po listopad 24, 2008 8:22 am Předmět: |
|
|
Jestli tam balonek nebyl, tak to byla volajaká samodomo úprava, ten je standardní součástí všech D a TD. Jinak vedení od nádrže je, jak jsem pochopil, vyměněné ale co vedení přepadu zpět do nádrže? _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po listopad 24, 2008 10:18 pm Předmět: |
|
|
Teď mne napadá-nemá na motoru ten vstřik s kablíkem?
Pokud ano,tak občas se tam objeví mikroprasklina na tom plastu co drží kablík na vstřiku,a potom to tamtudy bere vzduch _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
pepino2
Založen: 26.10.2008 Příspěvky: 17
|
Zaslal: pá březen 27, 2009 4:56 pm Předmět: |
|
|
Závadu už neřeším, auto bylo dcery, nakonec ho mladý prodali a koupili C5. Stejně ale nevím, v čem byl zakopanej pes. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: ne listopad 15, 2009 9:33 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | Teď mne napadá-nemá na motoru ten vstřik s kablíkem?
Pokud ano,tak občas se tam objeví mikroprasklina na tom plastu co drží kablík na vstřiku,a potom to tamtudy bere vzduch |
Podařilo se to někomu spolehlivě opravit??
Neporadil by někdo " Jak na TO".
To je asi můj případ "padání nafty". _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
€mo
Založen: 3.10.2008 Příspěvky: 62 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: ne listopad 15, 2009 11:57 am Předmět: |
|
|
Henry napsal: | JiRaY napsal: | Teď mne napadá-nemá na motoru ten vstřik s kablíkem?
Pokud ano,tak občas se tam objeví mikroprasklina na tom plastu co drží kablík na vstřiku,a potom to tamtudy bere vzduch |
Podařilo se to někomu spolehlivě opravit??
Neporadil by někdo " Jak na TO".
To je asi můj případ "padání nafty". |
V mojom pripade sa jednalo o o spominany vstrik s kablikom... najskor som tiez chodil k vymienacovi, ten udajne pomenil vsetky hadice a nafta padala dalej... potom som nasiel mechanika, ten zistil ze je to ten spominany vstrik, vymenil ho a nafta drzi doteraz... uz je to vyse roka... |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne listopad 15, 2009 6:38 pm Předmět: |
|
|
Vstřik asi jediěn vyměnit za jiný,a nebo bych zkusil ten kablíkovstřik nějak odmastit,kolem kablíku šroubováčkem malinko odškrábnout plast,a zalejt to nějakým lepidlem,třeba zaplácnout silikonem,nabo na to kápnout lepidlo na plasty,já používám třeba UHU Allplast,když to kápneš,je to takový rosol,ale pak to ztvrdne na pružný plast,a dají s s tím vylévat,a nebo těsnit plastové díly.Můžeš to zkusit,ale jediná vyzkoušená a spolehlivá metoda je vyměnit za jiný,co nebere vzduch. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
|