Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Shell V - Power
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bog-fran



Založen: 8.5.2007
Příspěvky: 184
Bydliště: Most

PříspěvekZaslal: ne březen 29, 2009 7:56 pm    Předmět: Citovat

Já to teda zkusil do předchozího favorita a tam jsem žádnou změnu nezpozoroval, ale podle mě nic nezkazíš, když to tam zkusíš nalejt. Zkus a uvidíš.
_________________
r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomcat



Založen: 28.4.2008
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: ne březen 29, 2009 10:54 pm    Předmět: Citovat

Taky jsem to zkoušel v dieslu,žádný zázrak, jen když chci dolít nádrž.Radši při větším tankování dávkuju aditiv VIF ,/má dobrý reference v testu/ a tím má motor svý jistý /vrčí si celkem spokojeně/ a já klidný svědomí až se něco podělá. A cenově to je asi levnější Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: po březen 30, 2009 7:41 am    Předmět: Citovat

Tiež som niekedy natankoval V-power ale rozdiel som žiadny nebadal. Ani sa nedivím keď som potom čítal nejaký test v CZ, kde V-power dopadol rovnako ako úplne obyčajná nafta Smile
Momentálne tankujem v PL, majú naftu z ORLENu a pridávam VIF.

Takže ak tankova niečo kvalitnejšie, tak za západnými hranicami, tam to asi aj má význam. Čítal som pár názorov tých, čo často chodia za hranice (DE,AU) že ten rozdiel je dos ve¾ký. Tí potom natankujú pred hranicami a snažia sa vydrža s tankovaním kým opä neopustia našu V4 Very Happy
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vikicv



Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 172
Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy

PříspěvekZaslal: po březen 30, 2009 7:59 am    Předmět: Citovat

Ja tam tankuju LPG a to ma v uvozovkach vyssi oktanove cislo v zakladu a presto mam o 10 procent nizsi vykon motoru, jakto?-)) Ne tohle berte jako recesi v duchu tehle diskuze, odpoved nechci.

Lit nelit paliva od Shellu, vyssi cislo okt., apod., je takova nekonecna diskuze o nicem na vsech xxxclubech ruznych vyrobcu a typu vozidel. Mne uz prijde, ze zakladatel to dela z recese, zalozi diskuzi a pak se smeje nad temi pocitovymi prispevky od lidi postradajici jakakoliv overena fakta.
_________________
X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: po březen 30, 2009 8:41 am    Předmět: Citovat

bog-fran napsal:
Já to teda zkusil do předchozího favorita a tam jsem žádnou změnu nezpozoroval, ale podle mě nic nezkazíš, když to tam zkusíš nalejt. Zkus a uvidíš.

No jo ale předřečník hovoří o benzínu s vyšším oktanovým číslem a motorech, které mají čidlo detonačního spalování a mezi ty se Favorit rozhodně řadit nedá Wink
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: po březen 30, 2009 8:55 am    Předmět: Citovat

Pouze bych chtěl upozornit, že je potřeba rozlišovat následující:
Shell V-Power 95 oktanů = standard
Shell V-Power Racing 99+ oktanů (obchodně nazíváno 100 oktanů) = premium

U všech aut, co nemají čidlo klepání je použití Shell V-Power Racing 99+ k ničemu. Naopak může dojít k podpálení sedel ventilů.
Lidé, kteří použili V-Power Racing do aut bez čidla klepání povětšinou shodně prohlašují, že spíše pozorují pokles výkonu a zvýšení spotřeby.

Pokud chcete použít prémiový benzín do našich Xanuší, tak 95 (nebo 98) oktanů (Shell V-Power, OMV Carrera, Benzina Verva 100 atd.)

U toho Shell V-Poweru 95 je zvýšení výkonu spíše subjektivní stejně tak jako snížení spotřeby (neříkám, že není žádné, ale je zanedbatelné). O čem není pochyb je čistící schopnost V-Poweru. Divili byste se, jak po roce používání dokáže vyčistit ventili a vstřiky (osobní zkušenost).
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bog-fran



Založen: 8.5.2007
Příspěvky: 184
Bydliště: Most

PříspěvekZaslal: st duben 01, 2009 8:20 pm    Předmět: Citovat

Mamut napsal:

No jo ale předřečník hovoří o benzínu s vyšším oktanovým číslem a motorech, které mají čidlo detonačního spalování a mezi ty se Favorit rozhodně řadit nedá Wink


No a? Je to moje zkušenost s uvedeným palivem, když už se tu o tom debatuje, někomu to možná přijde vhod. Samozřejmě je mi jasný že se jedená o úplně odlišnej motor, proto jsem to tam taky napsal.
_________________
r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
€mo



Založen: 3.10.2008
Příspěvky: 62
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt duben 02, 2009 5:19 am    Předmět: Citovat

Ak mam pridat svoj nazor tak u predoslej 1,9 TD som po vymene filtrov tankoval iba W-Power diesel a vysledok??? po 10 000km bol palivovy filter uplne cierny... vtedy som zacal tankovat iba v Rakusku. Mam to iba 8km od domu a nafta je o 10centov lacnejsia, niekedy aj viac. Tankujem tam obycajny diesel. Motor mal hned hladsi chod, a mierne sa to prejavilo aj na spotrebe. Do 2,1TD som radsej slovensku naftu ani neskusal...

Naposledy upravil €mo dne čt duben 02, 2009 11:31 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: čt duben 02, 2009 8:55 am    Předmět: Citovat

Tak to je pravda €mo! Osobná skúsenos takisto. Wink
U nás to tak proste chodí. Twisted Evil
A dokonca som si všimol, že napr. 10lnafty nie je na všade 10l...
_________________
XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: čt duben 02, 2009 9:06 am    Předmět: Citovat

hoši chcete snad říct, že s příchodem € k vám nedorazila západní qualita? Shocked Wink
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: čt duben 02, 2009 9:42 am    Předmět: Citovat

Buchta napsal:
hoši chcete snad říct, že s příchodem € k vám nedorazila západní qualita? Shocked Wink

Nebola a bojím sa ,že nikdy nebude... Surprised
_________________
XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mšvícko



Založen: 26.8.2008
Příspěvky: 177
Bydliště: Na Sibiři

PříspěvekZaslal: čt duben 02, 2009 9:43 am    Předmět: Citovat

V power zkoušet nehodlám, v techničáku je povoleno max 98okt tak proč riskovat. V power ale tankuju 95 oktanů. ted mám v plánu zkusit 98 oktanů
_________________
Xantia Break 2,0 16V
Prodej autopotahů, výroba autoklíčů, šití pytlů na řadící páky
www.opravaobuvi.unas.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
lightDJ



Založen: 14.1.2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Plzeň (beer city)

PříspěvekZaslal: čt duben 02, 2009 10:08 am    Předmět: Citovat

Obcas se mi rozsviti kontrolka se znakem "K" uvazuju ze vyjezdim nadrz do "sucha" a naleju V-POWER jestli se to procisti a snad neco zlepsi... Ale neutrhne se nakej bordel abych tomu jeste nepridal? Mam to riskonout??? poradte Question Dik
_________________
vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mšvícko



Založen: 26.8.2008
Příspěvky: 177
Bydliště: Na Sibiři

PříspěvekZaslal: čt duben 02, 2009 10:18 am    Předmět: Citovat

na V power doporučují minimálně 1000km aby se to pročistilo. tak to ti jedna nádrž nestačí Wink
_________________
Xantia Break 2,0 16V
Prodej autopotahů, výroba autoklíčů, šití pytlů na řadící páky
www.opravaobuvi.unas.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: čt duben 02, 2009 10:20 am    Předmět: Citovat

Laughing jako aby ti nezačly lítat brikety jako chrochtákům? Laughing Tak toho bych se nebál, lae Racing nemá smysl myslím do tědlech plechovek.
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)