Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st leden 16, 2008 11:10 am Předmět: |
|
|
není prázdná koule ( bez dusíku ) jako dyby tam nebyla žádná? Tzn. žádnej tlak nedává a visí to na zámkách? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st leden 16, 2008 11:15 am Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | není prázdná koule ( bez dusíku ) jako dyby tam nebyla žádná? Tzn. žádnej tlak nedává a visí to na zámkách? |
jééžiši to je hnus.
Buchta, ten zámek ti uzavře okruh. Tááákže ten olej tam zůstává a to dokonce pod nějakým tlakem. A ten tlak drží auto nahoře. Ale postupně uniká zpět, olej se vrací a auto začne padat. No a ta koule je tam proto, aby to nebylo tak rychle.
Pane bože, ty to vidíš, a nic s tím neděláš. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st leden 16, 2008 11:17 am Předmět: |
|
|
no a dyš je ta koule plná LHM, jak měl Xantiak a auto drží...... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st leden 16, 2008 11:24 am Předmět: |
|
|
pánové, já nechtěl abyste se hádali, ale poradili mi. Josefe 2 když jsem seřizoval výšky, tak jsem měl samozřejmě odpojeno táhlo od zvedání výšek. To táhlo jsem až nakonec po celém seřízení upevòoval. Mám to všechno uděláno dobře. Jak píše Xantiak není na tom co pokazit. Jen mi není jasné proč mi to spadně někdy po třech hodinách a někdy až třeba po osmi hodinách. A pánové, co se týká té zadní koule uprostřed, tak ta je dofoukaná a dobrá. Tak tuto řešit nechci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st leden 16, 2008 11:31 am Předmět: |
|
|
to je Lajdo v poho, to k tomu patří, no...diskuze
mno je blbý, že se ti to stává po sežízení vejšky, no, co LHM, jak je stará ( snad mě nikdo za tudle otázku nesejme ) _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st leden 16, 2008 11:32 am Předmět: |
|
|
Jen poslední co uvedu k debatě o "protipadací gule", furt si stojím za svým, že na padání stojícího auta nemá žádnej vliv. I když jsem byl v létě na dovolené 14dní auto stálo a po dojetí drželo furt stejnou výšku, pokud by něco unikalo přes zámky tak za tu dobu by bylo jistě dole.
Následující řez zámkem to myslím zcela vysvětluje, pokud je zámek OK, koule je co se týče padání tam naprosto k ničemu, je zamčnenej přívod hydry ke koulím u kol. Obrázky na následujících linkách a každej a si udělá sám obrázek kdo tu plácá nesmysli.
http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=2709
http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=2689
Lajdo, jak jsi přesně prováděl seřízení výšky?? Popiš svůj postup, co jsi vše udělal a neudělal??? _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st leden 16, 2008 12:36 pm Předmět: |
|
|
Souhlasím s Xantiakem, že protipadací koule na to nemá vliv. Já když jsem auto kupoval před 5 lety, tak koule byly téměř na nule. Dvě jsem musel nechat vyměnit a zbytek dofoukat. Ale auto stálo a drželo výšku.
Na buchtovu otázku odpovím, že LHM je úplně nová. Před tím tam byl průplach.
Teď k tomu seřízení. Na kanále jsem povolil ruční táhlo seřízení výšky vozidla a pak jsem měřil výšku. Povolil jsem šrouby od táhla korektoru na stabilizátoru a seřizoval výšky a měřil. Když jsem se dostal na potřebnou hodnotu, t.j. zadek 420mm a předek 155mm, tak jsem oba šrouby na stabilizátoru utáhnul. Několikrát jsem prohoupnul ručně auto a když se výšky nezměnily, tak jsem na ručním táhlu utáhnul šrouby. Ještě jsem táhlo před utažením nastavil u obou korektorů tak, aby u zadního i předního byl čep uprostřed. Nevím jak to jej nazvat, ale ukážu jej na obrázku, který je tady.
http://www.xantiaclub.cz/navody/kulicka_korektor/03.jpg
Jak je vidět na obrázku ten zadní korektor, tak je tam pružina s táhlem, na kterém je čep, který je umístěn do táhla korektoru, kdy se opírá o jednu stranu nebo tlačí do strany druhé. Tak to jsem před utažením vycentroval doprostřed. Pak jsem utáhnul teprve ruční táhlo. Auto jsem projel a zase po příjezdu zajel na kanál a změřil výšku vozu, která se nezměnila. Nevím jestli to xantiaku pochopíš, třebabudeš mě muset více navést k popisu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st leden 16, 2008 1:11 pm Předmět: |
|
|
Prosím vás pořádně se podívejte, kde je ta koule připojená na okruh!
Je až za zámkem. Trochu se zamyslete, to už není možné toto. A čtěte, prostudujde si materiály, než něco budete plácat. Konec. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st leden 16, 2008 1:17 pm Předmět: |
|
|
no dyk, "je až za zámkem", tzn. že je fuk, estli tam není a dyš je, tak jakej má tlak....visí to na zámkách....na zámkách to visí od chcípnutí motoru a od snížení tlaku v systému pod zámkama, ne? NEBO je to jinak? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st leden 16, 2008 3:10 pm Předmět: |
|
|
Buchtič taky to tak vidím, jakmile klesne tlak na okruhu odpředu, zámek zamkne a nic nejde zpátky z gul pérování vzadu. Asi používáme nějakou antiAlienovskou logiku....
To Lajda: Na postupu co uvádíš nevidím nic špatnýho. Já to vpodstatě dělal podobně, spočítal výšku a na správném boďě měřil, pak po dosažení správné výšky dotáhl nejdřív táhlo od zkrutné týče. Sedl do kufru a nechal auto zvednout a srovnat výšku po zatížení, kolega změřil výšku, pak jsem z auta vylezl a jak po odlehčení kleslo na provozní výšku zase měřil, bylo vše ok, následně vše mechanické dotáhl.
Zkoušel jsi s autem několikrát zacvičit nahoru dolu??? Jediné co mě napadá, že se Ti dostal čurbes do toho zámku a netěsní jak by měl. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: st leden 16, 2008 4:23 pm Předmět: |
|
|
Tak já tedy taky něco připojím
Co se stane s protipadacím zámkem, když nám tlak z vedení od zámku a korektoru uteče přes brzdový ventil (ten je netěsný skoro u každého) a budeme mít prázdnou zadní AKU kouli? Tlak od centrální AKU koule překoná pérka a zámek opět otevře a tím nám auto bude padat. Zadní AKU koule nám pomůže překonat to období, než dojde také k úniku tlaku z vedení od hlavní AKU koule. Toto si myslím, že je další funkce zadní protipadací koule kromě té hlavní a to zásobovat tlakem zadní brzdy.
Ale proboha, je to jen názor _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st leden 16, 2008 5:08 pm Předmět: |
|
|
a proč by nám auto padalo, dyš bude větší tlak pod zámkama?
EDIT: Jo od hlavní koule, lae ta větev je spojená s obouma zámkama, ne? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
Naposledy upravil Buchta dne st leden 16, 2008 5:18 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st leden 16, 2008 5:16 pm Předmět: |
|
|
Nechte toho, tlak mu stejně asi uniká špatným těsněním pístnice, jestli měl předtím výšku v oněco vyší poloze, tak by to tomu nejvíc nasvědčovalo a i to že jednou spadne míò a jindy více. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st leden 16, 2008 6:34 pm Předmět: |
|
|
Xantiaku s autem jsem cvičil několikrát. Dokonce ho byl i prjet a potom jsem opět kontroloval výšku, jestli to náhodou neuhlo. Vše OK.
Josefe2 když by mi tlak utíkal ze zadní pístnice, tak bych to musel slyšet, když jsem byl pod autem a měl jsem motor vypnutý. A taky by mi pístnice trochu tekla, ale já tam mám sucho. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mirďa
Založen: 16.5.2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Kuřim
|
Zaslal: st leden 16, 2008 10:03 pm Předmět: |
|
|
Ahoj Lajdo. Nedávno jsem seřizoval výšky a udělalo mě to stejný ,ráno byl zadek dole. Jak psal myslím Josef,trochu se rozhádaly táhla. Já jsem to hodil spátky na rampu a chvíli jsem to šteloval a nakonec se to povedlo. Možná ti to moc nepomůže ale mám za to,že jak sem to nastavoval,tak to bylo v zadu asi moc přitažený a jakoby mírně puštěný dolů a proto to spadlo až na zem. Vím že to píšu jak pohádku ,ale jsem samouk a co pochytím od druhých. Skrátka chce to si jemom trochu pohrát,teda doufám. Čauec Mirďa _________________ Mirďa z Kuřima. X 1-1,8 8v BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|