Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
matesR
Založen: 2.5.2007 Příspěvky: 4 Bydliště: Kladensko
|
Zaslal: st květen 02, 2007 6:00 pm Předmět: 1,9TD nebo 2,1TD |
|
|
Zdavim pánové. Chci si v blízké době koupit xantii v dieslu 1,9td nebo 2,1td, rv 97-98, ale nevím jakou verzi. Je verze 1,9 spolehlivější než 2,1??? Je opravdu 2,1 nachylnější na kvalitu paliva??? A na co si mam u diesla dávat pozor, když ho budu kupovat. Díky za radu. MatesR |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: st květen 02, 2007 7:10 pm Předmět: |
|
|
Tady je hezky popis na co vse si dat pozor.Me osobne pri koupi auta to moc pomohlo:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004080201
Jinak si myslim,ze oba motory jsou perfektni.Zalezi taky na tobe jakou pojistku chces platit.Protoze nektery pojistovny to uz maji do 2000 a nad 2000 dle obsahu.
Ale ja bych asi preferoval 2,1TD. _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tomáš1
Založen: 11.12.2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Rokycany
|
Zaslal: st květen 02, 2007 7:13 pm Předmět: |
|
|
vytacyt napsal: | Tady je hezky popis na co vse si dat pozor.Me osobne pri koupi auta to moc pomohlo:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004080201
Jinak si myslim,ze oba motory jsou perfektni.Zalezi taky na tobe jakou pojistku chces platit.Protoze nektery pojistovny to uz maji do 2000 a nad 2000 dle obsahu.
Ale ja bych asi preferoval 2,1TD. |
Ahoj,
jen si dej pozor na ceny náhradních dílů. Myslím, že na 2,1 je to vše o dost dražší. Ale možná se pletu.
A ti dobře jezdí Tomáš1 _________________ Tomáš
X1 1,9TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
matesR
Založen: 2.5.2007 Příspěvky: 4 Bydliště: Kladensko
|
Zaslal: st květen 02, 2007 7:37 pm Předmět: |
|
|
vytacyt napsal: | Tady je hezky popis na co vse si dat pozor.Me osobne pri koupi auta to moc pomohlo:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004080201
Jinak si myslim,ze oba motory jsou perfektni.Zalezi taky na tobe jakou pojistku chces platit.Protoze nektery pojistovny to uz maji do 2000 a nad 2000 dle obsahu.
Ale ja bych asi preferoval 2,1TD. |
Díky ten članek jsem snad už četl snad dvacetkrát, ale nedozvěděl jsem se jak na motor. |
|
Návrat nahoru |
|
|
šedivák
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 48 Bydliště: N. Borek
|
Zaslal: st květen 02, 2007 9:28 pm Předmět: |
|
|
Je to jednoduchý, jestli náhodou nějakou 2,1 seženeš (a nebude to zrovna totální plečka) a svezeš se v ní, tak už asi 1,9 chtít nebudeš... (jako já) Jen prostě počítej s 6000Kč za přetěsnění čerpadla. (tahle cena je z www.beneco.cz) Míra _________________ X1 2.1TD BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: st květen 02, 2007 11:44 pm Předmět: |
|
|
No asi tak, 2,1TD je opravdu háklivější na kvalitu paliva ostatně http://www.part.cz/part/buxus/generate_page.php3?page_id=7663 článek něco napoví, jinak díly jsou dražší, protože to má trošku jinej podvozek než 1,9TD, širší a bytelnější, jízda s 2,1TD je velmi příjemná ale zase oproti 1,9TD mi nepříjde až tak odlišná ale asi si to neuvědomuji , jinak vstřikovací čerpadlo z 1,9TD umí opravit skoro každej oproti LUCASu a navíc 2,1TD většinou měla lepší výbavu. Ono třeba je rozdíl i v pneumatikách, kde 2,1TD má předepsaný 205/60/15, které jsou dražší než 185/65/15 na 1,9TD ale to někteří neřeší.
Přeji dobrý výběr.
Mamut _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeX
Založen: 4.12.2006 Příspěvky: 93 Bydliště: Louny
|
Zaslal: čt květen 03, 2007 6:23 am Předmět: |
|
|
Tomáš1 napsal: | vytacyt napsal: | Tady je hezky popis na co vse si dat pozor.Me osobne pri koupi auta to moc pomohlo:
http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004080201
Jinak si myslim,ze oba motory jsou perfektni.Zalezi taky na tobe jakou pojistku chces platit.Protoze nektery pojistovny to uz maji do 2000 a nad 2000 dle obsahu.
Ale ja bych asi preferoval 2,1TD. |
Ahoj,
jen si dej pozor na ceny náhradních dílů. Myslím, že na 2,1 je to vše o dost dražší. Ale možná se pletu.
A ti dobře jezdí Tomáš1 |
Ne nepletes jsou urcite o neco drazsi, ale je to logicke jestlize mas silnejsi (tezsi) motor nektere soucasti musi byt tomu uzpusobeny napr vetsi kotouce a to neco stoji. Staci mrknout do ceniku na Xa clubu.
Jinak kdybych stal pred touto volbou bral bych 2.1 at to svisti _________________ DeX Exclusivni Xantia break 2.0HDi narozena o vanocich '98
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Johnney
Založen: 6.12.2006 Příspěvky: 2
|
Zaslal: čt květen 03, 2007 7:48 am Předmět: |
|
|
Nazdar, ja mam 2,1TD rv 2000 a po projeti se v 1.9 bych nemenil. Co ale je pravda a na co se priprav je nutnost generalky turba. Nesetkal jsem se s kusem, kde by to bylo zbytecne. A pak kvalita paliva opravdu hoodne rozhoduje, stejne jako dukladny vyber oleje.
PS: svisti ale uzasne _________________ BX, XM 3.0V6, XI 1,8i, XII 2,1 TD, C5 ??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
hami
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 41
|
Zaslal: čt květen 03, 2007 10:00 am Předmět: |
|
|
Mrkni na http://www.tipcars.cz/ rubrika Magazín - recenze na ojetiny, mají tam docela pěknej článek, jinak jsem majitelem 2,1 TD a taky bych neměnil |
|
Návrat nahoru |
|
|
matesR
Založen: 2.5.2007 Příspěvky: 4 Bydliště: Kladensko
|
Zaslal: čt květen 03, 2007 2:36 pm Předmět: Díky |
|
|
Mě to taky víc táhne k 2,1, ale abych potom nelitoval (to bych, ale nesměl kupovat ojeté vozidlo). Díky pánové za rady. Doufam, že budu mít štastnou ruku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
roman_moty
Založen: 23.1.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt květen 03, 2007 9:40 pm Předmět: |
|
|
to Johnney: nechci ti kazit radost, ale 2,1td se přestala v roce 98 vyrábět
Jinak já jsem si po koupi nechal udělat rozvody a od té doby jen jezdím a měním oleje. Ber 2,1. Když do toho nebudeš lít naftu s olejem tak není problém. _________________ X1, 1,8 break (no něco tam taky je)
SAXO 1,4VTL |
|
Návrat nahoru |
|
|
matesR
Založen: 2.5.2007 Příspěvky: 4 Bydliště: Kladensko
|
Zaslal: pá květen 04, 2007 2:12 pm Předmět: |
|
|
Na kolik vyjdou rozvody na 2,1??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
hami
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 41
|
Zaslal: pá květen 04, 2007 2:51 pm Předmět: |
|
|
Na dílech tak 3 000 + práce, nic závratnýho |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: po květen 07, 2007 8:53 am Předmět: |
|
|
hami napsal: | Na dílech tak 3 000 + práce, nic závratnýho |
Nechci ti brát iluze, ale 3 tis. to stát určitě nebude. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Luky
Založen: 4.12.2006 Příspěvky: 40
|
Zaslal: po květen 07, 2007 9:13 am Předmět: |
|
|
Ahoj.Jestli můžu poradit,tak já bych se přikláněl k 1.9ce v turbu.Není to jenom tím že sám jednu takovou už dva roky jezdím.Podle mě je čerpadlo Bosch o mnoho lepší než Lucas.Je jednodušší,levnější na opravy,méně náchylné na kvalitu paliva a zavzdušnění.I celkové seřízení čerpadla (načasování) je jednodušší.Důležitým faktorem je také to že u nás 1,9tek jezdí spousta a to znamená i levnější a dostupnější díl(mám na mysli vrakoviště).A co se týče turba,no problemo!Cena rozvodů(material)450,- řemen,kladky cca 2400,-,vodní pumpa 900-1100,-.Výměnu si udělá člověk i sám.Ale samozřejmě je lepší to nechat na odborníkovi(opravdovém)
Přeji hodně štěstí při výběru Luky |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|