Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Záhadný problém s otáčkami motoru:
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Frenk



Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 122
Bydliště: Kněževes u Rakovníka

PříspěvekZaslal: po červenec 06, 2009 6:12 pm    Předmět: Citovat

Zdravim. Timto resetem se mazou jen zaznamenane chyby ridici jednotky. Namrsena data zustavaji nedotcena. Odpojenim baterie se vymazou vsechna data a po pripojeni baterie se nahraji zakladni fabricka data. Frenk
_________________
Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mates.n



Založen: 10.3.2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: po červenec 06, 2009 6:42 pm    Předmět: Citovat

Zdravím všechny!
Tak pánové, dnes jsem zamáčkl slzu. Problém stále přetrvává. Provedl jsem reset podle Puggiho návodu, načetla se pravděpodobně (dle blikání "K") nová data, nechal Xantuši běžet na volnoběh (opět déle startovala) a když se teplota dostala k devadesáti, začala si "prošlapávat plyn". Přemýšlím nad tím, jestli i to nové čidlo teploty není "mrtvé"...Nemáte někdo podobnou zkušenost? Pak už snad jedině ØJ... Začínám bejt z toho "kudrnatej"! Rolling Eyes Zítra zkusím ještě Frenkovo návod!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: út červenec 07, 2009 10:44 am    Předmět: Citovat

Co škrtící klapka? Jestli si ji nečistil,tak se do toho pust.Bude tam spousta bordelu a oleje z odfuku klikové skříně.Jinak ,jestli je to závislý na teplotě,tak možná to čidlo ZELENÝ je nemocný.Držim ti palce.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mates.n



Založen: 10.3.2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: út červenec 07, 2009 1:09 pm    Předmět: Citovat

Pro Puggiho: snímač (zelený) teploty je cca 2 měsíce starý, stejně tak krokový motorek a snímač otáček, očištěno veškeré ukostření a konektory, včetně řídící jednotky! Nově jsem dal potenciometr škrtící klapky a kompletně vyčistil vše uvnitř (průchody vzduchu pro volnoběh, hadice, klapka, snímač teploty...) Popravdě Puggi, nevím, jak dál. Napadá mě snad jedině "umírající" ØJ nebo souvislost s přívodem paliva (špatné starty a pravidelné létání otáček jako při dávkování benzínu)... Nechám ještě dnes celý den odpojenou baterii a uvidím po připojení, co se bude dít po načtení "přednastavených" hodnot.
Jinak ti dík a měj se!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: út červenec 07, 2009 4:12 pm    Předmět: Citovat

Vzhledem ke tvému poslednímu příspěvku (nevím jak je to u těchto aut řešeno-zatím vše co jsem měl mělo mechanická dopravní čerpadla paliva)není zrada někde v dopravě paliva zkusil jsi vyměnit filtr paliva a projít celou palivovou soustavu?Snad na něco přijdeš.
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mates.n



Založen: 10.3.2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: st červenec 08, 2009 6:51 am    Předmět: Citovat

Zdravím všechny dobré duše!
Tak ani základní nastavení hodnot po odpojení baterie neovlivnilo problém se startováním a otáčkami. Ihned po druhém startu se opět v ØJ načetla chyba "bez identifikace". Tuším, že problém bude mechanický a po výměně všech (skoro všech) elekronických prvků budu muset pátrat po přívodu paliva. I ty "dlouhé" starty napovídají, že by to mohlo být ono. Kdyby jste měl někdo tušení nebo nápad, kde by mohl být problém, dejte vědět...
Jinak všem dík za příspěvky a rady!!!!!
_________________
Xantia X11A 1.8 I - "Hydractive" /93 (babička)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mates.n



Založen: 10.3.2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: čt červenec 09, 2009 6:59 am    Předmět: Citovat

Tak jsem prošel přívod paliva, podotahoval ještě jednou všechny spoje, mrknul na podtlakovej ventil (těsnění na něm se zdají v pohodě, sedí na fest, ale zkusím preventivně sehnat jinej)...ØJ zatím chybu nehlásí, ale jinak žádná změna k lepšímu...bohužel Rolling Eyes Stále "delší" starty, nestálé otáčky (od 1000 do 600) a při pomalé jízdě a vzrůstající teplotě při dojezdu (pod 10 km/h) snaha zvedat otáčky nad 1200...zatím k "pravidelnému pulsování" nedošlo, ale...jak dlouho?
_________________
Xantia X11A 1.8 I - "Hydractive" /93 (babička)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
varec



Založen: 12.5.2009
Příspěvky: 29
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: čt červenec 09, 2009 5:48 pm    Předmět: Citovat

Ahoj,
mám úplně stejný problém až na ty delší starty.Bylo mi doporučeno vyměnit "zelené čidlo".To jsem udělal,provedl reset a pomohlo to.Po ujetí asi 500 km opět houpání otáček při studeném motoru a při ježdění po městě, kdy teplota motoru je téměř na 90 st., po vyřazení nebo na křižovatce zvýšené otáčky až 1800ot. To mi vadí víc než kolísání otáček.Teď sleduji tvoje snažení a vidím, že to stojí jenom peníze a výsledek nikde.Nemám moc času se tím zabývat, ale pokud na něco přijdu, tak to sem napíšu.
S přáním úspěchu Varec.
_________________
Xantia X1 1.6i,r.v.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mates.n



Založen: 10.3.2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: čt červenec 09, 2009 6:29 pm    Předmět: Citovat

varec napsal:
Ahoj,
mám úplně stejný problém až na ty delší starty.Bylo mi doporučeno vyměnit "zelené čidlo".To jsem udělal,provedl reset a pomohlo to.Po ujetí asi 500 km opět houpání otáček při studeném motoru a při ježdění po městě, kdy teplota motoru je téměř na 90 st., po vyřazení nebo na křižovatce zvýšené otáčky až 1800ot. To mi vadí víc než kolísání otáček.Teď sleduji tvoje snažení a vidím, že to stojí jenom peníze a výsledek nikde.Nemám moc času se tím zabývat, ale pokud na něco přijdu, tak to sem napíšu.
S přáním úspěchu Varec.


Buď zdráv!
Tak vidím, že nejsem jedinej....držím palce sobě i tobě, a alespoò někdo z nás najde příčinu. Je to fakt nepříjemná věc a nikdo neví, co s tím.
Pátrání zdar!!!...
Měj se!
_________________
Xantia X11A 1.8 I - "Hydractive" /93 (babička)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: pá červenec 10, 2009 5:47 am    Předmět: Citovat

Koukám ,tak teď už to bude laborování.Zkus se podívat na váhu vzduchu a její přívod.Může být přicpaná nebo zpuchřelá či prodřená hadička.Vede od sacího potrubí za klapkou přez celej motor až pod okno na straně spolujezce.Na podběhu je taková černá krabička ,ze spoda tam vede hadička (hele,ze mně bude básník) a konektor.
Pátrej,pátrej........
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mates.n



Založen: 10.3.2009
Příspěvky: 19
Bydliště: Chomutov

PříspěvekZaslal: so červenec 11, 2009 5:14 am    Předmět: Citovat

Puggy napsal:
Koukám ,tak teď už to bude laborování.Zkus se podívat na váhu vzduchu a její přívod.Může být přicpaná nebo zpuchřelá či prodřená hadička.Vede od sacího potrubí za klapkou přez celej motor až pod okno na straně spolujezce.Na podběhu je taková černá krabička ,ze spoda tam vede hadička (hele,ze mně bude básník) a konektor.
Pátrej,pátrej........


Buď zdráv, Puggy!
Popravdě, už i s váhou vzduchu jsem porůznu "experimentoval", ale přeci jen se k ní znovu vrátím a provedu důkladnou kontrolu. Jinak tvé básnické nadání je super...dřímá v tobě něco, co se chvílema dere na povrch Laughing
Jinak ještě jeden postřeh: při poslední jízdě nedošlo při pojíždění v koloně k houpání otáček, ale zůstali ( stejně jako Varecovi ) někde na 1600 - 1800 ot. První změna!!! Teď, co si o tom myslet....
_________________
Xantia X11A 1.8 I - "Hydractive" /93 (babička)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: so červenec 11, 2009 3:49 pm    Předmět: Citovat

To není váha vzduchu ale MAP-senzor.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
varec



Založen: 12.5.2009
Příspěvky: 29
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: ne červenec 12, 2009 1:46 pm    Předmět: Citovat

Ahoj,
hadičku vedoucí k MAP senzoru jsem pro jistotu vyměnil, trochu jsem to profoukl do sacího potrubí a kolísání otáček se zlepšilo.Jenom se lehce otáčky propadnou, ale motor nezhasne.Zatím jsem najel asi 30 km, uvidím příští týden až bude horko, jestli mi budou zůstávat viset otáčky /1600-2000/při popojíždění po městě..Metr hadičky 100 Kč, je jí tam 85cm.
_________________
Xantia X1 1.6i,r.v.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Puggy



Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 54
Bydliště: Mariánské Lázně

PříspěvekZaslal: st červenec 15, 2009 6:26 am    Předmět: Citovat

Tak chlapi,nějak dlouho jste se neozvali (mates.n + varec).Je něco nového?
Napadá mně ještě taková základní blbost,auto Vám startuje po resetu ØJ hned a při opakovaném startu už ne.Co do toho lejete za benzin???? Arrow Xantie jsou stavěný na Natural 98.Měl jsem ten stejný problém,netáhla,houpala otáčkama od 200 (skoro chcípnutí) do 1600 při teplym motoru.Teď se rozjíždí v pohodě na volnoběh 600 a otáčky drží.
_________________
Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: st červenec 15, 2009 10:16 am    Předmět: Citovat

Mel jsem ted tenhle motor minulej tejden venku a než jsem ho rozebiral běžel dobře ted nastartuju a cca 4 až 8 sec běží dobře ale pak začne pulsovat a ubirat otačky až to teměř a nebo uplne zdechne. otačkoměr ukazuje 0 až max 500 otaček. včera večer josef radil vyčistit škrtici klapku a trubicky od odfuku tak jsem zvědavej jestli budu mit taky problem nebo ne. Ještě to zkusim s jinym krokovim motorkem ale pochybuju že kvuli tomu by to pulsovalo no taky to sem pak dopíšu jak jsem dopad.
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)