Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
 |
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JiRaY

Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: so září 20, 2008 5:55 pm Předmět: |
|
|
já bych teda šel osobně do 1,8 16V,a nebo do 2,0HPI  _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mamut

Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: so září 20, 2008 10:14 pm Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | já bych teda šel osobně do 1,8 16V,a nebo do 2,0HPI  |
Koukám, že máš dar šáhnout po tom nejhorším, co se do C5 dávalo
1,8 16V slabá a HPI raděj sami asi po roce a půl přestali do C5 dávat. _________________ Break V6 3,0 750 Virago  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sima

Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: ne září 21, 2008 1:16 pm Předmět: |
|
|
Hm na takovou boudu jakou má C5 je asi už fakt 1.8 16V slabý,leda tak stěží pro penzisty,nějaké předjíždění asi nepřipadá v úvahu(hlavně ne bezepečné).U xantie je to ale výborný motor a jede velice dobře!Obzvláště když se vypreparuje přicpaný kat  _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobo
Založen: 18.12.2006 Příspěvky: 73 Bydliště: Hulín
|
Zaslal: ne září 21, 2008 5:54 pm Předmět: |
|
|
Mám C5 2,2HDi a jsem spokojený, do benzínu bych nešel. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Buchta

Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: ne září 21, 2008 8:47 pm Předmět: |
|
|
mno 1,8 má ale 85kW, což je podobný jak 1,8 v XA ( s tímdle motorem bude spíš slabší výbava )....já nevím, no, toho staršího chrochtu bych se drobet bál....já bych asi 2,0i 16V, lae eště mám čas....ale dyš juknete na C5club.cz tak je tam vagon Bobo motorů tzn 2,2i HDi _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: po září 22, 2008 10:50 am Předmět: |
|
|
Mamut napsal: | Buchta napsal: | No tak fajn. No mě to taky napadlo, ale to je o daleko větším štěstí, než benál....navíc naskáču jen cca 17tkm/rok, jezdím 15 km do práce, v zimě natankuješ artickou ropu a nenatočíš....no òák mi příde ten benál lepčí ( nejspíš 2,0i ), i dyš sem XA chtěl v ropě, nakonec to dobře dopadlo ( epici, hlavy ) Zkrátka dyš někdo chrochtákovi nakládá a ty to po něm koupíš, můžeš zachrčet, no.... fakt nevím |
Zapla pámbůh, že si koupil benál, to by si se nedoplatil, stačí takhle nová převodovka, těsnení pod hlavou, 2x zapalovací lišta, krokovej motorek, vejfuck, několikero zelených čidel, KOMFORTI, svíčky, pár čidel ABS, oloupaná střecha a pak už sem to přestal sledovat
Safra, to sem zase nakrmil TROLA  |
sakra, to mám co dohánět! s tím svým vejfukem a předníma kotoučema...
je ještě barva, ta se mi taky loupe a vepředu mě comfort houpe  _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Child
Založen: 9.5.2007 Příspěvky: 38 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: st říjen 15, 2008 12:53 am Předmět: |
|
|
Panebože. PROČ si místo teoretizování s tou C5 radši nesjedete. Slabší benzíny stojí za vyližprdel, diesel je výbornej od 100kW výše. Upozoròuju na to, že s třílitrem bez jakéhokoli omezování (vychutnávání PASSATÙ na křižovatkách, svižná jízda a čas od času dvě kila kolem Favorita) je průměrná spotřeba POD deset litrů. Kolik vám, blbci, žerou 1.8 a dvoulitry? Fakt se to vyplatí? Anebo si připlatíte za diesel? Do toho...
Mimochodem, v C5 jsou výtečné diesely. Kdo není lenivý si připlatit za mladý diesel, tak dostane sqelý stroj. Bohužel, zatím jsem v okolí poznal jenom jediného.
Matese. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st říjen 15, 2008 8:20 am Předmět: |
|
|
Child napsal: | Panebože. PROČ si místo teoretizování s tou C5 radši nesjedete. Slabší benzíny stojí za vyližprdel, diesel je výbornej od 100kW výše. Upozoròuju na to, že s třílitrem bez jakéhokoli omezování (vychutnávání PASSATÙ na křižovatkách, svižná jízda a čas od času dvě kila kolem Favorita) je průměrná spotřeba POD deset litrů. Kolik vám, blbci, žerou 1.8 a dvoulitry? Fakt se to vyplatí? Anebo si připlatíte za diesel? Do toho...
Mimochodem, v C5 jsou výtečné diesely. Kdo není lenivý si připlatit za mladý diesel, tak dostane sqelý stroj. Bohužel, zatím jsem v okolí poznal jenom jediného.
Matese. |
To už tvrdím od léta páně 2003 a pořád mě nikdo neposlouchá!
No ne, si vemte, kolik bývalých BX_lidí přešlo na C5 s motorem V6. No proč asi. Levné na nákup, hlavně, super kvalitní motor a poměrně nízké ručení u jedné společnosti. I když to, že pak zařvou na rozvodech, dvě lambdy a další špeky, to už sice neví, ale je jasné, že chrochtají blahem! _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: st říjen 15, 2008 8:59 am Předmět: |
|
|
Alien napsal: | Child napsal: | Panebože. PROČ si místo teoretizování s tou C5 radši nesjedete. Slabší benzíny stojí za vyližprdel, diesel je výbornej od 100kW výše. Upozoròuju na to, že s třílitrem bez jakéhokoli omezování (vychutnávání PASSATÙ na křižovatkách, svižná jízda a čas od času dvě kila kolem Favorita) je průměrná spotřeba POD deset litrů. Kolik vám, blbci, žerou 1.8 a dvoulitry? Fakt se to vyplatí? Anebo si připlatíte za diesel? Do toho...
Mimochodem, v C5 jsou výtečné diesely. Kdo není lenivý si připlatit za mladý diesel, tak dostane sqelý stroj. Bohužel, zatím jsem v okolí poznal jenom jediného.
Matese. |
To už tvrdím od léta páně 2003 a pořád mě nikdo neposlouchá!
No ne, si vemte, kolik bývalých BX_lidí přešlo na C5 s motorem V6. No proč asi. Levné na nákup, hlavně, super kvalitní motor a poměrně nízké ručení u jedné společnosti. I když to, že pak zařvou na rozvodech, dvě lambdy a další špeky, to už sice neví, ale je jasné, že chrochtají blahem! |
Taky zastávám tento názor, že pokud jednoho krásnýho dne půjdu do C5 tak bude mít 3.0V6 ideálně s 6-ti kvaltem automatem a tempomatem a kůží  _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st říjen 15, 2008 10:16 am Předmět: |
|
|
Child napsal: | Panebože. PROČ si místo teoretizování s tou C5 radši nesjedete. Slabší benzíny stojí za vyližprdel, diesel je výbornej od 100kW výše. Upozoròuju na to, že s třílitrem bez jakéhokoli omezování (vychutnávání PASSATÙ na křižovatkách, svižná jízda a čas od času dvě kila kolem Favorita) je průměrná spotřeba POD deset litrů. Kolik vám, blbci, žerou 1.8 a dvoulitry? Fakt se to vyplatí? Anebo si připlatíte za diesel? Do toho...
Mimochodem, v C5 jsou výtečné diesely. Kdo není lenivý si připlatit za mladý diesel, tak dostane sqelý stroj. Bohužel, zatím jsem v okolí poznal jenom jediného.
Matese. |
tak třeba mě, blbcovi, žere 1,8 taky pod 10 litrů konkrétně 7,5, ale když chci tak i těch 10 (v zimě po městě) _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Child
Založen: 9.5.2007 Příspěvky: 38 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: st říjen 15, 2008 2:58 pm Předmět: |
|
|
V C5 by Ti to páplo trošku víc...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st říjen 15, 2008 3:36 pm Předmět: |
|
|
jen a si dá, když mu chutná
právě proto jsem nahoře psal, že začínám myslet na naftu  _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
 |
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: pá říjen 31, 2008 10:06 pm Předmět: |
|
|
Naftový motor bude zaujímavý fakt už len v jazdených autách. Pri dnešných cenách je už výhoda nafty zmazaná. Ja som mal doteraz len dízle mne tie motory vyhovujú, netreba stále preraďova ,podraďova pri predbiehaní atd.atd.
A s dnešnými motormi sa dá jazdi pekne svižne pri malej spotrebe. 
Naposledy upravil peter7777 dne čt březen 12, 2009 8:35 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sima

Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: pá říjen 31, 2008 10:37 pm Předmět: |
|
|
Jízda s V6 je fakt zážitek o tom žádná!!!Ale já mám opravdu motor 1.8 16V podotýkám na xantii! opravdu rád.Jede to svižně a když jsem jel zrovna tento týden po dálnici furt kolem 160 a výše,maximálka 220 tachometrových-ano nekecám a do toho tak půlku okrsek jízda většinou dle předpisů tak mě to páplo 9,3 a to LPG.Myslím,že tento motor je nedoceněn a jestli to někomu žere jak tank,mě prostě ne.Vím odbočil jsem z tématu,to jen na odpově´d childovi kolik žere 1.8 i když na to šlapeš.Na C5 bude asi tento motor už slabší.Já osobně,kdybych měl V6 tak jsem taky nadšen tj bez debat a umím si představit,že bych se ze spotřeby určitě neosypal ani neotřepal :-)Horší pak ta údržba,ale nic není úplně zadarmo a když je člověk chycen už neuteče  _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luboš.H

Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 220 Bydliště: okr.Třebíč
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|