Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Falcon666
Založen: 10.2.2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: so únor 10, 2007 10:07 am Předmět: Preplachovačka |
|
|
Nazdar X-áci. Potreboval by som malú radu. Mám X2 kombi 2.0HDI,1999 a dal som si vymenit LHM. Teraz tam mam preplachovačku ( originál od Citroenu ), mam cca 700km a začalo mi zadàha servo, nie ve¾mi ale je to cíti.Pri jemnom otáčaní aj za jazdy to cíti tiež.Je to sprievodný jav pri preplachu, že sa odtrhla nejaká špinka, alebo to môže by aj vzduch v systéme, prípadne zadàha kåbik riadenia od volantu ???
Dik. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Holfi Admin
Založen: 24.11.2006 Příspěvky: 64 Bydliště: Č.Budějovice
|
Zaslal: so únor 10, 2007 8:19 pm Předmět: Re: Preplachovačka |
|
|
Falcon666 napsal: | Nazdar X-áci. Potreboval by som malú radu. Mám X2 kombi 2.0HDI,1999 a dal som si vymenit LHM. Teraz tam mam preplachovačku ( originál od Citroenu ), mam cca 700km a začalo mi zadàha servo, nie ve¾mi ale je to cíti.Pri jemnom otáčaní aj za jazdy to cíti tiež.Je to sprievodný jav pri preplachu, že sa odtrhla nejaká špinka, alebo to môže by aj vzduch v systéme, prípadne zadàha kåbik riadenia od volantu ???
Dik. |
Může to být projev spojený s proplachem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Falcon666
Založen: 10.2.2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: ne únor 11, 2007 3:12 pm Předmět: Asi |
|
|
Dik. Myslim si to iste, dufam, že je to dočasné iba pri preplachu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomba
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 10:31 pm Předmět: |
|
|
Zkontroluj a namaž kloub na tyči řízení. Preventivně. Jinak taky jsem měl proplach, ale tohle jsem nepozoroval. _________________ Xantia II 2.0i 16V Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
Falcon666
Založen: 10.2.2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: so březen 03, 2007 12:44 pm Předmět: Postreh |
|
|
Zistil som ešte jednu vec. Aj keď už mám po preplachu - už je tam LHM, tak mi zase začalo ( asi po 5tis km ) zadàha servo a už mi to aj trochu puká, rapká pri točení volantu asi tak v strede otočky. Asi tri - štyri krát po sebe to zavàzga, tak mám podozrenie na kåbik alebo čap,ale ešte som s tým nerobil, tak neviem, ako to vyzerá za volantom. S tým kåbikom na riadení som mal problém kedysi na Peugeote a stačilo pár krát nastrieka silikónovým sprejom alebo niečím podobným a prestalo. Neviem, či to má Xantia tak isto, alebo sú tam aj iné kåbiky, prípadne nejaké čapy a pod.
A teraz mi pri dvíhaní ( ide značne rýchlejšie ) - po zdvihnutí zadku ako keby naraz klesne o cca 2cm a pritom je výška vo¾ným okom dobre. Pred pár dòami som vymieòal plastové tiahlo zadného výškového korektora a nastavoval som výšku aj vpredu aj vzadu. Tipujem to na min jednu gu¾u, prtože tiahlo mi vypadlo cca 1000km od domova a každých 200km som ho nasadil ( vypadávalo ) alebo pridvihol auto, tak som mu asi pomohol. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomba
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út březen 06, 2007 10:35 pm Předmět: |
|
|
Ten kloub na tyči řízení doporučuju co nejdříve (ihned) promazat, jinak hrozí poškození serva! Pokud jde o tu výšku, nejspíš bude zatuhlý čep u nastavovacích pák na zadním korektoru (je tam taková pružina), mělo by pomoct to prostříkat např. WD40 a rozhýbat. Nastavení výšky není žádná sranda a je potřeba to udělat pečlivě na vodorovné (kalibrované) ploše. _________________ Xantia II 2.0i 16V Exclusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
Falcon666
Založen: 10.2.2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: st březen 07, 2007 8:14 am Předmět: Servo |
|
|
Dik za rady, tak som si to aj myslel. No zistil som málo LHM - vymieòal som ju prvý raz a poctivo som kontroloval hladinu každý deò asi týždeò.
Asi to "sadlo" do systému až po nejakom čase, lebo únik som nikde nespozoroval a ako to začalo vàzga, pozrel som hladinu. Dolial som cca 3-4 dcl, čo si myslím, že je dos, a potom to prestalo. Každopádne kåbik som premazal a dnes idem skontrolova tlak gulí, takže popri tom pozrieme aj ostatné. Zatia¾ je auto vporiadku, ale už som rozuhodnutý pre riadnu a poctivú prehliadku a servis podvozku, pretože mám svoje auto rád. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: st březen 07, 2007 8:57 pm Předmět: Re: Servo |
|
|
Falcon666 napsal: | Dik za rady, tak som si to aj myslel. No zistil som málo LHM - vymieòal som ju prvý raz a poctivo som kontroloval hladinu každý deò asi týždeò.
Asi to "sadlo" do systému až po nejakom čase, lebo únik som nikde nespozoroval a ako to začalo vàzga, pozrel som hladinu. Dolial som cca 3-4 dcl, čo si myslím, že je dos, a potom to prestalo. Každopádne kåbik som premazal a dnes idem skontrolova tlak gulí, takže popri tom pozrieme aj ostatné. Zatia¾ je auto vporiadku, ale už som rozuhodnutý pre riadnu a poctivú prehliadku a servis podvozku, pretože mám svoje auto rád. |
Čau Falcone, jen jestli ti to "nesedlo" do nějaké koule. Taková koule má objem kolem 0,4l. Pérujem ti to normálně? _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Falcon666
Založen: 10.2.2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:09 am Předmět: Koule |
|
|
Peruje to dobre, akurát niekedy pri dvíhaní sa stane, že po max.polohe to ako keby padlo nejaký ten cm dole - cítim to, keď sedím v aute. Zdvihne sa a je cíti taký malý sek, ale peruje a ide dobre. Aj výška je opticky dobre, ako aj pohupnutie pri zaažení vpredu a vzadu. Oproti tomu, keď som to kúpil z Nemecka v TOP stave ( naozaj tak bolo ), je málinko tvrdšia, ale to vyriešim dnes - idem o hodinu k šikovnému servisákovi, ktorý mi pozrie tlak, dotlakuje, prípadne vymení a dám si pozrie všetko.
Poobede budem múdrejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Falcon666
Založen: 10.2.2007 Příspěvky: 19
|
Zaslal: čt březen 08, 2007 2:27 pm Předmět: Final |
|
|
Tak som bol na kontrole a bolo potrebné dofúka všetky gule - 3 už boli tak-tak ( mám ich krásnych 8 ks, aby sa mi nemálilo ). Takže teraz ide X-a o dos lepšie, mäkkšie a rýchlejšie dvíha. Neviem už, kto mi dal kontakt na p.Krejčího z B.Bystrice, ale bol som ve¾mi spokojný a som mu vďačný. Už len premaza tiahla a drobnosti a bude to O.K. Stačilo da premera gule, aj keď vtisnú sa medzi každodenné opravy u podobných pánov nie je jednoduché, no oplatilo sa počka. Chyba bola teda ve¾mi jednoduchá - málo LHM a poloprázdne gule.
Dik za odpovede. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|