Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sumi
Založen: 31.1.2008 Příspěvky: 3
|
Zaslal: čt leden 31, 2008 9:08 pm Předmět: dobíjení |
|
|
Tak dnes zůstal viset synek s Xanou 2.1TD na dobíjení. Zjistil jsem kromě vybité baterky i nesvítící žárovku dobíjení (nesvítí při kontrole zapnutí zapalování ani při chodu motoru). Víc zatí nevím.
1) Jde stále ještě přes žárovku buzení altíku ?
2) Nefunguje mi odkaz na výměnu žárovek palubky XI, nemáte někde staženo?
3) najeto přes 200t, nebudou uhlíky v altíku už KO?
Díky za odpovědi, ušetříte mi o víkendu trochu času. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt leden 31, 2008 11:17 pm Předmět: |
|
|
Buzení přes žárovku nejde, kontrolku vyzkoušíš ukostřením slabšího vývodu na altíku při zapnutém klíči a NEnastartovaném motoru,(nebo raději zkoušečkou proti kostře, rožnou se slaběji zkoušečka i kontrolka). _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: pá únor 01, 2008 9:01 am Předmět: |
|
|
Výměna žárovek v plubce Xantie není vůbec složitá. Neboj se toho, je to práce tak na 2 hodinky i s kávičkou. Někde je to tady i popsané... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá únor 01, 2008 9:14 am Předmět: |
|
|
pucholt napsal: | Výměna žárovek v plubce Xantie není vůbec složitá. Neboj se toho, je to práce tak na 2 hodinky i s kávičkou. Někde je to tady i popsané... |
nebyl bych tak jednoznačně optimistickej...
Můj příběh s palubovkou začal tím, že mi z průduchů lítal ven přischlej fridex - teklo topení. Vzhledem k tomu, že je zima, nemám garáž, auto bych musel rozdělávat na ulici v centru města, nechce se mi to dělat a taky bych na to neměl čas a v životě jsem to nedělal - jsem jednoduše odvezl autí do servisu k Robertovi. To co mi vyprávěl o rozdělávání palubovky mne dost překvapilo. Nijak nepochybuji o desítkách rozdělaných palubovek Robertem. Ale takovou jakou mám já prý nikdy neviděl Z venku (pohledově) klasická X2, při rozdělávání prý ani X1 ani X2. Postup na rozdělávání zcela jinej - prostě bádání... _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: pá únor 01, 2008 12:23 pm Předmět: |
|
|
Raww napsal: | pucholt napsal: | Výměna žárovek v plubce Xantie není vůbec složitá. Neboj se toho, je to práce tak na 2 hodinky i s kávičkou. Někde je to tady i popsané... |
nebyl bych tak jednoznačně optimistickej...
Můj příběh s palubovkou začal tím, že mi z průduchů lítal ven přischlej fridex - teklo topení. Vzhledem k tomu, že je zima, nemám garáž, auto bych musel rozdělávat na ulici v centru města, nechce se mi to dělat a taky bych na to neměl čas a v životě jsem to nedělal - jsem jednoduše odvezl autí do servisu k Robertovi. To co mi vyprávěl o rozdělávání palubovky mne dost překvapilo. Nijak nepochybuji o desítkách rozdělaných palubovek Robertem. Ale takovou jakou mám já prý nikdy neviděl Z venku (pohledově) klasická X2, při rozdělávání prý ani X1 ani X2. Postup na rozdělávání zcela jinej - prostě bádání... |
No nevím co máš za palubku v autě, nejspíš to bude nějaký unikát. Ale neple si výměnu žárovek v palubní desce s opravou topení. Výměna žárovek je rozebrání plastů okolo volantu, a sundání přístrojového panelu. Kdežto oprava topení je něco trochu jiného, a u toho musíš vymontovat a vytáhnout z auta CELOU palubní desku komplet a ne jen ten 30 centimetrovej panel s budíky. Dělal jsem už oboje na různách Xantiích a výměna topení to je záležitost na jeden spíš dva dny. Mimochodem Fridex do Citroënů vůbec nepatří, myslím že zrovna Fridex se na tom topení právě podepsal.... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Raww
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 192 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá únor 01, 2008 1:28 pm Předmět: |
|
|
jj jen jsem chtěl podotknout, že úkon rozebrání palubky nemusí být zrovna pohodička s kafíčkem HOWGH
fridex či co jinýho = chladicí kapalina pro mě _________________ X2 Break 2,1TD Exclusive, HA, KOMFORTi
Naposledy upravil Raww dne pá únor 01, 2008 1:31 pm, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sumi
Založen: 31.1.2008 Příspěvky: 3
|
Zaslal: pá únor 01, 2008 1:29 pm Předmět: |
|
|
Díky všem za reakce. Odkaz na výměnu žárovek už je funkční, vypadá to celkem proveditelně. Měl jsem bobky že to bude téměř na palubku ven. To mě už také potkalo, ale netroufl jsem si sám, nechal jsem si to udělat. Také kvůli výměně topení. U mě se na topení podepsalo těsnění pod hlavou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá únor 01, 2008 9:03 pm Předmět: |
|
|
Jenže ta žárovka vůbec nemusí být špatná _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sumi
Založen: 31.1.2008 Příspěvky: 3
|
Zaslal: pá únor 01, 2008 9:17 pm Předmět: |
|
|
Já vím že to nemusí být žárovka. Ostatně to by bylo moc jednoduché a to se mi často nestává Zítra uvidím, po tmě se mi to zkoušet vůbec nechce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|