Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franta123
Založen: 5.1.2008 Příspěvky: 64
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 10:21 am Předmět: Teče nafta z čerpadla zezadu |
|
|
Dobrej kolegové Xantiaci ,
já bych měl prosbu: minulej tejden mi z ničeho nic začala téct nafta někde z čerpadla. Z ničeho nic vím proto, že jsem teď 2x přetěsòoval trubku hydraulickýho čerpadlo, tak bych si všiml úniku dřív, kdyby byl.
Nafta teče dole, v oblasti připojení takový tý asi litinový kostky k čerpadlu, do který jsou namontovaný ty 4 trubky, co vedou ke vstřikům.
Nejdřív jsem si myslel, že teče ten elmag. ventil, co je pod těma trubkama, tak jsem ho přetěsnil, pak dal zpět a teče to furt. Asi tak kapka za 3 vteřiny.
Prošel jsem tady fórum, našel jsem podobný téma, jenže tam byly odkazy na citroeny.cz, který už nefungujou, tak jsem se řešení nedopátral.
Rád bych to opravil doma, pokud se to dá, protože pokud by to byla nějaká prokotina, dám 500 v servisu třeba za výměnu přepadový hadičky nebo dotažení matice, a to semi samozřejmě nechce.
Koukal jsem na to s baterkou, prosvítil jsem co se dalo, i zezadu na čerpadlo jsem zíral a zdá se mi to suchý. I vstřiky jsou suchý.
A už fakt nevím. Jak to náhle začalo, zhrozil jsem se, ža na čerpadle něco prasklo a budu muset koupit celý čerpadlo a to je docela rána.
Tak prosím o radu nebo třeba o odkaz na nějaký vlákno, kde se to už řešilo a já jsem to přehlídl.
Děkuju mockrát _________________ X1 1.9TD DHX Break. Poslední dobou mě pěkně sere ! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 1:02 pm Předmět: |
|
|
Pokud máš tu svou "holka moje zlatá (červená) X1 1.9TD Break, 1996" rád, tak se do toho sám nepouštěj. Měnit těsnění pod hlavou čerpadla není jen tak pro laika. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
franta123
Založen: 5.1.2008 Příspěvky: 64
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 1:09 pm Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Pokud máš tu svou "holka moje zlatá (červená) X1 1.9TD Break, 1996" rád, tak se do toho sám nepouštěj. Měnit těsnění pod hlavou čerpadla není jen tak pro laika. |
No jo, to je jasny, čerpadlo vyndavat nebudu ani náhodou, od toho je servis. Jen mě trochu štve, že Patera v Radotíně sám čerpadla nedělá, vozej to nějakýmu chlapíkovi do Písnice a ten zase samozřejmě nebude vyndavat čerpadlo sám z auta, tak se nevyhnu větší palbě za práci v servisu (vyndání, převoz, atd.).
Já jsem to sem psal proto, abych zjistil, jestli už to třeba někdo řešil a jak to vyřešil (sám, servis, apod.). Abych vyloučil nějakou drobnost, kterou zvládnu sám, a nevozil to kvůli ní přes celou prahu do servisu.
Ale pokud by mělo jít o přetěsnění hlavy čerpadla, je mi divný, že to začalo močit najednou, bez varování a bez menších průsaků.
Jdu se na to ještě podívat, třeba jsem včera navečer něco přehlídl.
Díky za reakci _________________ X1 1.9TD DHX Break. Poslední dobou mě pěkně sere ! |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 8:47 pm Předmět: |
|
|
A kdo říká,že budeš muset k paterovi?Určitě je spousta dalších a lepších servisů v okolí.Mrkni na dobré servisy,o paterovi jsem ještě nic dobrého neslyšel. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
J.Reno
Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 9:33 pm Předmět: |
|
|
já mám dobrou zkušenost s http://www.ksdiesel.cz/index.php jsou ochotní,poradí,mají svouji dílnu a řekl bych že nejsou drahý. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franta123
Založen: 5.1.2008 Příspěvky: 64
|
Zaslal: po listopad 02, 2009 11:42 am Předmět: |
|
|
Tak jsem ještě včera prolezl všechny přepadový hadičky, zteřelý jsem vyměnil, vyměnil jsem i hadici z naftovýho filtru do čerpadla a je mi to prd platný.
Stejně to teče. Nejvíc v místě elmag. ventilu a taky se ki zdá, že zezadu, co je dvěma šrouby přidělaná nějaká záslepka (taková elipsa, je ta samá i zepředu čerpadla, když koukám do motoru).
Tak ještě zkusím poslední věc - přetěsnit elmag. ventil červeným motorovým silikonem a uvidím. A pak už zbejvá jen servis.
Jo a díky za tip, mám dojem, že tohle je zrovna ta firma, kam Patera vozí čerpadla svejch zákazníků.
Se servisem všeobecně mám trochu problém. Když jsem měl před Xantií Pažouta 405 D, byl jsem s tím u Vašendy na Harfě (prdlá hlava) a opravil to a byl jsem celkem spokojenej. Hlavně s přístupem.
Letos na jaře jsem u něj byl už s Xantií (mám to pod kopcem) a trochu se mi zdá, že jak se rozrostli do novejch prostor, asi nějak zpychli a moc se mi nelíbil ten jejich přístup.
Nechal jsem si u nich měnit přední pístnice, protože LP vrzala, a tejden byl klid a pak začala vrzat znova, Úplně stejně jak před výměnou. A taky mi majzli něčím do zadního blatníku a udělali tam docela slušnej důlek a praskl lak, všiml jsem si toho až doma a docela mě to nasralo. A byl jsem z toho všeho tak rozladěnej, že jsem si řikal, že člověk aby po banálním zásahu v servisu pak půl hodiny kontroloval, jestli něco nepoškodili nebo neurvali jinýho. _________________ X1 1.9TD DHX Break. Poslední dobou mě pěkně sere ! |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: po listopad 02, 2009 12:54 pm Předmět: |
|
|
Z tím silikonem to neděláš dobře, to nedělej!! _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po listopad 02, 2009 1:21 pm Předmět: |
|
|
K těm pístnicím,já teda nevím,ale dle mě je stačí procvičit nahoru a dolů párkrát(je dobré i preventivně skrz proplach hlavně zadního korektoru)a vrzání přestane,je to logické.Někdy to přestane i samo časem,záleží jak a kde se jezdí,rozhodně měnit pístnici kvůli vrzání,to jsem ještě neslyšel.Otázka navíc je,jestli ti vůbec něco vyměnili _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
MILIN
Založen: 14.8.2007 Příspěvky: 28
|
Zaslal: st listopad 04, 2009 3:25 pm Předmět: |
|
|
Pokud ti teče nafta na čerpadle zezadu (dělali jsme to s Josífkem 2 kamarádovi)pod takovým oválným deklíkem,musíš vyndat čerpadlo a dát pod ten deklík nový gumový o-kroužek.Pod elmag.stopventilem je o-kroužek také.Hodně zdaru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franta123
Založen: 5.1.2008 Příspěvky: 64
|
Zaslal: st listopad 04, 2009 5:18 pm Předmět: |
|
|
MILIN napsal: | Pokud ti teče nafta na čerpadle zezadu (dělali jsme to s Josífkem 2 kamarádovi)pod takovým oválným deklíkem,musíš vyndat čerpadlo a dát pod ten deklík nový gumový o-kroužek.Pod elmag.stopventilem je o-kroužek také.Hodně zdaru. |
No a to je právě to. Do vyndavání čerpadla se mi VÙBEC nechce, protože jak je něco spojenýho s rozvody, dávám od toho ruce pryč a hybaj do servisu. Kdysi jsem takhle vyměòoval vodní pumpu na Kadetovi a rozvoďák mi o zub přeskočil a motor se lehce potkal. Tenkrát to naštěstí odnesly jen dva ohnutý ventily, v servisu to dali dohromady, ale zařekl jsem se, že se do rozvodů montovat nebudu.
A pokud to jde vyndat i BEZ zásahu do rozvodů, což se mi nezdá, prosím o radu jak to udělat
Ta elipsovitá krytka mě napadla taky (je i zepředu), jenže když to natočím a šáhnu dozadu, nahmátnu její spodní okraj a je suchej. A tak si řikám, že když to tam neteče, nebudu se do toho cpát.
Napadá mě spojení tý (asi litinový) kostky, co z ní vedou roury ke vstřikům, a samotnýho těla čerpadla. V servisu mi to ukazovali na obrázku v katalogu a měl by tam bejt O-kroužek velkýho průměru. Jenže v dieselservis.cz, v Holešovicích, mi rovnou řekli, že to můžou rozebrat, ale pokud zjistěj, že je čerpadlo v háji, nedoplatím se za nový (Luja.cz 83.000,-) a když seženu ojetinu, nepůjde seřídit. Asi je to blbost, jenže oni maj na všechno počítače a asi se jim nechce se špinit se starou Xantií, když jsou dealeři Forda. _________________ X1 1.9TD DHX Break. Poslední dobou mě pěkně sere ! |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt listopad 05, 2009 8:50 pm Předmět: |
|
|
Kristova noho,sežeò si nějakej pořádnej dieselservis,třeba ten jak tady někdo doporučoval,v praze Slivenci.
Každé čerpadlo jde opravit,a nebývá to až tak drahé,a asamozřejmě,každé čerpadlo jde i seřídit. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá listopad 06, 2009 2:26 pm Předmět: |
|
|
Øemenici vstřikovacího čerpadla aretuješ dvěma šrouby M8. Mušíš to nastavit tak, aby si je tam mohl strčit. V řemenici je taková příruba, která slouží jako stahovák, sundáš tím řemenici z hřídele, řemenice zůstane na těch aretačních šroubech na motoru i s řemenem, na rozvody se vůbec nešáhne ... Čerpadlo odmontuješ ze tří šroubů co to drží u rozvodů a z jednoho na konci u 4 trubek na vstřiky. Než vůbec začneš čerpadlo povolovat, poznač ryskou přesnou polohu na přírubě u rozvodů. _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|