Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

NESTARTUJE :(
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
terinorr



Založen: 21.4.2008
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: po duben 21, 2008 7:00 pm    Předmět: NESTARTUJE :( Citovat

Pri otoceni klicku starter ani nesepne, ale kdyz to spojim primo na nem tak nastartuju. Ze spinacky proud taky odchazi spravne... Takze myslim, ze problem je nekde na ceste mezi spinackou a starterem... Naky relatko, nebo pojistka? Prosim o radu... me se nepovedlo nic najit... Sad(
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: po duben 21, 2008 7:17 pm    Předmět: Citovat

Pokud nemáš automat, tak by tam žádný relé ani pojistka nemělo být. Nebylo auto buraný na předek? Silnej svazek drátů vede levým blatníkem. Za baterkou je konektror směrem do blatníku, tam by taky mohl být problém. Nezbývá než jít po drátech
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: ne srpen 02, 2009 10:09 am    Předmět: Citovat

Úplně stejný problém jako terinorr.Konektor za baterkou jsem vyčistil a výsledek jako když nic.Jednou nastartuje ,pětkrát ne.Při otočení klíčkem do polohy start,zhasne kontrolka baterie,cvakne nějaké relé v palubce,ale starter nekomunikuje.
Prozatimní řešení - vozim sebou drát na propojení + a cívky starteru.
Dík za každou radu nebo stopu kam.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: ne srpen 02, 2009 2:01 pm    Předmět: Citovat

A co tak vyčistit plusový kontakt na baterce?
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Satan



Založen: 20.6.2007
Příspěvky: 31
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po srpen 03, 2009 5:41 am    Předmět: Citovat

Presne tak ako pise jk... Toto som riesil cca pred dvoma tyzdnami.. vedla baterie je ''vodotesny'' konektor s mrte kablami.. Opatrne som ho rozobral a kazdy kabel naspajkoval napriamo.. Boli hrozne zaoxidovane.. Vyriesilo to aj problem s ''polofunkcnym'' otackomerom a cuvackami ktore nesvietili.. Je to hnusna praca ale sam som nechapal ako to auto mohlo ist ked tie kontakty boli viac nez ubohe..
_________________
X1 1.9TD 96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: po srpen 03, 2009 7:21 am    Předmět: Citovat

Když otočíš klíčkem co dělaj kontrolky na palubce a ostatní spotřebiče? Dědovi takhle nechtěla startovat 2,0i při otočení klíčku všechno v uate zdechlo hodiny se vynulovaly kontrolky zhasly přitom baterka byla nabita problem byl v napojeni + svazku na tu objímku na baterce nak to tan zoxidovalo a vypalilo se po očištení (zkracení) a napojení nového kontaktu na baterku vse fungovalo na 100%
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: út srpen 04, 2009 7:57 am    Předmět: Citovat

Kontrolky zůstavaj svítit,kromně kontrolky dobíjení,ta zhasne při poloze klíčku START.Rádio taky vypne na chvilku.No,soustředim se na ten konektor v LP podběhu.Zase přístup jak k penězům.
To Josef 2 + pól baterky je prasklá objímka kontaktu - vyměnim pro sichr.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 1:58 pm    Předmět: Citovat

VYØEŠENO ! Heuréka - nebyla chyba v konektoru v podběhu.Tam vůbec kabel ke starteru nevede,jde samostatnym svazkem do motorového prostoru.Nakonec byla chyba ve spínací skříòce,nemocnej spínací kontakt startovací polohy.Teďka zdobí palubku jedno tlačítko navíc,zapojený paralelně ke spínacímu kontaktu (černej konektor pod volantem).Uf,to trvalo.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 7:25 pm    Předmět: Citovat

Rolling Eyes Bože,ty čuòě,proč děláš ďuzny do palubky,místo abys sehnal jinou spínačku???

Nikdy bych si neudělal čudlajzový startování,co si za tu spínačku můžou říct?řekl bych že do 1000kč by ses vešel,a bez laborování,práce,a ničení palubky. Wink
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2009 7:29 pm    Předmět: Citovat

S tím tlačítk,m bych byl opatrnej. Jak máš řešenu ochranu před nechtěným zapnutím?
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bog-fran



Založen: 8.5.2007
Příspěvky: 184
Bydliště: Most

PříspěvekZaslal: st srpen 12, 2009 5:48 pm    Předmět: Citovat

Ochranu proti nechtěnýmu zapnutí? K čemu, snad neni blbej ne? Mě se třeba nikdy nestalo abych omylem zmáčknul třeba čudlík na vyhřívání okna nebo tak něco, tak nevim proč by se to mělo stát u start tlačítka. Kámošovi jsem ho dával do fiesty do díry po zapalovači a jezdí s tim dva roky bez problému.
_________________
r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: čt srpen 13, 2009 2:28 pm    Předmět: Citovat

Very Happy no tak asi je nam všem jasny že je to dočasná oprava než se spínačka sežene a když budu odhadovat tak 1,8i by mohla bejt X1 a spinaček na x1 se lidem doma válí mraky ale když už seš v tom tak si to tlačítko dej na řadící páku a máš tuningovací start stop jak u novejch vozů Very Happy
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vlastimiln



Založen: 31.8.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 9 - Černý Most

PříspěvekZaslal: po srpen 17, 2009 11:33 am    Předmět: Citovat

A proč ne rovnou spínač s přijímačem GSM signálu a startovat auto SMSkou? Laughing
_________________
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000


"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: po srpen 17, 2009 5:11 pm    Předmět: Citovat

Noo, ja bych mel taky strach tam to tlacitko, takhle jednoduse zapojeny, mit! Muj synovec Kubik(3) neustale smejdi v aute a uz se i stalo, ze otocil klickem zapalovani se zarazenou rychlosti. Nastesti jen poposkocil, ja si toho vsim a skocil za nim otevrenym(zaplat panu bohu) oknem dovnitr. Od ty doby schovavam klicek...
Navrhuju reseni zapojit napajeni nahradniho spinace starteru spinanym(trvale, ne to prerusovane pro pridavne el. spotrebice) napetim ze spinacky. To uz je pak nahodny start temer vylouceny...
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: út srpen 18, 2009 5:48 am    Předmět: Citovat

Kluci máte asi pravdu.Přepojim startovací tlačítko na jinej konektor ( hnědej nebo šedej,to musim změřit) aby bylo závislý na poloze klíčku.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)