Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Teplota motoru 1.8i

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pzw



Založen: 16.3.2007
Příspěvky: 16
Bydliště: mělnicko

PříspěvekZaslal: čt květen 29, 2008 9:01 pm    Předmět: Teplota motoru 1.8i Citovat

Ahoj všem, poradíte mi, prosím s motorem 1.8 na X I?
Stačí mi jet pár minut po městě dvojka trojka jeden dva semafroy a hned jde teplota na 90st. Pak sepne sahara. Po cestě po městě se teplota trvale drží na 90. Když vyjedu z města a jedu na pětku ipánko devadesát až kilo, tak se teplota pomalu vrací na 80st, ale trvá to min. 10km. Nemám to s čím porovnat, Renault mi tohle dělal, když měl bublinu v topení, ale topení funguje v pohodě. Teď se oteplilo, čím se ohřev motoru zrychluje. Výměna termostatu mi nepomohla, výměna fridexu za vodu taky ne a odvzdušněný to je, teda pokud jsem našel všechny odvzdušòováky Smile
Máte s tím někdo zkušenosti? On větrák spíná poctivě a uchladí to, o to nic. Ale štve mě, že sepne na každýn červený na semaforu. Vlastně ani nevím, jaká je normální provozní teplota, ale odhaduju, že cca 80st.
Díky za tipy
_________________
X I Break 97, 1.8i, 8V, LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lightDJ



Založen: 14.1.2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Plzeň (beer city)

PříspěvekZaslal: čt květen 29, 2008 9:27 pm    Předmět: Citovat

Ja si myslim ze to je normalni pac ja mam to samy... Nak me to nebere,jen obcas zkouknu hladinu... Rolling Eyes
_________________
vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: čt květen 29, 2008 10:20 pm    Předmět: Citovat

co je na 90°C špatnýho při jízdě ve městě? STOPka tě neotravuje, tak to tak nech, je to jak píše DJ
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: čt květen 29, 2008 10:26 pm    Předmět: Citovat

Na tom není nic divného, provozní teplota motoru je od 85 až po 105 stupòů v normě, k tomu odvzdušnění je nad termostatem ocelový šroubek z dírkou na 6ku imbus.
Voda ve vakuu vře při 120 stupních, některé chladičky i více.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pzw



Založen: 16.3.2007
Příspěvky: 16
Bydliště: mělnicko

PříspěvekZaslal: pá květen 30, 2008 12:11 am    Předmět: Citovat

ok pánové, díky... mně je jasný, že 90st. není pro motor nic špatnýho, jen mě trochu štve, že se trvale pohybuju na hranici spínání sahary... ale pokud jstena tom podobně, tak v pohodě..
mě pak napadlo, jestli za to nemůže ten plyn. směšovač, ale řešit to asi vážně není třeba, přes 90 ručička téměř nepřeleze
tak díkes, hned jsem klidnější Very Happy
_________________
X I Break 97, 1.8i, 8V, LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pzw



Založen: 16.3.2007
Příspěvky: 16
Bydliště: mělnicko

PříspěvekZaslal: pá květen 30, 2008 12:42 am    Předmět: Citovat

Buchta napsal:
co je na 90°C špatnýho při jízdě ve městě? STOPka tě neotravuje, tak to tak nech, je to jak píše DJ



ahoj, koukám, že jsi Pražák; nemáš nějakej tip na někoho, kdo by dofouknul koule?. Když jsem to před rokem kupoval, byl jsem v Modřanech u pana Rady, kterej mi to okouknul, sešteloval,ale on koule asi nedofukuje viď? Už jsem v jedný dílně u nás byl, ale nejsem zvědavej na to, aby mi ode dveří řekli, že to chce kdeco vyměnit za ranec peněz. Mám to necelej rok a nikdo kolem mě nemá auto s hydrem a v jiný xantce jsem nikdy neseděl. Jeden mechanik mi akorát říkal, že odešlá koule se pozná tak, že to drncá jak žebřiòák. Mě to péruje normálně, ale zas že by to bylo bůhvíjaký pohoupání, to to taky není.
Díky
_________________
X I Break 97, 1.8i, 8V, LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Váňa



Založen: 13.5.2008
Příspěvky: 63
Bydliště: Luka nad Jihlavou

PříspěvekZaslal: pá květen 30, 2008 6:05 am    Předmět: Citovat

Čau. Co se týče teploty vody, když jsem měl X1 tu samou. Tak mě to taky překvapilo. Jiné auto mi tak větrák nespínalo. Jak píšeš, v létě skoro na každé křižovatce. Vyměnil jsem termostat , propláchl chladič a to samé. Ale ono je to chlazení tak nastavené. Byl jsem s tím 6x v Chorvatsku a můžu Tě ujisttit, že se to chovalo při 40°C stejně jako u nás a uchladilo to v pohodě. Naopak si myslím, že je dobré, když spínají sahary zavčas, než aby člověk nervózně koukál na budík, kdy se mu začne voda vařit.
Co se týče hydrauliky a nemáš s tím autem nějaké zkušenosti, doporučuji zkusit sehnat někoho, kdo tohle auto zná a prohlídne , nebo jen poradí. Podle mé zkušenosti ani v servisu mnohdy o hydraulice v našich autech neví víc než my.Většinou jen nabízí výměnu dílů i v případě, že to jde vyčistit a nastavit. První podmínka dobré funkce je čistá LHM a v cajku koule. Tím bych začal.
_________________
X2 2,1 TD Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá květen 30, 2008 6:13 am    Předmět: Citovat

pzw napsal:
Buchta napsal:
co je na 90°C špatnýho při jízdě ve městě? STOPka tě neotravuje, tak to tak nech, je to jak píše DJ



ahoj, koukám, že jsi Pražák; nemáš nějakej tip na někoho, kdo by dofouknul koule?. Když jsem to před rokem kupoval, byl jsem v Modřanech u pana Rady, kterej mi to okouknul, sešteloval,ale on koule asi nedofukuje viď? Už jsem v jedný dílně u nás byl, ale nejsem zvědavej na to, aby mi ode dveří řekli, že to chce kdeco vyměnit za ranec peněz. Mám to necelej rok a nikdo kolem mě nemá auto s hydrem a v jiný xantce jsem nikdy neseděl. Jeden mechanik mi akorát říkal, že odešlá koule se pozná tak, že to drncá jak žebřiòák. Mě to péruje normálně, ale zas že by to bylo bůhvíjaký pohoupání, to to taky není.
Díky

Zdar, no já na dofuk jezdím právě k panu Radovi a sem spokojenej, dělá kouli za 250 Kč s dofukem a montáží.
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)