Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Tuhé riadenie pri mínusových teplotách
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zlobr



Založen: 5.8.2007
Příspěvky: 65
Bydliště: Praha 10

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 11:32 am    Předmět: Citovat

jk napsal:
Zlobr napsal:
Nesouhlasím stebou, pokud vypneš motor tak se uzamkne protipadací zámek, zadek by neměl spadnout a koule ti umožní aby brzdily zadní brzdy. Pokud tu kouli budeš mít vadnou tak se to projeví pouze tím že ti nebrzdí zadek při vypnutém motoru, tak mi to vysvětloval pan Rada. U BX to bylo řešeno jinak (zadek brzdil z tlaku zadních pístnic, takže dokud auto nespadlo tak zadek brzdil) Wink
Přední brzdy využívají tlaku z přední koule, to je stejné u Xantie i Bx. Wink

Máš pravdu. Píšu rychleii než přemýšlím. Koule je připojena k zadnímu pérování jen do doby, než poklesne tlak za bezpečnostním ventilem pod hodnotu v okruhu zadnho pérování. Pak se skutečně antisink ventilem oddělí od okruhu pérování a tlak spotřebovávájí zadní brzdy, případně průsaky výškového korektoru. Alespoò tak jsem to nastudoval z materiálů co mám k dispozici.


Jo jo, přesně tak Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Akela



Založen: 10.1.2007
Příspěvky: 38
Bydliště: Slovensko - Stará ¼ubovňa

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 10:44 pm    Předmět: Citovat

No ja by som to tipoval na pridretý kríž.
_________________
Xantia 1.9 TD break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fela



Založen: 28.5.2007
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 4:10 pm    Předmět: problem vyriešený Citovat

Milí X,

problém sa podarilo vyrieši výmenou hydr. kvapaliny. Práve jazdím na preplach a servo funguje ako má. Trochu ma to prekvapuje, pretože LHM mala asi 40 tis. km.
Ïakujem za všetky odpovede.

F.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 5:24 pm    Předmět: Citovat

Jó není LHM jako LHM .
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
videnak



Založen: 17.1.2008
Příspěvky: 1
Bydliště: ŠTÌMÌCHY

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 5:51 pm    Předmět: Citovat

Ahoj chlapi mam stím řizením naprosto stejný problem bylo mi doporueno dat průplach a že prý se to spraví
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 6:56 pm    Předmět: Re: problem vyriešený Citovat

fela napsal:
Milí X,
problém sa podarilo vyrieši výmenou hydr. kvapaliny. Práve jazdím na preplach a servo funguje ako má. Trochu ma to prekvapuje, pretože LHM mala asi 40 tis. km.
F.


já sem někde četl, že výměna LHM se má provádět po 30 - 40 tis km ...
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 4:31 pm    Předmět: Re: problem vyriešený Citovat

PaM napsal:
fela napsal:
Milí X,
problém sa podarilo vyrieši výmenou hydr. kvapaliny. Práve jazdím na preplach a servo funguje ako má. Trochu ma to prekvapuje, pretože LHM mala asi 40 tis. km.
F.


já sem někde četl, že výměna LHM se má provádět po 30 - 40 tis km ...

Mě zas bylo řečeno v ricaru nová ves:výměna po 60000 km nebo za pět let co bude dřív samozřejmě a po konzultaci s odborníky je to tak správně.Jinak jsem našel v plánku údržby dokonce až 120000 km nebo pět let,ale po 60000 km to u našich stařenek bude určitě lepší a je to řekl bych rozumná max.perioda výměny LHM.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 6:30 pm    Předmět: Citovat

text v katalogu koulí RCA France :

DURETE : Suspension avant, arrière, frein, direction.
Causes : Liquide L.H.M. sale, gommage des cylindres et des correcteurs de hauteurs, vanne de priorité grippée.
Remède : Vidanger et renouveler le L.H.M. tous les 30 000 km. Nettoyer le circuit tous les 60 000 km
avec de "Hydroclean", rouler avec 1 000km, vidanger et remplir avec du L.H.M. neuf.
ATTENTION sur CX changer le filtre de direction.
zde:
http://www.rcafrance.com/catalogue/Spheres-RCA.pdf.gz

výměna LHM každých 30tis, každých 60 proplach ...

Já netvrdím že je to tak správně, jen sem uvedl , že jsem to někde četl.
To co radí mechanici a přij. technici v Citronservisech, tak to je kapitola sama pro sebe ... na to bych opravdu nespoléhal, už se několika lidem stalo například , že do C5 jim v autorizovaném servisu Citroën dolili minerální L.H.M. namísto syntetické LDS !!!

třeba tady
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=6721&postdays=0&postorder=asc&start=0
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2008 7:22 pm    Předmět: Citovat

tak sem našel doma origo německou servisku na BX , CX a je tam výměna LHM po 60tis ...

vzhledem k tomu, že Xantuše má naprosto stejné hydr. elementy jako Bx a ještě něco navrch, a tato serviska je z roku 1991 tak bych to viděl těch 60 i na Xa.


_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Martin Ben



Založen: 24.8.2007
Příspěvky: 44
Bydliště: Vlašim, Domašín

PříspěvekZaslal: ne leden 20, 2008 9:37 pm    Předmět: Citovat

V listopadu jsem byl na výměně LHM u Patery v Radotíně a podle nich se má LHM měnit po 60t km nebo 5ti letech. Co říkali o proplachu si bohužel nepamatuji Embarassed
_________________
Citroen C5 Break, 2.0HDi, r.v.2003
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)