Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Padá nafta
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pepino2



Založen: 26.10.2008
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: ne listopad 16, 2008 11:19 am    Předmět: Padá nafta Citovat

U X1 1,9TD padá nafta. Všechno jsme už prolezli, včetně celého přívodu od nádrže. Vyměnili jsme všechny hadice, dali nové pásky, zkusili jsme obejít palivový filtr a nafta stále padá. Nakonec jsme dali nové, resp. repasované čerpadlo. Nafta však stále padá. Auto patří dceři, která je už z toho na prášky, protože přes obrovskou investici do čerpadla musí každý den pumpovat naftu. Prosím, poraďte.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: ne listopad 16, 2008 11:44 am    Předmět: Citovat

Nic ve zlém, možná zbytečný dotaz: dal jsem do vyhledávání slova "padá nafta", vypadly na mě celkem 3 - slovy tři - stránky témat (!) - fakt se tam nedá nic najít? Je to tak běžná závada, že bych se trochu divil.

A to samé na http://citroeny.cz/forum/index.php?

Pavel

P.S. Balónek (kterým se čerpá ručně) je taky nový?
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pepino2



Založen: 26.10.2008
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: ne listopad 16, 2008 12:32 pm    Předmět: Citovat

Balonek je nový, ten se tam dával hned, jak to začalo, protože při koupi auta tam balonek nebyl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirkka



Založen: 29.11.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: Brandýs nad Orlicí

PříspěvekZaslal: po listopad 17, 2008 12:33 pm    Předmět: Citovat

vyměò přepadové hadičky u vstřiků a máš po problému, ale nekupuj levný ty stojí za starou bačkoru
_________________
xantia 1,9td 12/94 hydroactiv
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po listopad 17, 2008 11:21 pm    Předmět: Citovat

Tenhle problém znám,a řešil jsem to přes půl roku taky.

Balonek vyměnit,jasný.Hadici od balonku do filtru dát novou,hadici z filtru k čerpadlu dát novou(z jednoho dílu),vyměnit přepady na vstřikách,i poslední přepad k čerpadlu,zkontrolovat ucpávku na předním vstřiku,aby to nebralo vzduch tudy.

No,a nakonec rozebrat těleso pal.filtru,nový palivový filtr,a srovnat dosedací plošku jak na naádobce,tak na víčku-líznout jemným smirkem pod vodou.

A už mi nepadá Wink

P.S:čerpadlo po repasu mám taky,cena cca 5 tisíc v boschi origo.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: čt listopad 20, 2008 9:20 am    Předmět: Citovat

"Tento způsob léta (opravy) se mi zdá poněkud nešastný." = slova klasika.

Není nějaká metoda, která dokáže najít místo přisávání vzduchu, kromě postupné výměny všech dílů palivové soustavy?
Takhle jsem na radu mechoše koupil zbytečně balónek a nafta padá stejně. 800Kč vyhozených zbytečně. Evil or Very Mad
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: čt listopad 20, 2008 11:04 am    Předmět: Citovat

A co třeba foukat do hadic a poslouchat odkud vzduch odchází? Jarová voda je taky dobrý pomocník.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomcat



Založen: 28.4.2008
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: čt listopad 20, 2008 2:32 pm    Předmět: Citovat

Pokud přisávají přepady vzduch,tak za chodu motoru vytlačí naftu.Nač vše hned měnit.Když tam nebyl balonek,čím se čerpalo? Není tam membránová BOSCH pumpa? Mívá prasklou membránu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pepino2



Založen: 26.10.2008
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: ne listopad 23, 2008 11:50 pm    Předmět: Citovat

Pro tomcat: Balonek tam nebyl, nebylo ho zpočátku třeba, motor chytal na první otočení. Později se to začalo zhoršovat, bylo třeba motorem déle točit, aby nastartoval. Proto se dokoupil balonek, ale závada se tím neodstranila. Poslední akce v tomto problému byla výměna zánovních přepadových hadiček za úplně nové, vč. důkladného zaslepení posledního přepadu. Nafta padá stále, musí se pumpovat do doby, kdy balonek ztvrdne. Pak motor chytne ihned. Ostatní pokusy o opravu jsem popsal v zadání, závadu filtru vylučuji, ten jsme obešli propojením přívodu přímo do čerpadla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: po listopad 24, 2008 8:22 am    Předmět: Citovat

Jestli tam balonek nebyl, tak to byla volajaká samodomo úprava, ten je standardní součástí všech D a TD. Jinak vedení od nádrže je, jak jsem pochopil, vyměněné ale co vedení přepadu zpět do nádrže?
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po listopad 24, 2008 10:18 pm    Předmět: Citovat

Teď mne napadá-nemá na motoru ten vstřik s kablíkem?

Pokud ano,tak občas se tam objeví mikroprasklina na tom plastu co drží kablík na vstřiku,a potom to tamtudy bere vzduch Wink
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pepino2



Založen: 26.10.2008
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: pá březen 27, 2009 4:56 pm    Předmět: Citovat

Závadu už neřeším, auto bylo dcery, nakonec ho mladý prodali a koupili C5. Stejně ale nevím, v čem byl zakopanej pes.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne listopad 15, 2009 9:33 am    Předmět: Citovat

JiRaY napsal:
Teď mne napadá-nemá na motoru ten vstřik s kablíkem?

Pokud ano,tak občas se tam objeví mikroprasklina na tom plastu co drží kablík na vstřiku,a potom to tamtudy bere vzduch Wink


Podařilo se to někomu spolehlivě opravit??
Neporadil by někdo " Jak na TO".
To je asi můj případ "padání nafty". Crying or Very sad
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
€mo



Založen: 3.10.2008
Příspěvky: 62
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne listopad 15, 2009 11:57 am    Předmět: Citovat

Henry napsal:
JiRaY napsal:
Teď mne napadá-nemá na motoru ten vstřik s kablíkem?

Pokud ano,tak občas se tam objeví mikroprasklina na tom plastu co drží kablík na vstřiku,a potom to tamtudy bere vzduch Wink


Podařilo se to někomu spolehlivě opravit??
Neporadil by někdo " Jak na TO".
To je asi můj případ "padání nafty". Crying or Very sad




V mojom pripade sa jednalo o o spominany vstrik s kablikom... najskor som tiez chodil k vymienacovi, ten udajne pomenil vsetky hadice a nafta padala dalej... potom som nasiel mechanika, ten zistil ze je to ten spominany vstrik, vymenil ho a nafta drzi doteraz... uz je to vyse roka...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: ne listopad 15, 2009 6:38 pm    Předmět: Citovat

Vstřik asi jediěn vyměnit za jiný,a nebo bych zkusil ten kablíkovstřik nějak odmastit,kolem kablíku šroubováčkem malinko odškrábnout plast,a zalejt to nějakým lepidlem,třeba zaplácnout silikonem,nabo na to kápnout lepidlo na plasty,já používám třeba UHU Allplast,když to kápneš,je to takový rosol,ale pak to ztvrdne na pružný plast,a dají s s tím vylévat,a nebo těsnit plastové díly.Můžeš to zkusit,ale jediná vyzkoušená a spolehlivá metoda je vyměnit za jiný,co nebere vzduch.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)