Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: po červen 11, 2007 7:53 pm Předmět: Citroen Xantia kombi 1,8 rv 1997 |
|
|
Zdar chlapi, našel jsem tohle forum když sem zjištoval nějaký vědomosti na autorecenze.cz o tomhle autě.
Chtěl bych se vás zeptat na tohle auto, na co si dát bacha (nejčastější závady, místa koroze a tak). Jdu se zítra podívat na jednu Xantii ale je nějak podezřele levná oproti ostatním autům. Prodejce říká, že je špatný jenom ABS a podle fotek je tam ještě vidět nějakej špatnej lem zadního blatníku.
Kdyžtak inzerát, kdyby z toho někdo něco vyčet (asi z obrázků, povídání je v norštině):
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10312161&sid=xz3aYox3oMe144195.
Díky za každý info.
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: po červen 11, 2007 8:35 pm Předmět: |
|
|
tak už koukám, že to ten člověk aktualizoval a problém je ten že to neprošlo technickou, takže by se na tom muselo zamakat. A s tim ABS může bejt taky sranda asi (že to asi nebude levná záležitost), co?
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: po červen 11, 2007 8:56 pm Předmět: |
|
|
Nebál bych se toho, je lepší auto z dovozu se serviskou, než načančaný vozidlo se zanedbanou údržbou a několikrát přetočeným tachometrem, co postávají už bez servisky u nás v bazarech . ABS-ku není zas až tak velký problém opravit, stejně to bude jen prdlý čidlo. Myslím, že to bude asi ten důvod proč to neprolezlo technickou. Můžou tam být i nějaké jiné drobnosti, ale neboj se toho. Tomu blatníku nic není, je to jen parkovací problém. Pokud s nim nic dělat nebudeš zůstane stejný, ale nebude po pár letech kvést, Citrouši mají dost kvalitní pozink. Přihlásit to půjde, tak se neboj a pokud tam nenarazíš na žádlou lepší Xantku tak to vem. Rozhodně se nenech nalákat na jinou značku. Hydraulické Citroëny jsou nejlepší auta na na mizerné cesty. A těch špatných cest je u nás čím dál tim víc... _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: po červen 11, 2007 9:05 pm Předmět: |
|
|
pucholt napsal: | Nebál bych se toho, je lepší auto z dovozu se serviskou, než načančaný vozidlo se zanedbanou údržbou a několikrát přetočeným tachometrem, co postávají už bez servisky u nás v bazarech . ABS-ku není zas až tak velký problém opravit, stejně to bude jen prdlý čidlo. Myslím, že to bude asi ten důvod proč to neprolezlo technickou. Můžou tam být i nějaké jiné drobnosti, ale neboj se toho. Tomu blatníku nic není, je to jen parkovací problém. Pokud s nim nic dělat nebudeš zůstane stejný, ale nebude po pár letech kvést, Citrouši mají dost kvalitní pozink. Přihlásit to půjde, tak se neboj a pokud tam nenarazíš na žádlou lepší Xantku tak to vem. Rozhodně se nenech nalákat na jinou značku. Hydraulické Citroëny jsou nejlepší auta na na mizerné cesty. A těch špatných cest je u nás čím dál tim víc... |
No já to nechci dovážet do ČR, já to chci na ježdění v Norsku , doma už auto mám a tahat auto z norska by byla fakt hloupost protože tady sou ty auta nesmírně drahý (a navíc Norsko neni v EU takže by to asi přihlásit nešlo). Tenhle citron se mi vždycky líbil, ale pokud tu s nim chci jezdit tak tu technickou musim udělat. Kdyby to bylo jenom čidlo tak je to fajn, to je sranda položka, už sem koukal na autokelly.cz.
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: po červen 11, 2007 10:38 pm Předmět: |
|
|
ještě takovej dotaz, má ABS nějakou řídící jednotku do který se ukládají chyby a jestli se nějak lze dozvědět co tam za chyby je? Já mám třeba na Opelu že můžu zjistit co tam je za chybu a pokud je to čidlo tak mi řekne i na kterym kole to je? A jde to udělat svépomocí. Je něco takovýho i u Citroenu nebo se s tim musí na diagnostiku?
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: po červen 11, 2007 11:19 pm Předmět: |
|
|
Øídící jednotka tam je, jak hlavní na chod motoru, tak i zvláš na ABS. Když se z ní odpojí kablík, tak se z něj dá vyčíst které čidlo je vadné. Podrobnosti tady na této stránce:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2005062902
Přihlásit by to šlo, jen bys musel zaplatit clo a možná i DPH. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út červen 12, 2007 7:26 am Předmět: |
|
|
pucholt napsal: | Øídící jednotka tam je, jak hlavní na chod motoru, tak i zvláš na ABS. Když se z ní odpojí kablík, tak se z něj dá vyčíst které čidlo je vadné. Podrobnosti tady na této stránce:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2005062902
Přihlásit by to šlo, jen bys musel zaplatit clo a možná i DPH. |
Tak diky moc, zkusim to nastudovat. Jeste sem tu našel článek "Kupujeme Xantii" to sem si včéra nevšim.
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út červen 12, 2007 6:52 pm Předmět: |
|
|
tak chlapy a teď raďte . Jel sem v tom. Auto je teda sice takový doškrábaný ale jinak vypadalo celkem v pohodě. Motor vrčel taky normálně. Ale když to stálo s nastartovanym motorem tak tam furt cvakalo asi nějaký ty elemag.ventily na zvedání podvozku. Je to normální? Pak další věc když sem zkusil dát tu páku na zvedání uplně do zadní polohy, tak se zvednul předek ale zadku se moc nechtělo, ležel jak mrcha furt. Pak sem to dali na tu druhou čárku co je od středu dozadu a pak už to vyjelo i vzadu, tak nevim esli je něco špatně nebo je to normálka (jinak před tím než sem dal maximum tak to bylo zase uplně na zemi). A spojka zabírá dost vysoko. Ale brzdy sou ostrý jako břitvy (ABS kontrolka svítila - nefungovalo).
Tak co mi jako zkušený citronový majitelé řeknete .
Díky za každej názor.
Kadel
PS: se svejma 199cm sem měl co dělat se dostat za volant |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út červen 12, 2007 9:09 pm Předmět: |
|
|
Jo a ještě sem chtěl říct, ten volič vejšky mi přijde že jde strašně ztuha. To je machanický to ovládání nějakýho ventilu či co?
Já fakt do Citroenů nedělal tak sorry za ty blbý otázky, pořád sem na vážkách esli do toho jít nebo ne.
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út červen 12, 2007 10:32 pm Předmět: |
|
|
mno "volič " de ztuha nejspíš proto, že táhla sou suchý, s tím může souviset to nezvedání zadku, korektor je taky suchej, zapátrej na XAwebu a všechno se tam dočteš, udržba a ták.... Jinak brzdy jak řikáš, Citroni s Hydrou maj brzdy vostřejší, ale to myslím nejni na závadu. Se spojkou mám podobný zkušenosti, dyš sem scháněl XA, jel sem asi v 5ti a všem zabírala vejš, prej je to tak cajk, nic méně, koupil sem XA s novou spojkou a ta bere "normálně". To je ode mě asi vše, myslím, že pomazaný hlavy řeknou víc. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út červen 12, 2007 10:35 pm Předmět: |
|
|
jo eště tak krátce, estli je: "Effekt 111 hk" znamená v tamní řeči 111 koní, tak to bez 16 ventilů 1,8i nemá...... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út červen 12, 2007 11:12 pm Předmět: |
|
|
to buchta: jo effekt 111hk tady znamená 111 koní no, s tim že jsou suchý táhla myslíš co? Já už sem tu prolejzal to forum a něco už sem vyšoural ale sou to teda kvanta informací a zatim moc nepobírám (a to se o auta jinak zajímám)
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út červen 12, 2007 11:21 pm Předmět: |
|
|
mno suchejma táhlama myslím, že nejsou namazaný a proto se jim nechce makat......bych to prostříkal WD, ten vyplaví humus a pak tam šoup fazelínu ve spreji. Nevím dyš kecaj v koních estli nemůžou kecat i v něčem jiným, lae třeba je to jen náhoda......ééé má to vůbec ABS? Taky mi nabízel frajer XA s ABS a dyš mu řikám, že to ABS nemá, tak se zhrozil, že prej jezdí 2 roky s tím, že to ABS má..... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út červen 12, 2007 11:24 pm Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | mno suchejma táhlama myslím, že nejsou namazaný a proto se jim nechce makat......bych to prostříkal WD, ten vyplaví humus a pak tam šoup fazelínu ve spreji. Nevím dyš kecaj v koních estli nemůžou kecat i v něčem jiným, lae třeba je to jen náhoda......ééé má to vůbec ABS? Taky mi nabízel frajer XA s ABS a dyš mu řikám, že to ABS nemá, tak se zhrozil, že prej jezdí 2 roky s tím, že to ABS má..... |
no a kolik teda má ten motor mít koní, nějak sem tohle nezkoumal, může to bejt nějakej překlep nevim. Ty lidi sou Srbové (což nevim esli je dobře nebo špatně). Jestli tam byly ty ventily na ABS sem se nekoukal, ale na přístrojovce svítil symbol ABS (teda esli takový autíčko za kterym sou zvlněný šmejry je ono).
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kadel
Založen: 11.6.2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: út červen 12, 2007 11:27 pm Předmět: |
|
|
Jinak musim říct, že ikdyby to mělo jenom těch 90tak mi to tak nějak asi je fuk, je to auto na ježdění tady a tu maj i na dálnici 90 . Spíš mám strach abych se v tom víc nerochnil než jezdil, na to už mám doma calibru
Kadel |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|