Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

spadne zadek poraďte co je špatné
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: čt leden 17, 2008 8:50 am    Předmět: Citovat

Lajda napsal:
Xantiaku s autem jsem cvičil několikrát. Dokonce ho byl i prjet a potom jsem opět kontroloval výšku, jestli to náhodou neuhlo. Vše OK.
Josefe2 když by mi tlak utíkal ze zadní pístnice, tak bych to musel slyšet, když jsem byl pod autem a měl jsem motor vypnutý. A taky by mi pístnice trochu tekla, ale já tam mám sucho.


Neuslyšíš vůbec nic a k čemu si myslíš, že jsou tam napojeny vraty?
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Lajda



Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 130
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt leden 17, 2008 11:16 pm    Předmět: Citovat

Josef 2. napsal:
Lajda napsal:
Xantiaku s autem jsem cvičil několikrát. Dokonce ho byl i prjet a potom jsem opět kontroloval výšku, jestli to náhodou neuhlo. Vše OK.
Josefe2 když by mi tlak utíkal ze zadní pístnice, tak bych to musel slyšet, když jsem byl pod autem a měl jsem motor vypnutý. A taky by mi pístnice trochu tekla, ale já tam mám sucho.


Neuslyšíš vůbec nic a k čemu si myslíš, že jsou tam napojeny vraty?


Zkusím ještě jednu metodu. Vyčistím hlavní regulátor tlaku, brzdový snímač a zadní regulátor tlaku s protipadacími zámky a uvidím. Pak dám vědět.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Renda28



Založen: 8.6.2007
Příspěvky: 79
Bydliště: Hodonín

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:56 pm    Předmět: Citovat

Alien napsal:
Prosím vás pořádně se podívejte, kde je ta koule připojená na okruh!
Je až za zámkem. Trochu se zamyslete, to už není možné toto. A čtěte, prostudujde si materiály, než něco budete plácat. Konec.


TO:Alien.
Ta 6tá koule tam fakticky není proti padání. Mám to ověřené. Jen malí příklad. Moji Xantušku jsem hodil do garáže, zvednul do horní servisní polohy, vypnul motor, nechal tak cca 10 minut stát než se zamkly zámky, odmontoval 6tou kouli a hurá za PaM do Brna. PaM kouličku dofoukl a já jsem ji na druhý den namontoval na auti. Auto se bez jmenované koule obešlo cca 24 hodin a nekleslo, protože jinak bych se pod auto já určitě nevlez abych ji namontoval zpět.
Snad tě má malá zkušenost přesvědčí!
Rolling Eyes
_________________
X1 1.6
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 9:10 pm    Předmět: Citovat

Já vím, trošku jsem se zmátl a zmagořil, nicnéně ta koule je tam jako protitlak na zámek, aby se neotevřel.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 9:39 pm    Předmět: Citovat

Nevím Aliene, ale dyš řikal Renda, že jí tam neměl, tak tam žádnej protitlak nebyl, ne? Navíc ta koule tlačí na zámek zespodu, tzn. že ho otvírá....bo se pletu?
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 10:10 pm    Předmět: Citovat

Renda28 taky napsal, že ji zvednul do horní servisní polohy.
Myslím si, že by nepadla ani kdyby odmontoval čerpadlo i s nádržkou na LHM.
Nebo může spadnout i z nejvyšší servisní??
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 10:14 pm    Předmět: Citovat

spadnout může z jakýkoliv polohy, krom servisní dolní Wink
Jo jo, moch bys odmontovat vše krom zámků...bych řek
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 11:37 pm    Předmět: Citovat

[quote="Buchta"]spadnout může z jakýkoliv polohy, krom servisní dolní Wink
já to blbě četl, Buchta dej lidem svátek, nebo spíš i mě, protože to už není možné.

To je můj poslední příspěvěk a cokoli na tomto webu.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí



Naposledy upravil Alien dne so leden 19, 2008 12:31 am, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 11:40 pm    Předmět: Citovat

to Aliene jako myslíš vážně? Shocked
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 12:08 am    Předmět: Citovat

Kucka, prostudejte si tenhle spisek http://www.volny.cz/mumat/citroen%20guide.pdf a pak říkejte, co k čemu je...
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 10:36 am    Předmět: Citovat

Mamute, velice Ti děkuji za tento odkaz, já z něj vyòal tu podstatnou část o zadním zámku a zadní guli.



Po překladu to ukazuje přesně na to co jsem říkal. Auto drží zámky, žádná koule. Je to tam jasně napsáno. Bavíme se od začátku o stojícím zaparkovaném autě. Nikoliv o vlivu koule za jízdy a eventuelně při brždění.

Jinak z toho článku jde vyčíst i ten známy jev, který nastává při brždění, že když zůstanem stát na brzdě, tak auto zůstane nahoře a po odbrždění auto padne dolů na výšku jakou má mít.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 1:00 pm    Předmět: Citovat

Tak ještě něco:

Ano, ano,v tom výcucu co jsi tam dal, se prosím, všichni zaměřte na větu:

" In this case the anti-sink valve might open again in error—this additional
sphere ensures that this will not happen.. "

česky řečeno,

" V tomto případě by se mohl protipadací ventil (zámek) omylem znovu otevřít, ale tato koule nám zajistí, že se to stát nemůže .. "


Jo a ještě - ono asi pár lidí vážně nepochopilo, že já stále mluvím o případu, kdy auto neběží. Nefunguje, stojí, Engine is stopping, power is down!
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 3:22 pm    Předmět: Citovat

Alien napsal:


A závěrem - dál si stojím za názorem, že tato koule má velmi podstatný vliv na to, aby auto nepadlo.

jééžiši to je hnus.

Buchta, ten zámek ti uzavře okruh. Tááákže ten olej tam zůstává a to dokonce pod nějakým tlakem. A ten tlak drží auto nahoře. Ale postupně uniká zpět, olej se vrací a auto začne padat. No a ta koule je tam proto, aby to nebylo tak rychle.

Prosím vás pořádně se podívejte, kde je ta koule připojená na okruh!
Je až za zámkem. Trochu se zamyslete, to už není možné toto. A čtěte, prostudujde si materiály, než něco budete plácat. Konec.

Já vím, trošku jsem se zmátl a zmagořil, nicnéně ta koule je tam jako protitlak na zámek, aby se neotevřel.

česky řečeno,

" V tomto případě by se mohl protipadací ventil (zámek) omylem znovu otevřít, ale tato koule nám zajistí, že se to stát nemůže .. "

Jo a ještě - ono asi pár lidí vážně nepochopilo, že já stále mluvím o případu, kdy auto neběží. Nefunguje, stojí, Engine is stopping, power is down!


Sleduju tuto debatu od začátku, a byl jsem zvědav, co z toho vyleze ...
Jedná se o auto s vypnutým motorem. Zadní protipadací zámek se zavře vlivem poklesu tlaku na tento zámek ze směru od čerpadla tj. od korektoru.
Do této doby na brzdový válec působil tlak od zadních koulí i od koule "ANTI-SINK"
Po zavření ventilu tohoto "ANTI-SINK" systému, se úplně izolují zadní koule od všeho oklolního potrubí a zabrání se tak poklesu (průsak tlaku přes brzdový válec ), a na brzdový válec působí POUZE tlak kole "ANTI-SINK", zajišuje to po nějakou dobu učinnost zadních brzd, náhradou za tlak od koulí zadních kol.
Současně se ve ventilu " přehodí vyhybka" a tato "ANTI-SINK" koule je připojena na šoupátko jako TLAKOVÁ POJISTKA proti NÁHODNÉMU OTEVØENÍ TOHOTO VENTILU a svým tlakem ho vlastně pomáhá udržovat zavřený.

Aliene,
podle všech schémat a popisků, nemá koule "ANTI-SINK" při 100% uzavženém protipadacím zámku vůbec žádný vliv na padání či nepadání auta. Působí tlakem od zámku směrem k brzdovému válci a nepřispívá svým tlakem do systému zadních pístnic.

dodatek 20.1.08 :
je asi možné, že tlak v " protipad.kouli " má určitou měrou vliv na to jak rychle se zámek zamče, nebo po tuto dobu patrně spolupůsobí tlakem společně se zadníma koulema proti tlaku ze zbytku systému od čerpadla. Jakoby chvíli pomůže a podrží tlak v koulích zadního pérování. Pokud už je ale zámek zamčen je odpojena a nijak už padání asi neovlivòuje.




_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno


Naposledy upravil PaM dne ne leden 20, 2008 10:53 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 3:41 pm    Předmět: Citovat

No jsem rád, PaMe, že jsi sem taky napsal svůj názor a plně s ním souhlasím, protože říká to co já od začátku. Prostě tlak od koulí pružících na kole tlačí přes kapalinu na zámek a tím ho zavírá. Pokud je ok auto zůstane ve stejné výšce. Pokud není OK, tak mu ani protipadací gula nezabrání aby auto kleslo.

Už jsou zase na koni a žijou si jak baroni, maj auta....... Laughing Cool
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 3:46 pm    Předmět: Citovat

Alien napsal:
Tak ještě něco:

Ano, ano,v tom výcucu co jsi tam dal, se prosím, všichni zaměřte na větu:

" In this case the anti-sink valve might open again in error—this additional
sphere ensures that this will not happen.. "

česky řečeno,

" V tomto případě by se mohl protipadací ventil (zámek) omylem znovu otevřít, ale tato koule nám zajistí, že se to stát nemůže .. "


Jo a ještě - ono asi pár lidí vážně nepochopilo, že já stále mluvím o případu, kdy auto neběží. Nefunguje, stojí, Engine is stopping, power is down!


Jinak co se týče Té věty, tak bych řek, že patří k větě předešlé, kde píšou že by mohl být vyčerpán tlak z akumulační koule, čili myšleno za jízdy, jinak ten tlak vyčerpat nejde.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)