Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

HDi začalo žrát
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: st říjen 08, 2008 8:44 pm    Předmět: HDi začalo žrát Citovat

Zdar,nevím,jak je to možné,ale najednou nám začalo HDi žrát o cca litr víc,než doposud.

Jezdíme pořád stejným stylem,stejné trasy,stejné cesty,chování auta se v ničem nezměnilo,už jsme zkusili i vystřídat jinou pumpu,je to pořád to samé-před měsícem spotřeba 5,7,nyní 6,5-7 litrů neustále,auto jede pořád stejně. Rolling Eyes Evil or Very Mad
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st říjen 08, 2008 9:20 pm    Předmět: Citovat

Napadají mě jen 2 věci. Ta první je lambda (ale ta by házela diagnostiku) a ta druhá je čidlo teploty chladící kapaliny (ale to byste měli problém se starty při teplém motoru). Co mechanický únik nafty?
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: st říjen 08, 2008 9:24 pm    Předmět: Citovat

luk.zah napsal:
Napadají mě jen 2 věci. Ta první je lambda (ale ta by házela diagnostiku) a ta druhá je čidlo teploty chladící kapaliny (ale to byste měli problém se starty při teplém motoru). Co mechanický únik nafty?

Lambda to nebude.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: st říjen 08, 2008 11:23 pm    Předmět: Citovat

jk napsal:
Lambda to nebude.


Možná byla myšlena spíše váha vzduchu? Může "odejít" takto náhle? P.
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
webster



Založen: 30.1.2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 1:30 am    Předmět: Citovat

Kdyby to byla váha, auto by asi táhlo míò. Je divný, že se při tom nezměnilo chování auta. Nejede to třeba hůř nebo líp? Laughing
Nejsem odborník - špatná nafta, špinavá váha, vzduchovej filtr, palivovej filtr, turbo, přibržděnej třmen od ručky ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hombok



Založen: 16.8.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: U Olomouce

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 7:35 am    Předmět: Citovat

A co výfuk? Kdysi mi to foukalo ve spoji mezi prvním a druhým dílem, ne moc, a bylo to trochu slyšet, spíš zvenku, na spotřebě to pak šlo taky poznat. Výkon mi připadal normální, ale po výměně to teda jelo líp, a spotřeba spadla okamžitě. Bylo to ale na benzíòáku, u nafty nevím, jen mě to napadlo.
_________________
X1 2.0i VSX 94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 8:05 am    Předmět: Citovat

Co třeba "čůrající" vstřik nebo vstřiky??
Na větší spotřebu si stěžovali majitelé aut než jim to propálilo písty. Crying or Very sad
Ale to je příliš katastrofický konec.
Doufám, že to bude "jen" čidlo nebo váha. Wink
Po tvých problemech s 1,9 by to bylo už moc. Wink
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 8:48 am    Předmět: Citovat

hombok napsal:
A co výfuk? Kdysi mi to foukalo ve spoji mezi prvním a druhým dílem, ne moc, a bylo to trochu slyšet, spíš zvenku, na spotřebě to pak šlo taky poznat. Výkon mi připadal normální, ale po výměně to teda jelo líp, a spotřeba spadla okamžitě. Bylo to ale na benzíòáku, u nafty nevím, jen mě to napadlo.


Loni jsem jel ze Slovenska bez zadního dílu a spotřeba byla jen o 0,1 litru vyžší než při cestě tam na trase 300km, takže tímto moc nebude. Spíš bych se přikláněl k těm vstřikům, načaté váze za předpokladu, že filtry jsou vyměněné.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 4:24 pm    Předmět: Citovat

Henry napsal:
Na větší spotřebu si stěžovali majitelé aut než jim to propálilo písty. Crying or Very sad
Ale to je příliš katastrofický konec.


Boze boze!!! Nestras!!!


Musim, ac nerad, konstatovat stejny problem...
Delsi dobu jsem nepouzival VIF. Ted, pri poslednim tankovani, jsem jej tam zase nalil. A prave po poslednim tankovani mi vylezla spotreba. Podle palubaku jezdim dlouhodobe kolem 6,3l a nyni(po 350km) mam spotrebu 7,0. Na druhou stranu ale pozoruji, ze to jede lip...ma to silnejsi zatah. Tak nevim...ze by nejake cidlo?? Treba cidlo teploty ve vaze ukazuje chladnejsi vzduch(z duvodu jeho mozneho odchodu do vecnych lovist) a ECU tam cpe vic nafty...ale kourivost se nezmenila...

Kdyz tak mluvim o te vaze...Xantiku, jsi si jist, ze vaha vzduchu je svym principem tak primitivni, ze se da promerovat primo na kontaktech pripojneho konektoru?? Neni v ni integrovana nejaka elektronika?? Uz ji zkousel nekdo kuchnout???
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
webster



Založen: 30.1.2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 8:52 pm    Předmět: Citovat

Neni tam žádná elektronika - jedna součástka a dva kovový pásky.
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2006070001
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 9:03 pm    Předmět: Citovat

webster napsal:
Neni tam žádná elektronika - jedna součástka a dva kovový pásky.
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2006070001

Ale je. Ty dva pásky jsou její snímače.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
webster



Založen: 30.1.2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 9:19 pm    Předmět: Citovat

Tj, ale žádná další elektronika tam neni. Tyhle součástky jsou napojený přímo na konektor váhy vzduchu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: čt říjen 09, 2008 9:39 pm    Předmět: Citovat

Todle je přímý vstřik benzinu, mohlo by to být stejné:
Měření hmotnosti nasávaného vzduchu pracuje na principu horkého, vyhřívaného filmu. V měřiči je žhavený drát nebo vyhřívaný tenký platinový film na keramické destičce.Tato tělíska jsou umístěna do proudu vzduchu. ten ochlazuje jejich teplotu. vyhřívací proud je udržován regulací na dané hodnotě. Jeho velikost je přímo úměrná množství nasávaného vzduchu, jeho hmotnosti. vyhřívání zajišuje teplotně závislý odpor, který je součástí můstku. Napájecí napětí na pin 2 je 12 V, pin 4 je napájen od ØJ napětím 5 V. Na pinu 5 přes ukostření (pin 3) můžeme zjistit hodnotu napětí signálu, který svojí proměnlivostí udává hodnotu odpovídající množství nasávaného vzduchu. kontrolovat můžeme tedy mimo diagnostickou zásuvku vozidla i běžným multimetrem, voltmetrem a pod. Zkreslení signálu může způsobit znečištění olejovými parami z odvětrání klikové skříně, prach, a pod. Pokles napětí signálu ovlivní tvorbu směsi a zpětné vedení výfukových plynů. Měření provádíme při různých otáčkách a odpojení zpětného vedení výfuk. plynů. snímač se dá vyčistit ale v případě závažného poškození je vyměněn. Pozor č. pinů jsou z vozidla VW FSi.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: pá říjen 10, 2008 5:39 am    Předmět: Citovat

Tak abych ukončil dohady,váhu jsme dával cca měsíc zpět novou od boba,fungl,a chvíli po tom co se nacpala to začalo toto dělat,auto jede po váze trošku líp,ale rozdíl je jen lehce znát.

Zato ta spotřeba teď-6,40 a to byla dálnice Shocked Shocked Evil or Very Mad

To už můžu pořád sedlat TD,HDi je drahý Wink
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vlastimiln



Založen: 31.8.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 9 - Černý Most

PříspěvekZaslal: pá říjen 10, 2008 8:03 pm    Předmět: Citovat

http://www.spritmonitor.de/en/detail/200012.html

Asi se učím jezdit s dieslem. (Vůbec se nechlubím Laughing ) Jinak spotřebu nad 7 mi udělala vadná váha vzduchu. Po výměně za novou, zaslanou od Xantiaka, spotřeba klesla. (Neorigo váha vzduchu made in ? z Polska za 1300,-Kč.) Za mírný nárůst spotřeby v červenci může vykuchaný katalizátor. Ono to jelo najednou tak dobře...... Teď už zase jezdím v klídku: řadím při cca 2500 ot. a pětku vytáčím max do 3000 otáček. I když čas od času trubky vymetám. Zrovna při té nádrži se spotřebou 6,02 jsem znovu zkoušel, jestli má XA ještě umí jezdit.... Do 170 km/h jde za plynem jak drak, pak nárůst zvolní, ale ochhotně jde ke 190 - 200 km/h.
_________________
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000


"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)