Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: st září 03, 2008 7:56 pm Předmět: |
|
|
Nemám ti to za zlé. Nejsi první ani poslední, kdo se snaží tenhle vzoreček napasovat na jakýkoliv elektrický obvod. U nás za tohle vyhazovali od zkoušky i s dveřma. V tomhle případě nejde o odpor, ale o impedanci |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: st září 03, 2008 8:44 pm Předmět: |
|
|
Henry napsal: |
Kdyby jsi znal Ohmuv zakon, tak by jsi takovy blabol nanapsal.
Pri 45W a 4 Ohm repro je na " vstupu repro" bezne 12V.
Ta 9V baterie kdyz podrzi 9V, ( vetsinou spadne tak na 7,5 az 8V) tak zatizi repro jen 25W. |
Pokud vim, vykon, ktery udavaji s oblibou vyrobci(4x50W apd.) je tzv. hudebni nebo max.. Skutecny vykon je nekde kolem 22W....
A navic, 9V baterka neda 2A, takze to napeti spadne vic nez jen na 7,5V...ale spicka tam urcite bude. _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st září 03, 2008 9:06 pm Předmět: |
|
|
Je to silně OT a Pioneera to stejně nerozchodí, ale nechám se poučit jaký je rozdíl mezi stejnosměrným a sřídavým výkonem 45W.
Do školy jsem chodil jen ve středu a v pomocný škole jsme to tak podrobně neprobírali. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: čt září 04, 2008 11:43 am Předmět: |
|
|
Teoreticky se z toho výkonu dá spočítat efektivní hodnota napětí. Takže u 50W 4Ohm by to mohlo být 19,7V špičkově. Ale když do něj zapojím 20V stejnosměrnejch, tak se rozloží na prvočinitele nebo se spíš přepálí cívka. I 9V je moc, sice normální destičková 9V baterie nepropustí víc jak 100mA, ale stejně to tomu repráku nedělá dobře. 1,5V bohatě stačí na vyzkoušení i na zjištění polarity a máš jistotu, že nic nepoškodíš.
Rozhodně netvrdím, že si navštěvoval pomocnou školu. S těma dveřma jsem letěl i já Snažím se tady napsat pár svých zkušeností. Kdybych to opravdu neměl vyzkoušené, tak sem žádné bláboly psát nebudu.
Tímhle sme myslím daleko přesáhly rámec tohoto vlákna. Pokud chceš pokračovat v rozpravách o elektřině, doporučuju založit novou sekci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majk.Z
Založen: 20.7.2008 Příspěvky: 366 Bydliště: Tábor
|
Zaslal: čt září 04, 2008 10:18 pm Předmět: |
|
|
Ale lidi... Nechte těch hádek...
Vždy pionýr už šlape za dva a myslím, že za to vděčím websterovi. Myslím, že není důležité, jestli se do toho zamíchala nějaká impendace nebo co je to ohmův zákon. Mě stačí vědět, že hnědý drát nesmím připojit k zelenýmu, jinak mi to vyhoří.
Abych řekl, tak mě to ani nenapadlo, zkusit zapojit reprák přímo k rádiu a ne jen přes kabely v autě. Možná to bylo tím, že nevím, jestli jsem tím nemohl něco odpálit. Jestli mezi tím není ještě nějaká jiná součást, než jen dráty.
Ale díky tomu, že to hrálo, tak jsem ten reprák od řidiče nechal vyndaný a zkoušel jsem, jestli ten bordel náhodou nedělají ty přestříhané dráty. Nakonec bordel dělaly, ale pak mi ještě chvíli trvalo, než jsem přišel na ten zpropadený šroub.
A jen si tu klidně o tom asi povídejte. Myslím, že to k tomuhle tématu taky patří... _________________
X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|