Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Zlobr
Založen: 5.8.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Praha 10
|
Zaslal: čt leden 10, 2008 11:32 am Předmět: |
|
|
jk napsal: | Zlobr napsal: | Nesouhlasím stebou, pokud vypneš motor tak se uzamkne protipadací zámek, zadek by neměl spadnout a koule ti umožní aby brzdily zadní brzdy. Pokud tu kouli budeš mít vadnou tak se to projeví pouze tím že ti nebrzdí zadek při vypnutém motoru, tak mi to vysvětloval pan Rada. U BX to bylo řešeno jinak (zadek brzdil z tlaku zadních pístnic, takže dokud auto nespadlo tak zadek brzdil)
Přední brzdy využívají tlaku z přední koule, to je stejné u Xantie i Bx. |
Máš pravdu. Píšu rychleii než přemýšlím. Koule je připojena k zadnímu pérování jen do doby, než poklesne tlak za bezpečnostním ventilem pod hodnotu v okruhu zadnho pérování. Pak se skutečně antisink ventilem oddělí od okruhu pérování a tlak spotřebovávájí zadní brzdy, případně průsaky výškového korektoru. Alespoò tak jsem to nastudoval z materiálů co mám k dispozici. |
Jo jo, přesně tak _________________ Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
Akela
Založen: 10.1.2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Slovensko - Stará ¼ubovňa
|
Zaslal: čt leden 10, 2008 10:44 pm Předmět: |
|
|
No ja by som to tipoval na pridretý kríž. _________________ Xantia 1.9 TD break |
|
Návrat nahoru |
|
|
fela
Založen: 28.5.2007 Příspěvky: 25
|
Zaslal: st leden 16, 2008 4:10 pm Předmět: problem vyriešený |
|
|
Milí X,
problém sa podarilo vyrieši výmenou hydr. kvapaliny. Práve jazdím na preplach a servo funguje ako má. Trochu ma to prekvapuje, pretože LHM mala asi 40 tis. km.
Ïakujem za všetky odpovede.
F. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st leden 16, 2008 5:24 pm Předmět: |
|
|
Jó není LHM jako LHM . _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
videnak
Založen: 17.1.2008 Příspěvky: 1 Bydliště: ŠTÌMÌCHY
|
Zaslal: pá leden 18, 2008 5:51 pm Předmět: |
|
|
Ahoj chlapi mam stím řizením naprosto stejný problem bylo mi doporueno dat průplach a že prý se to spraví |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá leden 18, 2008 6:56 pm Předmět: Re: problem vyriešený |
|
|
fela napsal: | Milí X,
problém sa podarilo vyrieši výmenou hydr. kvapaliny. Práve jazdím na preplach a servo funguje ako má. Trochu ma to prekvapuje, pretože LHM mala asi 40 tis. km.
F. |
já sem někde četl, že výměna LHM se má provádět po 30 - 40 tis km ... _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: so leden 19, 2008 4:31 pm Předmět: Re: problem vyriešený |
|
|
PaM napsal: | fela napsal: | Milí X,
problém sa podarilo vyrieši výmenou hydr. kvapaliny. Práve jazdím na preplach a servo funguje ako má. Trochu ma to prekvapuje, pretože LHM mala asi 40 tis. km.
F. |
já sem někde četl, že výměna LHM se má provádět po 30 - 40 tis km ... |
Mě zas bylo řečeno v ricaru nová ves:výměna po 60000 km nebo za pět let co bude dřív samozřejmě a po konzultaci s odborníky je to tak správně.Jinak jsem našel v plánku údržby dokonce až 120000 km nebo pět let,ale po 60000 km to u našich stařenek bude určitě lepší a je to řekl bych rozumná max.perioda výměny LHM. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so leden 19, 2008 6:30 pm Předmět: |
|
|
text v katalogu koulí RCA France :
DURETE : Suspension avant, arrière, frein, direction.
Causes : Liquide L.H.M. sale, gommage des cylindres et des correcteurs de hauteurs, vanne de priorité grippée.
Remède : Vidanger et renouveler le L.H.M. tous les 30 000 km. Nettoyer le circuit tous les 60 000 km
avec de "Hydroclean", rouler avec 1 000km, vidanger et remplir avec du L.H.M. neuf.
ATTENTION sur CX changer le filtre de direction.
zde:
http://www.rcafrance.com/catalogue/Spheres-RCA.pdf.gz
výměna LHM každých 30tis, každých 60 proplach ...
Já netvrdím že je to tak správně, jen sem uvedl , že jsem to někde četl.
To co radí mechanici a přij. technici v Citronservisech, tak to je kapitola sama pro sebe ... na to bych opravdu nespoléhal, už se několika lidem stalo například , že do C5 jim v autorizovaném servisu Citroën dolili minerální L.H.M. namísto syntetické LDS !!!
třeba tady
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=6721&postdays=0&postorder=asc&start=0 _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so leden 19, 2008 7:22 pm Předmět: |
|
|
tak sem našel doma origo německou servisku na BX , CX a je tam výměna LHM po 60tis ...
vzhledem k tomu, že Xantuše má naprosto stejné hydr. elementy jako Bx a ještě něco navrch, a tato serviska je z roku 1991 tak bych to viděl těch 60 i na Xa.
_________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Ben
Založen: 24.8.2007 Příspěvky: 44 Bydliště: Vlašim, Domašín
|
Zaslal: ne leden 20, 2008 9:37 pm Předmět: |
|
|
V listopadu jsem byl na výměně LHM u Patery v Radotíně a podle nich se má LHM měnit po 60t km nebo 5ti letech. Co říkali o proplachu si bohužel nepamatuji _________________ Citroen C5 Break, 2.0HDi, r.v.2003 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|