Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kmax
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 3
|
Zaslal: po únor 12, 2007 6:58 pm Předmět: Co nám řekne diagnostika HDI motoru? |
|
|
Zdravím,
mám 3 měsíce koupenou Xantii HDI 2,0 a přestala mi startovat (asi problém s dopravním čerpadlem). Protože přestala startovat večer u benzinky na dálnici tak nezbylo nic jiného než ji nechat odtáhnout do autorizovaného servisu.
Nu což, řekl jsem si, tak alespoò nechám udělat diagnostiku motoru a dozvím se jestli tam od mého předchůdce nečeká nějaké další překvapení. Jenže ouha. Panáček v servisu mi řekl že to čerpadlo proměří ručně a že to bude asi tím čerpadlem a že diagnostika je zbytečná a poměrně drahá a pokud mi nesvítí kontrolka označující nějakou chybu tak se z ní stejně nic nedozvím.
No a konečně mé otázky:
- co všechno mi teda řekne ta diagnostika motoru?
- proč je to drahé, když už to stejně jednou v tom servisu mají a stačí jen připojit konektor a podívat se na počítač co a jak?
- stojí za to si ji nechat udělat, a dá se popřípadě nechat udělat někde jinde než v autorizovaném servisu za moc? (na moravě)
Díky za odpovědi, _________________ Xantia Combi 2.0 HDI Exclusive rv. 2000 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: po únor 12, 2007 7:23 pm Předmět: |
|
|
Zdravim te,
ja menil dopravni cerpadlo z nadrze ted na podzim.Pokud ti nejde,tak to poznas lehce...Staci si zapnout klicek do druhe polohy a musis slyset to cerpadlo z nadrze,jak tlaci naftu...Pokud nic neslysis,tak je v haji,pokud ho slysis,tak bude problem jinde.Jinak cerpadlo mi posilal BoBo tady ze stranek a stalo cca 5000kc.Zadny z vrakace nebo odjinud bych tam nedaval,nikdy nevis,co uz ma za sebou.Dal jsem tam radsi novy!!
Urcite bych ti doporucil jet na diagnostiku,kdyz mas "nove"auto.Mas takovy lepsi klid v srdci...Zjisti ti tam uplne a vse a vymazou chyby,ktere pujdou.Proklepnou ti to od motoru az po ABS,elektriku atd...
Byl jsem na diagnostice v Tabore a stalo me to 500kc i s praci,coz se mi nezda tak moc.Stravil s tim asi cca 45minut.Vim,ze jinde nez v Citroenu jsou taky diagnostiky,ale zkusenost s nimi zatim nemam...Jestli usetris 200kc,tak bych jel radsi spise do autorizovaneho,aby se ti to pak nekdy nevymstilo... _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: po únor 12, 2007 8:09 pm Předmět: |
|
|
Souhlas. Tu diagnostiku bych taky vyzadoval. Jak uz psal vytacyt, vyctou ti vsechno od ECU motoru pres klimatizaci, hydroactiv, ABS, airbagy...atd atd...
V motoru ti mimo jine zjisti, jak jsou na tom vstriky, vysokotlaky cerpadlo a mnoho dalsich komponentu... Myslim si, ze je to dobry info o tom, jak na tom motor je celkove a hlavne na co se ma clovek v dohledny dobe pripravit... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Míla
Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 11
|
Zaslal: st říjen 08, 2008 8:34 pm Předmět: |
|
|
Øekl bych že diagnostiku trochu přecen¡ujete sám jedu universální mám a vím že motor má omezené množství čidel takže určitě nzměří např.
tlak vstřikovacích trysek . To jde pouze na stolici. taky mi odešlo hdi
podávací čerpadlo a na silnici jse to změřil během chvilky měřákem.Míla |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš.H
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
Zaslal: st říjen 08, 2008 9:33 pm Předmět: |
|
|
Taky si myslím že diagnostika se trochu přeceòuje,záleží hlavně na zkušenosti toho kdo s ní dělá.Když jsem měl první X1 2,0i r.93 tak jsem byl s jednou závadou postupně ve 3citroen servisech, pokaždé diagnostika, jednou výměna relé,stálo to pěkný ranec a výsledek žádný. Nakonec jsem závadu našel sám pomocí selského rozumu a obyčejné zkoušečky(elektro nepatří mezi mé silné stránky).Od té doby autorizovaný servis ani náhodou,za napojení na diagnostiku chtěli kolem 1000Kč. _________________ BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
|
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: čt říjen 09, 2008 1:19 am Předmět: |
|
|
Diagnostika dobrá věc, ale většinou neurčí přesnou příčinu problému. Ale určí, v jaké části se problém nachází.
Zkušenost: Autorizovaný servis v Plzni - borec vůbec nevěděl která páčka. Byl rád, že trefil konektor od poče do správné díry, ale vyčetl kulový ... ale prej, že všechno v pořádku, žádný chyby Myslím, že mě to stálo 700,- (po slevě za malou diagnostiku ). Tak sem zajel do phy k Vašendovi: za 300.- vyčetli vše, i kolik davají vstřiky.
Jestli pudeš na diag. doporučuju být u toho a nechat si to ukázat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: čt říjen 09, 2008 4:35 pm Předmět: |
|
|
Míla napsal: | Øekl bych že diagnostiku trochu přecen¡ujete sám jedu universální mám a vím že motor má omezené množství čidel takže určitě nzměří např.
tlak vstřikovacích trysek . To jde pouze na stolici. |
Co mas na mysli tim tlakem vstrikovacich trysek???
HDI pracuje na uplne jinem principu, nez "klasika"...
Navic tyto motory jsou prospikovane ruznymi cidly a diky jim a vsemoznejm propoctum/odchylkam zjisti ECU temer cokoli.
Ale jak bylo psano vyse...zadna diagnostika neni vsemohouci a hodne zalezi na tom inteligentovi, co do ni cuci... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
malej.Hron
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 39 Bydliště: okolí Českých Budějovic
|
Zaslal: čt říjen 09, 2008 5:48 pm Předmět: |
|
|
Pokud by nekdo chtel, muzu ho v CB zdarma pichnout na diagnostiku...
Jinak samozrejme, ze pocet cidel dnes a pred 10-ti lety je nekde trosku jinde, stejne jako multiplexni a jine site.
U vstriku se necha merit max. prepad a reakce vstrikovace-tusim, ze se znaci u Bosche CL2. _________________ Xantia Berline 2.0 HDi 80 kW Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|