Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 7:56 pm Předmět: |
|
|
Já to teda zkusil do předchozího favorita a tam jsem žádnou změnu nezpozoroval, ale podle mě nic nezkazíš, když to tam zkusíš nalejt. Zkus a uvidíš. _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomcat
Založen: 28.4.2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: ne březen 29, 2009 10:54 pm Předmět: |
|
|
Taky jsem to zkoušel v dieslu,žádný zázrak, jen když chci dolít nádrž.Radši při větším tankování dávkuju aditiv VIF ,/má dobrý reference v testu/ a tím má motor svý jistý /vrčí si celkem spokojeně/ a já klidný svědomí až se něco podělá. A cenově to je asi levnější |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: po březen 30, 2009 7:41 am Předmět: |
|
|
Tiež som niekedy natankoval V-power ale rozdiel som žiadny nebadal. Ani sa nedivím keď som potom čítal nejaký test v CZ, kde V-power dopadol rovnako ako úplne obyčajná nafta
Momentálne tankujem v PL, majú naftu z ORLENu a pridávam VIF.
Takže ak tankova niečo kvalitnejšie, tak za západnými hranicami, tam to asi aj má význam. Čítal som pár názorov tých, čo často chodia za hranice (DE,AU) že ten rozdiel je dos ve¾ký. Tí potom natankujú pred hranicami a snažia sa vydrža s tankovaním kým opä neopustia našu V4 _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: po březen 30, 2009 7:59 am Předmět: |
|
|
Ja tam tankuju LPG a to ma v uvozovkach vyssi oktanove cislo v zakladu a presto mam o 10 procent nizsi vykon motoru, jakto?-)) Ne tohle berte jako recesi v duchu tehle diskuze, odpoved nechci.
Lit nelit paliva od Shellu, vyssi cislo okt., apod., je takova nekonecna diskuze o nicem na vsech xxxclubech ruznych vyrobcu a typu vozidel. Mne uz prijde, ze zakladatel to dela z recese, zalozi diskuzi a pak se smeje nad temi pocitovymi prispevky od lidi postradajici jakakoliv overena fakta. _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: po březen 30, 2009 8:41 am Předmět: |
|
|
bog-fran napsal: | Já to teda zkusil do předchozího favorita a tam jsem žádnou změnu nezpozoroval, ale podle mě nic nezkazíš, když to tam zkusíš nalejt. Zkus a uvidíš. |
No jo ale předřečník hovoří o benzínu s vyšším oktanovým číslem a motorech, které mají čidlo detonačního spalování a mezi ty se Favorit rozhodně řadit nedá _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: po březen 30, 2009 8:55 am Předmět: |
|
|
Pouze bych chtěl upozornit, že je potřeba rozlišovat následující:
Shell V-Power 95 oktanů = standard
Shell V-Power Racing 99+ oktanů (obchodně nazíváno 100 oktanů) = premium
U všech aut, co nemají čidlo klepání je použití Shell V-Power Racing 99+ k ničemu. Naopak může dojít k podpálení sedel ventilů.
Lidé, kteří použili V-Power Racing do aut bez čidla klepání povětšinou shodně prohlašují, že spíše pozorují pokles výkonu a zvýšení spotřeby.
Pokud chcete použít prémiový benzín do našich Xanuší, tak 95 (nebo 98) oktanů (Shell V-Power, OMV Carrera, Benzina Verva 100 atd.)
U toho Shell V-Poweru 95 je zvýšení výkonu spíše subjektivní stejně tak jako snížení spotřeby (neříkám, že není žádné, ale je zanedbatelné). O čem není pochyb je čistící schopnost V-Poweru. Divili byste se, jak po roce používání dokáže vyčistit ventili a vstřiky (osobní zkušenost). _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: st duben 01, 2009 8:20 pm Předmět: |
|
|
Mamut napsal: |
No jo ale předřečník hovoří o benzínu s vyšším oktanovým číslem a motorech, které mají čidlo detonačního spalování a mezi ty se Favorit rozhodně řadit nedá |
No a? Je to moje zkušenost s uvedeným palivem, když už se tu o tom debatuje, někomu to možná přijde vhod. Samozřejmě je mi jasný že se jedená o úplně odlišnej motor, proto jsem to tam taky napsal. _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
€mo
Založen: 3.10.2008 Příspěvky: 62 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 5:19 am Předmět: |
|
|
Ak mam pridat svoj nazor tak u predoslej 1,9 TD som po vymene filtrov tankoval iba W-Power diesel a vysledok??? po 10 000km bol palivovy filter uplne cierny... vtedy som zacal tankovat iba v Rakusku. Mam to iba 8km od domu a nafta je o 10centov lacnejsia, niekedy aj viac. Tankujem tam obycajny diesel. Motor mal hned hladsi chod, a mierne sa to prejavilo aj na spotrebe. Do 2,1TD som radsej slovensku naftu ani neskusal...
Naposledy upravil €mo dne čt duben 02, 2009 11:31 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 8:55 am Předmět: |
|
|
Tak to je pravda €mo! Osobná skúsenos takisto.
U nás to tak proste chodí.
A dokonca som si všimol, že napr. 10lnafty nie je na všade 10l... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 9:06 am Předmět: |
|
|
hoši chcete snad říct, že s příchodem € k vám nedorazila západní qualita? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 9:42 am Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | hoši chcete snad říct, že s příchodem € k vám nedorazila západní qualita? |
Nebola a bojím sa ,že nikdy nebude... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mšvícko
Založen: 26.8.2008 Příspěvky: 177 Bydliště: Na Sibiři
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 9:43 am Předmět: |
|
|
V power zkoušet nehodlám, v techničáku je povoleno max 98okt tak proč riskovat. V power ale tankuju 95 oktanů. ted mám v plánu zkusit 98 oktanů _________________ Xantia Break 2,0 16V
Prodej autopotahů, výroba autoklíčů, šití pytlů na řadící páky
www.opravaobuvi.unas.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 10:08 am Předmět: |
|
|
Obcas se mi rozsviti kontrolka se znakem "K" uvazuju ze vyjezdim nadrz do "sucha" a naleju V-POWER jestli se to procisti a snad neco zlepsi... Ale neutrhne se nakej bordel abych tomu jeste nepridal? Mam to riskonout??? poradte Dik _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mšvícko
Založen: 26.8.2008 Příspěvky: 177 Bydliště: Na Sibiři
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 10:18 am Předmět: |
|
|
na V power doporučují minimálně 1000km aby se to pročistilo. tak to ti jedna nádrž nestačí _________________ Xantia Break 2,0 16V
Prodej autopotahů, výroba autoklíčů, šití pytlů na řadící páky
www.opravaobuvi.unas.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 10:20 am Předmět: |
|
|
jako aby ti nezačly lítat brikety jako chrochtákům? Tak toho bych se nebál, lae Racing nemá smysl myslím do tědlech plechovek. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|