Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

regulace vnitřní teploty

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Dardynek



Založen: 9.11.2008
Příspěvky: 5
Bydliště: Třinec

PříspěvekZaslal: ne listopad 09, 2008 12:45 pm    Předmět: regulace vnitřní teploty Citovat

Zdravím všechny. Jsou to asi 2 týdny co jsem šastným majitelem Xantia1 Breake, ovšem auto jsem koupil s jedným defektem, a to: nefunkční větrák topení. K mému zděšení jsem zjistil, že větrák byl vůbec odpojen a podle fotek z netu jsem poznal, že je z 406ky. žádnej elektrikář si s tím nedokázal poradit, až jsem to odvezl k skutečnému odborníkovi, který si s tím hrál celé 4 dny a poté mi oznámil, že si s tím hrál někdo předtím a mnohé dráty popřepojoval tak, že se v tom nedalo vyznat, a že musel udělat rekonstrukci do originálu, opravu vyřešil, ovšem už neměl čas řešit nefunkční regulaci teploty. Projevuje se to tak, že auto pořád topí. Øíkal, že problém bude asi u desky (asi nějaká řídící jednotka předpokládám) která tyto regulaci zajišuje, a že se nacházá pod palubovkou, kterou je třeba celou sundat. Zjistil jsem, že to má vliv samozřejmě i na klimu. když je větrák v pozici AUTO, po zapnutí klimy se nic neděje. pokud zapnu větrák na nějakou manuální rychlost, klima sepne větráky. Potřeboval bych vědět, jak vypadá ta řídící jednotka, abych ji mohl sehnat někde na vrakáči, jak se k ní dostat, a také jak to gunguje. Je tam nějaký systém, který přivírá přívod chladící kapaliny do radiátoru? Díky mnohokráte za odpovědi.

Naposledy upravil Dardynek dne ne listopad 09, 2008 12:50 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mšvícko



Založen: 26.8.2008
Příspěvky: 177
Bydliště: Na Sibiři

PříspěvekZaslal: ne listopad 09, 2008 12:50 pm    Předmět: Citovat

koukni se na tyhle věci:
když nejde větrák, tak zahejbej s klíček v zapalování, pokud se větrák rozjede tak tzě čeká tohle: http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazevclanku=uprava-spinaci-skrinky&cisloclanku=2004080501
a to topení zkuœ kouknout na tohle: http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazevclanku=oprava-motorku-teplotniho-cidla-klimatizace&cisloclanku=2005013101
_________________
Xantia Break 2,0 16V
Prodej autopotahů, výroba autoklíčů, šití pytlů na řadící páky
www.opravaobuvi.unas.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Dardynek



Založen: 9.11.2008
Příspěvky: 5
Bydliště: Třinec

PříspěvekZaslal: ne listopad 09, 2008 12:59 pm    Předmět: Citovat

mšvícko:
větráček snímače teploty se točí a spokojeně vrčí, měl jsem ho vytaženej a profouknul jsem jej kompresorem.
Když mě opravovali ten větrák, opravili i zároveò spínačku, která se občas propaluje. Všechny fóra jsem zde už dříve prošel a přečetl, takže tyhle odkazy sem viděl, přesto děkuju za odpověď.
Potřeboval bych spíš vědět jak je to s těma řídícíma jednotkama či jednotkou regulace teploty v kabině a návaznosti na klimatizaci, zda jde při funkční sestavě regulovat teplotu i bez zapnutí klimy (třeba nějakou přívěrou přítoku zahřáté chladící směsi do radiátoru - jak to má třeba favorit manuálně) a zda to reguluje právě ta řídící jednotka, nebo jestli je ještě nějaká další řídící jednotka na klimu atd.. a jak se k tomu dostat, případně jak vyzkoušet funkčnost.

Jo, pardon, ještě detail: 1.8i, r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mšvícko



Založen: 26.8.2008
Příspěvky: 177
Bydliště: Na Sibiři

PříspěvekZaslal: ne listopad 09, 2008 1:07 pm    Předmět: Citovat

aha, tak klobouk dolů. stihl si toho dost. já už mám tu spínačku taky opravenou. xantii mám 3 měsíce, takže uplně všechno nevím, ale teplotu to udržuje pořád podle nastavení. a nezáleží zda je klima zapnutá či vypnutá. napadá mě, jestli není KO to čidlo u motůrku na klimu. nad tím rádiem. možná je všechno. nic víc mě nenapadá. počkej až přijdou zkušenější
_________________
Xantia Break 2,0 16V
Prodej autopotahů, výroba autoklíčů, šití pytlů na řadící páky
www.opravaobuvi.unas.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: ne listopad 09, 2008 1:33 pm    Předmět: Citovat

ak tomu správne rozumiem, tak ti pravdepodobne nefungujú klapky riadiace prívod vzduchu na radiátor kúrenia. Ovláda ich krokový motorček umiestnený pri spolujazdcových nohách (má strieborný kovový krtyt). Ten slúži na automatickú reguláciu teploty v kabíne (určuje pomer v akom pôjde prívodný vzduch na radiátor/mimo neho).

Takže buď máš tie klapky zaseknuté, alebo nefunkčný krokový motorček čo ich ovláda alebo ešte je tu možnos že ti odišla elektronika riadiaca tento krokový motorček.

Mal by sa vyjadri niekto kto sa tým už bavil, ja zatia¾ nie Laughing

BTW: ten popis auta je výodné da si do podpisu (aj s rokom výroby) Cool
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dardynek



Založen: 9.11.2008
Příspěvky: 5
Bydliště: Třinec

PříspěvekZaslal: ne listopad 09, 2008 2:02 pm    Předmět: Citovat

sgt napsal:
ak tomu správne rozumiem, tak ti pravdepodobne nefungujú klapky riadiace prívod vzduchu na radiátor kúrenia. Ovláda ich krokový motorček umiestnený pri spolujazdcových nohách (má strieborný kovový krtyt). Ten slúži na automatickú reguláciu teploty v kabíne (určuje pomer v akom pôjde prívodný vzduch na radiátor/mimo neho).

Takže buď máš tie klapky zaseknuté, alebo nefunkčný krokový motorček čo ich ovláda alebo ešte je tu možnos že ti odišla elektronika riadiaca tento krokový motorček.

Mal by sa vyjadri niekto kto sa tým už bavil, ja zatia¾ nie Laughing

BTW: ten popis auta je výodné da si do podpisu (aj s rokom výroby) Cool


Pravděpodobně to bude elektronika, co ovládá ten motorek a také klimatizaci, páč klima se nezapne v režimu větráku na AUTO. Dík za typ. Jak se k tomu dostat? a jak se to jmenuje? Liší se to u různých typů xantií, nebo ne? Dá se to nahradit jednotkou od Peugeota třeba?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: po listopad 10, 2008 1:17 pm    Předmět: Citovat

Zkoukl bych jako první ozubené kolečka v ovládání. Nedávno se mi stalo, že jsem za páčku vzal větší razancí a vyskočilo mi ozubené kolečko zrovna opačně a to na chlad a auto vůbec netopilo a zrovna venku byla pěkná kosa tak jsem v autě pěkně mrzl. Po rozebrání co se podělalo jsem zjistil, že z ozubené dráhy jezdce vyskočilo ozubené kolečko ovládající poák který reguluje elektroniku ke krokáču jak popisují výš. První zkoukni to kolečko a nerozděláváš půl auto kvůli vypadenému táhlu.

Z Pežota to nenahradíš majto jinak, v xantiích je to stejné.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)