Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
HanzVFR
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 8 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st srpen 06, 2008 10:19 am Předmět: Palubni pocitac ze 406 HDI 80 KW |
|
|
Zdravim panove,schanim palubni PC z XM a nemuzu ho nikde sehnat.Vsichni co XM prodavaji na ND se jim bud nechce nebo mi vnucuji cele auti a na to jim kaslu.Myslim ze ze 406 to nebude az tak tezky,bo na vrakacich jich je dost a co jsem koukal na net,tak tam taky.Mam Xantii HDI 80KW system BOSCH.Dekuji vsem za rady a preji peknej den _________________ Xantie 2.0 HDI 80 kw
HDI-hodně drahá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 6:09 am Předmět: |
|
|
Pokud zjistíš zapojení drátů, tak by neměl být problém použít PP z jakéhokoliv auta co má systém Bosch potažmo jednotku EDC15. AKorát většina těhle novejch aut má na displeji ještě rádio a otázka je co to bude ukazovat když to nezapojíš. Další věc je, že číslice u 406tkového PP jsou dost malé aby jsi na to vůbec viděl když bdue někde dole umístěn. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
HanzVFR
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 8 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 7:59 am Předmět: |
|
|
Nazdarek jak bylo v recku???No prave dnes semi ozval chlapek,ze ma PC z XM,tak cekam az mi da vedet cenu a blizsi info. Honza _________________ Xantie 2.0 HDI 80 kw
HDI-hodně drahá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 8:33 am Předmět: |
|
|
Bylo bezvadně jako vždy.
Nejlepší PP a nejvhodnější pro zabudováníj e palubák z Evasionu, sháněl jsem ho ale jak blbej a nešel sehnat ani na vrakáčích kolem Práglu. Ten je totiž velikostně tak, ež by šel v poho zabudovat do palubovky, tam kde někteří nemaj ukazatel teploty a maj tam jen záslepku. Byl jsem ochotnej za něj dát i tři litry, ale nebyl k sehnání. Zkoušel jsi vrakáč v Nedvězí?? Hlavně neříkej pokud tma pojedeš že chceš PP, to ti prodaj draho, já tam kupoval tři a každej byl po dvou stovkách, oni nevědí totiž co prodávaj, jen ty musíš vědět jak to má vypadat. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
HanzVFR
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 8 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 10:05 am Předmět: |
|
|
Tak jsem ho opet nesehnal!Zda se mi to jako nekonecnej problem a asi se uz na to vys...Byl jsem tam tak pred mesicem a nemeli.Je fakt ze jsem se primo ptal na palubni pocitac.Ja vlastne ani nevim jak poradne vypada Na co se ho ptal kdyz si tam pro PC byl?Ze chces nejakej displej s hodinama z XM Nevis o nekom,kdo by mi to napojil???Samozrejme nechci nic zadarmo
PS:Jak jsme se pred tvou dovolenou bavili o tech vstrikovacich atd.,tak jsem to zavezl k Fajtovi na diagnostiku a zjistili mi,ze mam cerpadlo v haji a repase 17 litru.Delal mi na tom i nejakou tlakovou zkousku,kde meril jak nizkotlaky cerpadlo,tak i vysokotlaky.Ptal jsem se,jestli nemuze byt v haji jen ten 3 pistek,kterej podle tvych slov jde vymenit aniz by muselo cerpadlo ven,tak mi rekli,ze to delaji vymenou(poslu spatny,dostanu repasovany) a na stolici to prej nedavaj,aby mi zjistili presnou pricinu zavady v cerpadle.Trapi me,ze kdyz je to cerpadlo spatny,tak proc to nedela porad a ne jen kdyz je to zahraty na provozni teplotu.Prave mi to nejcasteji dela,kdyz jsou venku hyce a kdyz venku prsi a je chladno,vlhko,tak to udela zridka.No nezbyva mi nic jinyho nez to nechat repasovat,ale nechce se mi solit trakovy prachy v domeni,ze to mohlo byt o dost levnejsi.No uz na to nemam nrvy,porad neco kolem auta resit
Jaka byla cesta,probyhalo vse bez problemu???Nas ceka dovca za 14 dni.Premyslel jsem taky o Øecku,ale nakonec me potkalo to cerpadlo,tak padlo rozhodnuti na Chorvatsko.
Tak se mej chlape a kdyz budes mit chut,tak pisni
Hanz _________________ Xantie 2.0 HDI 80 kw
HDI-hodně drahá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 1:09 pm Předmět: |
|
|
No je po tom sháòka, není to tak jednoduchý, já to chytnul ještě ze začátku, když to tolik lidí nechtělo. Samo jsem se neptal na palubní počítač, ale na pravý informační displej z XMka, smai se ptali pak co to umí, říkám ukazovat teplotu a hodiny. A bacha oni takovej existuje, proto říkám, že musíš vědět jak ten PP vypadá aby ti nevnutili ten s tím modrým konektorem a ten umí opravdu jen hodiny a teplotu po zapojení čidla. Nevím kdo by Ti to zapojil, já si tyhle věci dělám sám...
To že Ti to blbne jen při zahřátém motoru je víc než logické, to je v podstatě funkce toho třetího pístku. Snad umíš aspoò maličko anglicky jinak Ti to budu muset přeložit.
Role of the deactivator of the 3rd piston of the high pressure fuel pump :
To reduce the power absorbed by the high pressure pump if the vehicle is used at low load.
To limit the high pressure quickly in the event of a problem.
When the fuel temperature is above 106°C, the injection ECU deactivates the 3rd piston of the high pressure pump (deactivator supplied). If the fuel temperature exceeds 106 °C, the high pressure fuel pump only operates on 2 pistons (3rd piston deactivator energised).
K cestě, vše OK, tam jsem byl za 18,5 hodinky s tím že mě 1,5 hodiny dohromady zdržovali na hranicích hlavně madaři prudí. Zpátky to bylo o něco horší to jsem to musel otočit a jet přes Tompu místo Horgoš, tam byla 4km kolona a jeden človíček mi říkal, ež tams tál 5 hodin, jeden tady z klubu dokonce v ten samí den 11hodin což jsem byl nakonec rád že jsem si těch 50km na druhej přechod zajel.
Malá provokace Xanthie je všude.......
http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=3123
A jak sjíždím z trajektu na Thassosu....
http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=3122 _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
HanzVFR
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 8 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 5:12 pm Předmět: |
|
|
Mohl bych te bejku poprosit,jestli by si mi to neprelozil??Umim je trosku a na to sam nestacim.
Takze ten displej pokud teda tomu dobre rozumim,nesmi mit modrej konektor???Dik moc za rady,pac bych s mojim stestim,urcite nekomu naletel.Musim ti za ty tvoje rady pozvat nekdy na pivko Co treba dnes??? _________________ Xantie 2.0 HDI 80 kw
HDI-hodně drahá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
petar
Založen: 15.1.2008 Příspěvky: 42 Bydliště: Prostějov
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 10:47 pm Předmět: |
|
|
Mohu ti nabídnout řj Bosch 0 281 010 363. Nevím zda je vhodná, ale v případě zájmu 1300Kč + pošt. Je z Peugeotu 406 r.v.2000. _________________ Xantia II break 1998 / 1,9TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: ne srpen 10, 2008 6:09 pm Předmět: |
|
|
To Petar: Nevím jestli to moc nehulíš, se tu celou dobu bavíme o palubním počítači a ty tu začneš nabízet řídící jednotku. Nebo myslíš, že jsme takový kopyta, že by jsme jí hned odpálili?? Já už mám PP v autě přes rok a funguje spolehlivě zatím.
To HanzVFR: Dneska už jsem propásl, v pátek jsem odjížděl na chalupu jako každej pátek. Ale v týdnu mám relativně volno krom pondělí, telefon máš tak se klidně ozvy a zajdem pokecat, klidně i o cestě do GR autem
Role of the deactivator of the 3rd piston of the high pressure fuel pump :
To reduce the power absorbed by the high pressure pump if the vehicle is used at low load.
To limit the high pressure quickly in the event of a problem.
When the fuel temperature is above 106°C, the injection ECU deactivates the 3rd piston of the high pressure pump (deactivator supplied). If the fuel temperature exceeds 106 °C, the high pressure fuel pump only operates on 2 pistons (3rd piston deactivator energised).
Funkce deactivátoru třetího pístku na vysokotlakém čerpadle:
Redukovat sílu (tlak) vytvořenou vysokotlakým čerpadlem, když vozidlo je použito na nízké zatížení. Omezit rychle vysoký tlak při problému. Když teplota paliva je nad 106°C, vstřikování ECU deactivuje třetí pístek na vysokotlakém čerpadle. Pokud teplota paliva překročí 106°C vysokotlaké čerpadlo pracuje pouze na 2 pístky ( deactivátor 3 pístku je aktivován).
To vše k překladu. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
HanzVFR
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 8 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po srpen 11, 2008 1:41 pm Předmět: |
|
|
Dik moc za preklad.Vyresil jsem to tak,ze vBrne v BOSCH servisu mi cerpadlo zrepasujou za 7 litru a na pockani.U Fajta chteli 17 litru,takze 10 papiru by na me vyzidovali.No jsou to kurv... !!!!
Dnes jedu se zetat na to PC do Nedvezi,tak jsem zvedavej co sezenu. _________________ Xantie 2.0 HDI 80 kw
HDI-hodně drahá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po srpen 11, 2008 3:57 pm Předmět: |
|
|
K Fajtovi se nebudu vyjadřovat....radši. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|