Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vyměněné čerpadlo u HDi

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 9:52 pm    Předmět: Vyměněné čerpadlo u HDi Citovat

Chlapi, před časem jsem dělal návod jak vyčistit sítko v nádrži u podávacího čerpadla a potažmo se z něj dalo odvodit jak i čerpadlo vyměnit. Nicméně článek byl stažen, z důvodu, že Child ( zaměstnanec Bosch Č. Budějovice) tvrdil, že tím zničím koš čerpadla a tím se vymlátí uložení čerpadla. Já osobně pouze sítko čistil, nicméně čerpadlo jsem měl vytažené venku. Jezdím už půl roku a zatím je vše v naprostém pořádku.


A proto se Vás všech co jste měnili nebo si nechávali vyměnit pouze čerpadlo bez koše ptám. Jak dlouho tam to čerpadlo máte, kolik km jste najeli a jestli se vám projevila nějaká závada. Bobo samotných čerpadel prodal už dost tak myslím, že už je víc lidí co to má vyměněno. A pokud by to bylo bez problémů, tak myslím, že je velká škoda aby tento návod nebyl vystaven.

I spousta kolegů z Peugeot-clubu, kde jsem taky registrován čerpadlo měnili nebo jen čistili sítko a zatím se nikomu nic neprojevilo.

Všem za info ojejich stavu děkuji.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Václav



Založen: 19.12.2006
Příspěvky: 97
Bydliště: Třebíč

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 10:38 pm    Předmět: Citovat

Ahoj xantiku, podle mého máš pravdu. I když nový komplet je nový. Ale při současných cenách neni divu že hledáme jinou možnost jak výměnu čerpadla slevnit. Kdo měl pal. čerpadlo rozdělané tak jistě najde možnosti jak čerpadlo v koši za aretovat . Já čerpadlo měnil a do koše sedlo, uchytové packy zapadly dobře, ale pro jistotu jsem čerpadlo ještě zafixoval samosvornou páskou. Denně jezdím a zatím OK. Pokud neni Child majitelem Bosch Č.B. tak nechápu proč stáhnul tvůj článek. Měl podat ke tvému článku vysvětlení a odborný názor. A mi ostatní svobodní lidé si můžeme vybrat. V případě špatného výběru se může Child těšit na větší obrat f. Bosch Č.B. Jinak xantiku MTM je OK. Václav
_________________
X. II. 1999 Break Exclusiv 2.0 HDi 97kW, Hydractive II, Komforty od I.F.H.S.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bartali



Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 135

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 4:57 am    Předmět: Citovat

No to je jasný ne? proč by někdo měl zájem na tom aby se prodávala jen čerpadla za pár tisíc a ještě k temu od konkurence (pokud se vyrábějí) když laikovi nezbyde nic jiného než koupit čerpadlo i s košem možná za pár desítek? Nevím kolik to stojí. A to neberu v potaz fakt že i nové čerpadlo může jít někdy do kytek rychle (ale tam se sice uplatní reklamace pokud to nekopmu neleží dva roky na stole)

Mimo jiné nevíte dá se koupit samostatně měřák paliva?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 6:35 am    Předmět: Citovat

Pánové, pánové, jste snad novináří, kteří si udělají hned názor podle kusých ibformací a rovnou na tom začnou rozvíjet své názory? Svého času, když článek vyšel, tak se proti němu ohradil Child dvoustránkovým elaborátem, který ještě je někde v komentářích, jen ho neumím najít a v něm odůvodnil své výhrady, takže to nebylo z důvodů lobistických ale jen a pouze z důvodů technických.
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 6:54 am    Předmět: Citovat

Ad. Václav: To jsem rád, že Ti čerpadlo šlape jak má, já ho mám furt v kufru pro strýčka příhodu. Child nestáhl článek jen napsal kritiku se kterou jsem já osobně nesouhlasil a článek stáhl Holfi proto, že údajný zásah je kritická pro koš s čerpadlem. Můj osobní názor je ten, že každá zásah podle návodů co jsou zde na clubu je neodborný a za cokoliv co si uživatel způsobí si může sám a nemám nárok něco po někom chtít. Půl roku jsem na to kašlal, ale když jsem si četl článek na automatické rozsvěcení světel, kde se štípou drátky od spínačky atd..... tak je to stejně neodborný zásah se stejným rizikem. A když někomu shoří auto tak má prostě smůlu, že si to třeba blbě zaizoloval.

Ad. Bartali: Ano máš v podstatě pravdu. Ale Child doslova řek, že Bosch tyhle čerpadla ani zvl᚝ neprodává, pouze v setu s košem. Čím v podstatě říká, že spousta lidí co to prodává jsou podvodníci co prodávaj něco jinýho než Bosch a jen na něm Bosch vyraženo. Protože běžně se tohle čerpadlo v Boschi dá koupit samotné.

Jinak nevím jak u benzínu, ale u HDi se měřák paliva dá samostatně koupit třeba v elitu.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 7:01 am    Předmět: Citovat

Mamut napsal:
Pánové, pánové, jste snad novináří, kteří si udělají hned názor podle kusých ibformací a rovnou na tom začnou rozvíjet své názory? Svého času, když článek vyšel, tak se proti němu ohradil Child dvoustránkovým elaborátem, který ještě je někde v komentářích, jen ho neumím najít a v něm odůvodnil své výhrady, takže to nebylo z důvodů lobistických ale jen a pouze z důvodů technických.


No nevím mě to a nejen mě jako lobi připadalo, protože ten kdo se v tom hrabal tak ví co tam je a není. A s lidma co to měnili a co říkali jim nic podobného nepřipadalo a zrovna tak můžu jako on napadat jakej koliv článek, že je neodborný zásah a že si "můžu" posrat auto.

A jak se říká, kdo se bojí nesmí do lesa. A nikdo nenutí nikho, aby tyto zásahy do svého houpátka dělal.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 7:36 am    Předmět: Citovat

Inu myslet si samo můžeš co chceš a nejen ty, já jen že se tady bavíte o reakci, kterou někdo nečet ale dělá na ní závěry.
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
korda



Založen: 29.4.2007
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 11:21 am    Předmět: Citovat

Mno, já tu reakci četl a přišlo mi to maličko jako tlumočení informací z firemního brainstormingu, četl sem to mimojiné i proto, že v kufru vozím ND (samotné čerpadlo) který sem koupil od Boba a je na něm vyraženo BOSCH. Sám sem měl čerpadlo venku protože začalo být hlučnější (sice sem na něm nic neviděl, ale to neva), rozebral sem "nerozebiratelný" spoje a je to už 12 000km a měl sem asi strašný štěstí, protože spoje po zpětný montáži pořád držej. Nicméně je to jak píše Xantiak, jakýkoliv zásah na autě podle návodu na fóru je IMHO na jeho vlastní riziko, jedině opravy v autorizovanejch servisech jsou na triko toho servisu, ikdyž ani aut. servisy nejsou podle zkušeností mnoha lidí úplně v pohodě, ale to sem nepatří.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gunter



Založen: 15.1.2007
Příspěvky: 115

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 4:40 pm    Předmět: vyměněné čerpadlo u hdi Citovat

Mno, já tu reakci četl a přišlo mi to maličko jako tlumočení informací z firemního brainstormingu, četl sem to mimojiné i proto, že v kufru vozím ND (samotné čerpadlo) který sem koupil od Boba a je na něm vyraženo BOSCH. Sám sem měl čerpadlo venku protože začalo být hlučnější (sice sem na něm nic neviděl, ale to neva), rozebral sem "nerozebiratelný" spoje a je to už 12 000km a měl sem asi strašný štěstí, protože spoje po zpětný montáži pořád držej. Nicméně je to jak píše Xantiak, jakýkoliv zásah na autě podle návodu na fóru je IMHO na jeho vlastní riziko, jedině opravy v autorizovanejch servisech jsou na triko toho servisu, ikdyž ani aut. servisy nejsou podle zkušeností mnoha lidí úplně v pohodě, ale to sem nepatří.

Ahoj, zajímalo by mě jak se projevuje hlučnost pal. čerpadla je to jakoby se spusti někde v prostoru za sedadly malý kompresorek občas se mi to stává, pokud by byl link na tu demontáž tak bych byl rád bohužel v těchto dnech mám omezený přístup na net a nemám možnost hledat. Díky moc G
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 5:50 pm    Předmět: Re: vyměněné čerpadlo u hdi Citovat

gunter napsal:

Ahoj, zajímalo by mě jak se projevuje hlučnost pal. čerpadla je to jakoby se spusti někde v prostoru za sedadly malý kompresorek občas se mi to stává, pokud by byl link na tu demontáž tak bych byl rád bohužel v těchto dnech mám omezený přístup na net a nemám možnost hledat. Díky moc G


Když dáš mejl, tak Ti pošlu ten návod včetně fotek. Někomu to dělalo to co píšeš a druhému kleklo z ničeho nic bez nějakého varování. Ale co je příčina smrti čerpadla je vě většině případů vymlácenej komutátor čerpadla. Proto se někdy chytne na chvilku když dostane ránu.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 6:02 pm    Předmět: Citovat

Tady je link na childův rozbor,snad půjde
http://www.xantiaclub.cz/111/cerpadlo.html
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 6:06 pm    Předmět: Citovat

Mě odešlo čerpadlo benzínové a snad ho kuchnu-mám taky podezření na komutátor,po pár ranách se na chvíli rozběhlo.Jinak jedna zajímavost-pro někoho možná spása-na xsaře přestalo fachat benz.čerpadlo-mrtvo-známý velmi šikovný mechoš si řekl no a co poslední pokus z prdele přehodím polaritu-čerpadlo se roztočilo obráceně,nechal ho jen chviličku točit a od té doby fachá už rok a bez problémů,takže než ho vyhodit-poslední šance zadára.
No tak mě napadlo,že jsem článek childa zveřejnil bez jeho souhlasu,ale dal ho k dispozici tehdy clubu,tak snad mu to nebude vadit a když jo tak ho může admin smazat-dík.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 6:14 pm    Předmět: Citovat

Tady je link na to co psal Child + moje názory k jeho oponování.

http://sweb.cz/Campione/Cerpadlo/Pratele%20Xantiaci.doc
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 8:09 pm    Předmět: Citovat

bych zachoval klid Wink
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gunter



Založen: 15.1.2007
Příspěvky: 115

PříspěvekZaslal: ne září 16, 2007 9:17 am    Předmět: vyměněné čerpadlo u hdi Citovat

Zdar přátelé,
tak jsem podle návodu Xantiáka provedl rozebrání a opětovné složení palivového čerpadla hdi za účelem vyčištění sítka. Musím říct, že jeho návod i fotky byly přesné a velmi názorné, v samotné demontáži nevidím žádný problém ani nebezpečí. Dělali jsme ji ve dvou a šlo to docela dobře doporučoval bych každému vzít si na pomoc kamaráda je fajn mít 4 ruce. Nejhorší bylo asi opravdu povolit matici z plastu. To jsme dělali cca 25-30 minut. Po demontáži a vyndání čerpadla z koše jsem zjistil že mám sítko docela čisté, spíš byl binec v koši-šupinky barvy(?). Opětovné složení bez problémů. Nastartování ihned na 1. pokus.
Sice mi čerpadlo občas vrčí dál, tudíž asi je zevnitř "načnuté" korozí ale i tak tuto zkušenost doporučuji všem jako "trénink" pro budoucí výměnu, jelikož neduhem - poruchovými čerpadly trpí naši miláčci poměrně často.
___________
Gunter hdi break 80kW/2000
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)