Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vendin
Založen: 10.4.2008 Příspěvky: 24
|
Zaslal: čt říjen 16, 2008 9:03 pm Předmět: motor a hydro |
|
|
Zdravim kolegové.
Mám takové dva dotazy. U motoru 1,6i mi po zahřátí dost kolísá volnoběh, až to někdy chcipne. A další věc je hydro. Když stojim s vypnutým motorem, tak mam zadní nápravu stále v normální výšce. Po nastartování i třeba po minutě stání spadne na zem a asi po půl minutě se začne zvedat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: pá říjen 17, 2008 5:32 am Předmět: |
|
|
stím volnoběhem muže souviset i špatný stav hidro soustavy kdy jsi dofukoval koule nebo se ti na ně nekdo koukal mam samozřejmě na mysli ty zelene _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
Váňa
Založen: 13.5.2008 Příspěvky: 63 Bydliště: Luka nad Jihlavou
|
Zaslal: pá říjen 17, 2008 7:27 am Předmět: |
|
|
Navím, jak by měl souviset volneběh s hydraulikou. Při spínání čerpadla to otáčky nemění. Ta zátěž je malá.
Většinou při kolísání volnoběhu je na odchodu ten elektrický váleček, co řídí prídavný vzduch pro volnoběh. Je namontován, když otevřeš kapotu, na pravé straně motoru poblíž hlavy motoru a vedou do něj 2 hadice. Dá se to rozdělat a vyčistit, ale mě to pomohlo jen na čas a pak už byl KO. Musel jsem koupit nový ( asi 5700Kč)
A s tím padáním zadku je potřeba zajet k někomu, kdo dělá hydrauliku a nechat vše zkontrolovat. Může to být mnoho věcí. Stav koulí , stará LHM, zasviněný korektor ap. _________________ X2 2,1 TD Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: pá říjen 17, 2008 9:43 am Předmět: |
|
|
čerpadlo ma velký odpor otom není pochyb sevomotorek obtoku vzduchu musí kolísání korigovat pokud je velký tlakový unik LHM v sistému,,brzdový válec"tak kolísaní je opravdu velké. _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
|