Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jarin
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Velké Opatovice
|
Zaslal: út březen 11, 2008 8:03 am Předmět: Zpátečka přes zuby |
|
|
Kdyz chci zaradit zpatecku,tak me jde jen pres zuby.Pripadam si jak v Liazce nebo V3S.Myslel jsem,ze je to spojkou,tak nastala vcera vymena cele spojkove sady.Bohuzel zpatecka opet jen pres zuby a to treba i na paty pokus.
Musim nejdriv dat rychle 3 pak 4 a hned zpatecku a uz pak jde normalne.
Nevim opravdu uz ne
Ze by olej v prevodovce stal za prd Dela to taky nekomu ![Exclamation](images/smiles/icon_exclaim.gif) _________________ 1.9TD/97 skoro plná palba |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Buchta
![](images/avatars/1530560317456a16c09aad6.jpg)
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út březen 11, 2008 8:15 am Předmět: |
|
|
tak olejem ( TOTAL ) určo nic nezkazíš...a co třá 4ka, ta de normál? Někdo tu měl "vytahaný" bovdeny ( i dyš já bych řek, že mám tyčky ) řazení, tak estli tam není chyba. NO zkušenější určo poraděj něco dalšího, užitečnějšího..... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
![](http://images.spritmonitor.de/190152_4.png) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út březen 11, 2008 8:41 am Předmět: |
|
|
Tak převodovku povol od motoru a zkontroluj jesli máš mezi motorem a převodovkou obě dvě vodící trubičky (rolny) na které se převodovka nasazuje.
Bývá to dost častá příčina, je nutno to kontrolovat před montáží převodovky jestli to někdo před tebou nestratil atd. Stačí když jedna chybí a převodovka je tímto mimo osu spojky, pak spojka mírně táhne.
Nesple si jednu co je pod starterem, ta je třetí. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Nejt
Založen: 17.5.2007 Příspěvky: 30
|
Zaslal: st březen 12, 2008 10:36 pm Předmět: |
|
|
Nez budes sroubovat tu prevodovku, zkus zvednout spojkovy pedal serizenim Bowdenu. Nedal jsi si do auta koberce?
Ted Ti okopiruji, co jsen jiz odpovedel na ''3x Turbo''
Jestli pri razeni zpatecky to jde pre zuby, tak ti malo vypina spojka. Proto jdou i tezko radit pri stojicim aute i dalsi rychlosti, protore synchrony to tezko synchronisuji. Dukaz je : pri vypnutem motoru to jde lehce. Pokavad mas mechanicke ovladani spojky tak zmensi vuli na spjkovem pedalu. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: st březen 12, 2008 11:18 pm Předmět: |
|
|
Při výměně spojky:
- byly zkoseny hrany na drážkách nové lamely (na díře pro hřídel)?
- byly drážky lehce mázlé mazacím tukem?
- nemá spojkový hřídel nějaké záseky nebo jiná poškození?
- není prohlý setrvačník? (běžné u starších aut)
- samozřejmě může být špatně seřízená spojka.
Lamela může váznout - stalo se mi to před pár lety u Fiatu. Zbytečně jsem měnil spojku. Po opětovném rozebrání, zkosení hran a lehkém namazání drážek grafitkou to začalo chodit naprosto bez problémů.
Normální rychlosti mají synchrony, které během řazení vyrovnají rozdílné otáčky a tudiž to nejde přes zuby.
Zpátečka synchronizovaná není, takže to přes zuby při nedostatečném vypnutí spojky přes zuby jde.
Když zařadíš synchronizovanou rychlost, tak se část převodovky zastaví a tím pádem ti jde ihned zařadit pěkně zpátečka. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
|