Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

spadne zadek poraďte co je špatné
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 11:10 am    Předmět: Citovat

není prázdná koule ( bez dusíku ) jako dyby tam nebyla žádná? Tzn. žádnej tlak nedává a visí to na zámkách? Rolling Eyes
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 11:15 am    Předmět: Citovat

Buchta napsal:
není prázdná koule ( bez dusíku ) jako dyby tam nebyla žádná? Tzn. žádnej tlak nedává a visí to na zámkách? Rolling Eyes


jééžiši to je hnus.

Buchta, ten zámek ti uzavře okruh. Tááákže ten olej tam zůstává a to dokonce pod nějakým tlakem. A ten tlak drží auto nahoře. Ale postupně uniká zpět, olej se vrací a auto začne padat. No a ta koule je tam proto, aby to nebylo tak rychle.


Pane bože, ty to vidíš, a nic s tím neděláš. Crying or Very sad
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 11:17 am    Předmět: Citovat

no a dyš je ta koule plná LHM, jak měl Xantiak a auto drží......
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lajda



Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 130
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 11:24 am    Předmět: Citovat

pánové, já nechtěl abyste se hádali, ale poradili mi. Josefe 2 když jsem seřizoval výšky, tak jsem měl samozřejmě odpojeno táhlo od zvedání výšek. To táhlo jsem až nakonec po celém seřízení upevòoval. Mám to všechno uděláno dobře. Jak píše Xantiak není na tom co pokazit. Jen mi není jasné proč mi to spadně někdy po třech hodinách a někdy až třeba po osmi hodinách. A pánové, co se týká té zadní koule uprostřed, tak ta je dofoukaná a dobrá. Tak tuto řešit nechci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 11:31 am    Předmět: Citovat

to je Lajdo v poho, to k tomu patří, no...diskuze
mno je blbý, že se ti to stává po sežízení vejšky, no, co LHM, jak je stará ( snad mě nikdo za tudle otázku nesejme Wink )
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 11:32 am    Předmět: Citovat

Jen poslední co uvedu k debatě o "protipadací gule", furt si stojím za svým, že na padání stojícího auta nemá žádnej vliv. I když jsem byl v létě na dovolené 14dní auto stálo a po dojetí drželo furt stejnou výšku, pokud by něco unikalo přes zámky tak za tu dobu by bylo jistě dole.

Následující řez zámkem to myslím zcela vysvětluje, pokud je zámek OK, koule je co se týče padání tam naprosto k ničemu, je zamčnenej přívod hydry ke koulím u kol. Obrázky na následujících linkách a každej a si udělá sám obrázek kdo tu plácá nesmysli.

http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=2709

http://www.xantiaclub.cz/gallery.php?modul=gallery&akce=obrazek_ukaz&obrazek_id=2689

Lajdo, jak jsi přesně prováděl seřízení výšky?? Popiš svůj postup, co jsi vše udělal a neudělal???
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lajda



Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 130
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 12:36 pm    Předmět: Citovat

Souhlasím s Xantiakem, že protipadací koule na to nemá vliv. Já když jsem auto kupoval před 5 lety, tak koule byly téměř na nule. Dvě jsem musel nechat vyměnit a zbytek dofoukat. Ale auto stálo a drželo výšku.

Na buchtovu otázku odpovím, že LHM je úplně nová. Před tím tam byl průplach.

Teď k tomu seřízení. Na kanále jsem povolil ruční táhlo seřízení výšky vozidla a pak jsem měřil výšku. Povolil jsem šrouby od táhla korektoru na stabilizátoru a seřizoval výšky a měřil. Když jsem se dostal na potřebnou hodnotu, t.j. zadek 420mm a předek 155mm, tak jsem oba šrouby na stabilizátoru utáhnul. Několikrát jsem prohoupnul ručně auto a když se výšky nezměnily, tak jsem na ručním táhlu utáhnul šrouby. Ještě jsem táhlo před utažením nastavil u obou korektorů tak, aby u zadního i předního byl čep uprostřed. Nevím jak to jej nazvat, ale ukážu jej na obrázku, který je tady.

http://www.xantiaclub.cz/navody/kulicka_korektor/03.jpg
Jak je vidět na obrázku ten zadní korektor, tak je tam pružina s táhlem, na kterém je čep, který je umístěn do táhla korektoru, kdy se opírá o jednu stranu nebo tlačí do strany druhé. Tak to jsem před utažením vycentroval doprostřed. Pak jsem utáhnul teprve ruční táhlo. Auto jsem projel a zase po příjezdu zajel na kanál a změřil výšku vozu, která se nezměnila. Nevím jestli to xantiaku pochopíš, třebabudeš mě muset více navést k popisu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 29.1.2007
Příspěvky: 224
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 1:11 pm    Předmět: Citovat

Prosím vás pořádně se podívejte, kde je ta koule připojená na okruh!
Je až za zámkem. Trochu se zamyslete, to už není možné toto. A čtěte, prostudujde si materiály, než něco budete plácat. Konec.
_________________
Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 1:17 pm    Předmět: Citovat

no dyk, "je až za zámkem", tzn. že je fuk, estli tam není a dyš je, tak jakej má tlak....visí to na zámkách....na zámkách to visí od chcípnutí motoru a od snížení tlaku v systému pod zámkama, ne? NEBO je to jinak? Shocked
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 3:10 pm    Předmět: Citovat

Buchtič taky to tak vidím, jakmile klesne tlak na okruhu odpředu, zámek zamkne a nic nejde zpátky z gul pérování vzadu. Asi používáme nějakou antiAlienovskou logiku.... Wink Laughing

To Lajda: Na postupu co uvádíš nevidím nic špatnýho. Já to vpodstatě dělal podobně, spočítal výšku a na správném boďě měřil, pak po dosažení správné výšky dotáhl nejdřív táhlo od zkrutné týče. Sedl do kufru a nechal auto zvednout a srovnat výšku po zatížení, kolega změřil výšku, pak jsem z auta vylezl a jak po odlehčení kleslo na provozní výšku zase měřil, bylo vše ok, následně vše mechanické dotáhl.

Zkoušel jsi s autem několikrát zacvičit nahoru dolu??? Jediné co mě napadá, že se Ti dostal čurbes do toho zámku a netěsní jak by měl.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 4:23 pm    Předmět: Citovat

Tak já tedy taky něco připojím Laughing
Co se stane s protipadacím zámkem, když nám tlak z vedení od zámku a korektoru uteče přes brzdový ventil (ten je netěsný skoro u každého) a budeme mít prázdnou zadní AKU kouli? Tlak od centrální AKU koule překoná pérka a zámek opět otevře a tím nám auto bude padat. Zadní AKU koule nám pomůže překonat to období, než dojde také k úniku tlaku z vedení od hlavní AKU koule. Toto si myslím, že je další funkce zadní protipadací koule kromě té hlavní a to zásobovat tlakem zadní brzdy.
Ale proboha, je to jen názor Very Happy
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 5:08 pm    Předmět: Citovat

a proč by nám auto padalo, dyš bude větší tlak pod zámkama?
EDIT: Jo od hlavní koule, lae ta větev je spojená s obouma zámkama, ne?
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad


Naposledy upravil Buchta dne st leden 16, 2008 5:18 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 5:16 pm    Předmět: Citovat

Nechte toho, tlak mu stejně asi uniká špatným těsněním pístnice, jestli měl předtím výšku v oněco vyší poloze, tak by to tomu nejvíc nasvědčovalo a i to že jednou spadne míò a jindy více.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Lajda



Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 130
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 6:34 pm    Předmět: Citovat

Xantiaku s autem jsem cvičil několikrát. Dokonce ho byl i prjet a potom jsem opět kontroloval výšku, jestli to náhodou neuhlo. Vše OK.
Josefe2 když by mi tlak utíkal ze zadní pístnice, tak bych to musel slyšet, když jsem byl pod autem a měl jsem motor vypnutý. A taky by mi pístnice trochu tekla, ale já tam mám sucho.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mirďa



Založen: 16.5.2007
Příspěvky: 38
Bydliště: Kuřim

PříspěvekZaslal: st leden 16, 2008 10:03 pm    Předmět: Citovat

Ahoj Lajdo. Nedávno jsem seřizoval výšky a udělalo mě to stejný ,ráno byl zadek dole. Jak psal myslím Josef,trochu se rozhádaly táhla. Já jsem to hodil spátky na rampu a chvíli jsem to šteloval a nakonec se to povedlo. Možná ti to moc nepomůže ale mám za to,že jak sem to nastavoval,tak to bylo v zadu asi moc přitažený a jakoby mírně puštěný dolů a proto to spadlo až na zem. Vím že to píšu jak pohádku ,ale jsem samouk a co pochytím od druhých. Skrátka chce to si jemom trochu pohrát,teda doufám. Čauec Mirďa Wink
_________________
Mirďa z Kuřima. X 1-1,8 8v BREAK
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 2 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)