Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pzw
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 16 Bydliště: mělnicko
|
Zaslal: čt květen 29, 2008 9:01 pm Předmět: Teplota motoru 1.8i |
|
|
Ahoj všem, poradíte mi, prosím s motorem 1.8 na X I?
Stačí mi jet pár minut po městě dvojka trojka jeden dva semafroy a hned jde teplota na 90st. Pak sepne sahara. Po cestě po městě se teplota trvale drží na 90. Když vyjedu z města a jedu na pětku ipánko devadesát až kilo, tak se teplota pomalu vrací na 80st, ale trvá to min. 10km. Nemám to s čím porovnat, Renault mi tohle dělal, když měl bublinu v topení, ale topení funguje v pohodě. Teď se oteplilo, čím se ohřev motoru zrychluje. Výměna termostatu mi nepomohla, výměna fridexu za vodu taky ne a odvzdušněný to je, teda pokud jsem našel všechny odvzdušòováky
Máte s tím někdo zkušenosti? On větrák spíná poctivě a uchladí to, o to nic. Ale štve mě, že sepne na každýn červený na semaforu. Vlastně ani nevím, jaká je normální provozní teplota, ale odhaduju, že cca 80st.
Díky za tipy _________________ X I Break 97, 1.8i, 8V, LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: čt květen 29, 2008 9:27 pm Předmět: |
|
|
Ja si myslim ze to je normalni pac ja mam to samy... Nak me to nebere,jen obcas zkouknu hladinu... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt květen 29, 2008 10:20 pm Předmět: |
|
|
co je na 90°C špatnýho při jízdě ve městě? STOPka tě neotravuje, tak to tak nech, je to jak píše DJ _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt květen 29, 2008 10:26 pm Předmět: |
|
|
Na tom není nic divného, provozní teplota motoru je od 85 až po 105 stupòů v normě, k tomu odvzdušnění je nad termostatem ocelový šroubek z dírkou na 6ku imbus.
Voda ve vakuu vře při 120 stupních, některé chladičky i více. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
pzw
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 16 Bydliště: mělnicko
|
Zaslal: pá květen 30, 2008 12:11 am Předmět: |
|
|
ok pánové, díky... mně je jasný, že 90st. není pro motor nic špatnýho, jen mě trochu štve, že se trvale pohybuju na hranici spínání sahary... ale pokud jstena tom podobně, tak v pohodě..
mě pak napadlo, jestli za to nemůže ten plyn. směšovač, ale řešit to asi vážně není třeba, přes 90 ručička téměř nepřeleze
tak díkes, hned jsem klidnější _________________ X I Break 97, 1.8i, 8V, LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
pzw
Založen: 16.3.2007 Příspěvky: 16 Bydliště: mělnicko
|
Zaslal: pá květen 30, 2008 12:42 am Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | co je na 90°C špatnýho při jízdě ve městě? STOPka tě neotravuje, tak to tak nech, je to jak píše DJ |
ahoj, koukám, že jsi Pražák; nemáš nějakej tip na někoho, kdo by dofouknul koule?. Když jsem to před rokem kupoval, byl jsem v Modřanech u pana Rady, kterej mi to okouknul, sešteloval,ale on koule asi nedofukuje viď? Už jsem v jedný dílně u nás byl, ale nejsem zvědavej na to, aby mi ode dveří řekli, že to chce kdeco vyměnit za ranec peněz. Mám to necelej rok a nikdo kolem mě nemá auto s hydrem a v jiný xantce jsem nikdy neseděl. Jeden mechanik mi akorát říkal, že odešlá koule se pozná tak, že to drncá jak žebřiòák. Mě to péruje normálně, ale zas že by to bylo bůhvíjaký pohoupání, to to taky není.
Díky _________________ X I Break 97, 1.8i, 8V, LPG |
|
Návrat nahoru |
|
|
Váňa
Založen: 13.5.2008 Příspěvky: 63 Bydliště: Luka nad Jihlavou
|
Zaslal: pá květen 30, 2008 6:05 am Předmět: |
|
|
Čau. Co se týče teploty vody, když jsem měl X1 tu samou. Tak mě to taky překvapilo. Jiné auto mi tak větrák nespínalo. Jak píšeš, v létě skoro na každé křižovatce. Vyměnil jsem termostat , propláchl chladič a to samé. Ale ono je to chlazení tak nastavené. Byl jsem s tím 6x v Chorvatsku a můžu Tě ujisttit, že se to chovalo při 40°C stejně jako u nás a uchladilo to v pohodě. Naopak si myslím, že je dobré, když spínají sahary zavčas, než aby člověk nervózně koukál na budík, kdy se mu začne voda vařit.
Co se týče hydrauliky a nemáš s tím autem nějaké zkušenosti, doporučuji zkusit sehnat někoho, kdo tohle auto zná a prohlídne , nebo jen poradí. Podle mé zkušenosti ani v servisu mnohdy o hydraulice v našich autech neví víc než my.Většinou jen nabízí výměnu dílů i v případě, že to jde vyčistit a nastavit. První podmínka dobré funkce je čistá LHM a v cajku koule. Tím bych začal. _________________ X2 2,1 TD Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: pá květen 30, 2008 6:13 am Předmět: |
|
|
pzw napsal: | Buchta napsal: | co je na 90°C špatnýho při jízdě ve městě? STOPka tě neotravuje, tak to tak nech, je to jak píše DJ |
ahoj, koukám, že jsi Pražák; nemáš nějakej tip na někoho, kdo by dofouknul koule?. Když jsem to před rokem kupoval, byl jsem v Modřanech u pana Rady, kterej mi to okouknul, sešteloval,ale on koule asi nedofukuje viď? Už jsem v jedný dílně u nás byl, ale nejsem zvědavej na to, aby mi ode dveří řekli, že to chce kdeco vyměnit za ranec peněz. Mám to necelej rok a nikdo kolem mě nemá auto s hydrem a v jiný xantce jsem nikdy neseděl. Jeden mechanik mi akorát říkal, že odešlá koule se pozná tak, že to drncá jak žebřiòák. Mě to péruje normálně, ale zas že by to bylo bůhvíjaký pohoupání, to to taky není.
Díky |
Zdar, no já na dofuk jezdím právě k panu Radovi a sem spokojenej, dělá kouli za 250 Kč s dofukem a montáží. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|