Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

motor a hydro

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vendin



Založen: 10.4.2008
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: čt říjen 16, 2008 9:03 pm    Předmět: motor a hydro Citovat

Zdravim kolegové.
Mám takové dva dotazy. U motoru 1,6i mi po zahřátí dost kolísá volnoběh, až to někdy chcipne. A další věc je hydro. Když stojim s vypnutým motorem, tak mam zadní nápravu stále v normální výšce. Po nastartování i třeba po minutě stání spadne na zem a asi po půl minutě se začne zvedat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomc



Založen: 8.2.2008
Příspěvky: 253
Bydliště: Rožnov p.R

PříspěvekZaslal: pá říjen 17, 2008 5:32 am    Předmět: Citovat

stím volnoběhem muže souviset i špatný stav hidro soustavy Sad kdy jsi dofukoval koule nebo se ti na ně nekdo koukal Shocked Very Happy mam samozřejmě na mysli ty zelene Twisted Evil
_________________
BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Váňa



Založen: 13.5.2008
Příspěvky: 63
Bydliště: Luka nad Jihlavou

PříspěvekZaslal: pá říjen 17, 2008 7:27 am    Předmět: Citovat

Navím, jak by měl souviset volneběh s hydraulikou. Při spínání čerpadla to otáčky nemění. Ta zátěž je malá.
Většinou při kolísání volnoběhu je na odchodu ten elektrický váleček, co řídí prídavný vzduch pro volnoběh. Je namontován, když otevřeš kapotu, na pravé straně motoru poblíž hlavy motoru a vedou do něj 2 hadice. Dá se to rozdělat a vyčistit, ale mě to pomohlo jen na čas a pak už byl KO. Musel jsem koupit nový ( asi 5700Kč)
A s tím padáním zadku je potřeba zajet k někomu, kdo dělá hydrauliku a nechat vše zkontrolovat. Může to být mnoho věcí. Stav koulí , stará LHM, zasviněný korektor ap.
_________________
X2 2,1 TD Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomc



Založen: 8.2.2008
Příspěvky: 253
Bydliště: Rožnov p.R

PříspěvekZaslal: pá říjen 17, 2008 9:43 am    Předmět: Citovat

čerpadlo ma velký odpor otom není pochyb Shocked sevomotorek obtoku vzduchu musí kolísání korigovat Exclamation pokud je velký tlakový unik LHM v sistému,,brzdový válec"tak kolísaní je opravdu velké.
_________________
BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)