Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nejde 1 ventilátor

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kvitek



Založen: 9.4.2008
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: st duben 09, 2008 10:12 pm    Předmět: Nejde 1 ventilátor Citovat

Zdravím chlapi nemohl by mi nekdo poradit ?
Mám Xantii Break r.v97 1.9TD s klima.
Jde o to ze relátka jsou v pohode vsechny tri ty mám odzkousene ale rozbehne se mi pouze jeden ventilátor a to až při vysoké teplote. Druhý ventilátor se ani nepohne ale motoricky je v poradku. Nevite nekdo co by to mohlo jeste zpusobovat ??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: čt duben 10, 2008 9:47 pm    Předmět: Citovat

Prohlídni v motor. prostoru pojistky ventilátoru, jsou to ty extremně veliké 2 stejné ze strany od akumulátoru.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kvitek



Založen: 9.4.2008
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 10:47 am    Předmět: Citovat

Na ty už jsem koukal jsou v pořádku, Jeste jednou radsi prolezu kabely ale pokud budou v poradku asi to bude vypadat na Bitron Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jiří



Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 13
Bydliště: Mělník

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 12:01 pm    Předmět: Citovat

Ahoj. Zkus, jestli máš + na komtaktu č. 3 relé A ( pravé horní ). Jestli ne, tak je to pojistka, nebo vedení. Měl jsem to taky a nemohl jsem to nalézt. Vyřešil jsem to provizorně propojením kontaktů č. 3 a 1. Vím, je to prasárna, ale jezdím s tím už tři roky bez problémů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 1:53 pm    Předmět: Citovat

Asi se v el. trochu vyznáš, nevím, jestli máš schémata? Pokud ne, zkus tohle: http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=660 Rok 97 se nebude nijak zásadně lišit od 96, co tam naskládal Shakal. Mi schémata pomohla už mnohokrát...

Pavel

P.S. Ještě jsem někde na webu našel krásně dobarvená schémata právě tohoto okruhu, na Peugeota, ale nemůžu teď najít, kde... P.
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Kvitek



Založen: 9.4.2008
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 7:14 pm    Předmět: Citovat

Jiří napsal:
Ahoj. Zkus, jestli máš + na komtaktu č. 3 relé A ( pravé horní ). Jestli ne, tak je to pojistka, nebo vedení. Měl jsem to taky a nemohl jsem to nalézt. Vyřešil jsem to provizorně propojením kontaktů č. 3 a 1. Vím, je to prasárna, ale jezdím s tím už tři roky bez problémů.

Tam proud jde a co je mi jeste divné je to že když při vypnutém motoru a nechaném otočení klíčku a poté odpojení kabelu na čidlu se mi ten ventilátor rozběhne jen nevím jestli ta Xantie má dvě teplotní čidla nebo jen jedno. Podle toho co jsem tam videl má jedno čidlo označení červené a druhé zelené.
Jak jsi mi psal s tim propojení to je sice hezké ale jde mi o to že to spíná až ve vysokých teplotách a to asi taky není uplně dobré.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvitek



Založen: 9.4.2008
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 7:15 pm    Předmět: Citovat

ok2ucx napsal:
Asi se v el. trochu vyznáš, nevím, jestli máš schémata? Pokud ne, zkus tohle: http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=660 Rok 97 se nebude nijak zásadně lišit od 96, co tam naskládal Shakal. Mi schémata pomohla už mnohokrát...

Pavel

P.S. Ještě jsem někde na webu našel krásně dobarvená schémata právě tohoto okruhu, na Peugeota, ale nemůžu teď najít, kde... P.

Na ty schémata určitě mrknu jen nevim jestli to vyřeším a hlavně nevím jak zjistit jestli je v poradku Bitron a nový za 2500,- se mi kupovat ted zrovna nechce když jsem urco vsechno neprosel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jiří



Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 13
Bydliště: Mělník

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 7:51 pm    Předmět: Citovat

Pro Kvítek :
Při malé rychlosti ventilátorů jsou oba ventilátory zapojeny do serie a jsou oba nápájeny z pojistky BMF 1 přes kontakt č. 3 relé A. Při vyšší rychlosti ventilátorů jsou každý napájen ze své pojistky. Proto při absenci
+ na kontaktu č. 3 se nemohou ventilátory točit nižší rychlostí. Při odpojení konektoru ( myslím hnědý ) se májí roztočit oba ventilátory a asi po cca 5 vteřinách se mají roztočit oba ventilátory vyšší rychlostí. Pokud nemáš + na uvedeném kontaktu, nemohou se oba rozběhnout nižší rychlostí a jeden z nich se nemůže točit ani vyšší rychlostí.
Mám také Xa 1,9 TD 97 a měl jsem stejný problém.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MíraCB



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 397
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 7:55 pm    Předmět: Citovat

http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=408&highlight=ventil%E1tor

MíraCB
_________________
Xantia II. Break, 1,9 TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvitek



Založen: 9.4.2008
Příspěvky: 5

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 8:00 pm    Předmět: Citovat

Jiří napsal:
Pro Kvítek :
Při malé rychlosti ventilátorů jsou oba ventilátory zapojeny do serie a jsou oba nápájeny z pojistky BMF 1 přes kontakt č. 3 relé A. Při vyšší rychlosti ventilátorů jsou každý napájen ze své pojistky. Proto při absenci
+ na kontaktu č. 3 se nemohou ventilátory točit nižší rychlostí. Při odpojení konektoru ( myslím hnědý ) se májí roztočit oba ventilátory a asi po cca 5 vteřinách se mají roztočit oba ventilátory vyšší rychlostí. Pokud nemáš + na uvedeném kontaktu, nemohou se oba rozběhnout nižší rychlostí a jeden z nich se nemůže točit ani vyšší rychlostí.
Mám také Xa 1,9 TD 97 a měl jsem stejný problém.
Ahoj prosimte mohl by jsi mi to popsat trochu lip ??Spíš mi jde o to kdy mají bezet pomalu pri jake teplote nebo z jakých duvodu. a jestli pri tom aby se tocily oba musi být zapnutá klima ci nemusi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jiří



Založen: 5.2.2007
Příspěvky: 13
Bydliště: Mělník

PříspěvekZaslal: so duben 12, 2008 8:31 pm    Předmět: Citovat

Ahoj. Myslím, že Míra CB dal odkaz na vyčerpávající odpověď na Tvůj problém. Jenom snad dodám, že při zapnuté klimě se točí ventilátory oba
menší rychlostí ihned. A na těch schematech jsou popsána relé ve směru jízdy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)