Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: po duben 20, 2009 8:04 pm Předmět: |
|
|
Nee, beru to s humorem...teda snazim se.
Uz jsem o C5 nekolikrat uvazoval. Kor kdyz jsem na podzim jednu shanel segre. Parkrat jsem se svez a musim rict, ze bych si zvyk. Ale rozhodne neni tak pekna jako Xa.
A navic tu svou jsem si vymazlil a dal do pucu. Nejhorsi na tom je, ze ten stav tezko zhodnotim pri prodeji. Dovede me vytocit, kdyz pak nekdo v bazaru koupi za stejny, ne-li vetsi penize silenej vrak nesrovnatelnej s tim mym vypiplanym vznasedlem. A to my neprodam, ikdybych se rozkrajel!
Zivot je boj! _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po duben 20, 2009 9:46 pm Předmět: |
|
|
Jo,pod to se podepíšu
Alespoò máme klub nejstarších HDiček
_________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út duben 21, 2009 6:15 am Předmět: |
|
|
Lewkinsi, přesně tak, já bych taky neměnil. Něco mě auto stálo, něco jsem do něj vrazil a i kdyby mi za mýho miláčka někdo dával 80, což dneska si už těžko, tak i tak bych ho rychle hnal klackem pryč, tempomat netempomat, ten je jen třešnička na dortu jak se říká. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út duben 21, 2009 10:46 am Předmět: |
|
|
xantiak napsal: | Lewkinsi, přesně tak, já bych taky neměnil. Něco mě auto stálo, něco jsem do něj vrazil a i kdyby mi za mýho miláčka někdo dával 80, což dneska si už těžko, tak i tak bych ho rychle hnal klackem pryč, tempomat netempomat, ten je jen třešnička na dortu jak se říká. |
I ty klacku jeden,kdo by za takový vrak s červinkou navíc dal takový ranec,natož větší _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út duben 21, 2009 2:12 pm Předmět: |
|
|
sima napsal: | xantiak napsal: | Lewkinsi, přesně tak, já bych taky neměnil. Něco mě auto stálo, něco jsem do něj vrazil a i kdyby mi za mýho miláčka někdo dával 80, což dneska si už těžko, tak i tak bych ho rychle hnal klackem pryč, tempomat netempomat, ten je jen třešnička na dortu jak se říká. |
I ty klacku jeden,kdo by za takový vrak s červinkou navíc dal takový ranec,natož větší |
Off topic:
Žádný H+H mě, ani mé auto neurazí. Být Tebou tak se spíš zamýšlím nad tím, jakým plynem tu svou "vzducholoď "plníš, helium to určitě nebude. Nemáš od sedačky řidiče nataženou nějakou hadici?? _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: út duben 21, 2009 5:12 pm Předmět: |
|
|
Noo, ono se staci podivat na nabidku bazaru na NETu. Ty nejdrazsi HDI se blizi ke 100k. Netvrdim, ze je za ty penize prodaj, ale 80k je celkem bezna cena. A kdyz na ty auta koukas, neni na nich nic extra.
Uvazoval jsem o tom, ze bych akceptoval nabidku 70k bez a 80k s ALU...
Ale jak uz jsem rikal, nikoho nebude zajimat, ze jsem menil cerpadlo v nadrzi, regulator vysokotlaku, vstriky, vahu, remenici, zadni loziska, kotouce, silentbloky motoru a ramen..........bla bla bla... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: so duben 25, 2009 8:57 pm Předmět: |
|
|
Abych se vrátil k topicu. Jestli máte někdo starou jednotku, ale přesto chcete tempomat, nedá se jednoduše vyměnit jednotka za jinou z HDi, novější? Možnej problém bych viděl snad jen v imobilizeru.
Jinak moc díky za návod, tempomat se na dálnici bude hodit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: ne duben 26, 2009 4:06 pm Předmět: |
|
|
Ne jenom na dálnici, takové ty táhlé dědiny co maj víc km jsou taky fajn s tempíkem, prdeš tam o něco pod šedesát a jedeš v klidu bez zastavení radarem.
Šlo by to s přepájením švábu na imobilizér, otázka je jak moc je spárovaná ta naše očesaná BSI, jestli by jsi nemusel vyměni i tu a to je už pak tolik investicí, žes e to neoplatí a je lepší volbou jít do nějakýho univerzálu. Jinak samotná jednotka se u nás na vrakáčích dá koupit kolem 5 tisíc, ptal jsem se, když to furt nešlo, taky jsem zvažoval další možné varianty. V PL se dá jeté ECU sehnat již kolem tisíce. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
Zaslal: ne duben 26, 2009 10:24 pm Předmět: |
|
|
5 tisíc bych do toho asi nedal. Zas tak často ho nepoužiju, ale když je za rozumnou cenu možnost ho tam přidat, tak proč si neužít bonusový pohodlí.
Xantiaku budeš tvořit i nějakej návod s fotkama pro xantii? Dnes sem na to koukal, jak to provést, ale s těma spínačema pedálů si nevím moc rady. U brzdovýho spínače je ještě jeden vývod, tam by, předpokládám, mohl bejt výstup 12 pro brzdu, ale jak umístit spínač na spojku? Pročetl sem peugeot forum, ale ty to moc neřeší, páč už tam maj všechno připravený. |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po duben 27, 2009 6:16 am Předmět: |
|
|
webster napsal: | 5 tisíc bych do toho asi nedal. Zas tak často ho nepoužiju, ale když je za rozumnou cenu možnost ho tam přidat, tak proč si neužít bonusový pohodlí.
Xantiaku budeš tvořit i nějakej návod s fotkama pro xantii? Dnes sem na to koukal, jak to provést, ale s těma spínačema pedálů si nevím moc rady. U brzdovýho spínače je ještě jeden vývod, tam by, předpokládám, mohl bejt výstup 12 pro brzdu, ale jak umístit spínač na spojku? Pročetl sem peugeot forum, ale ty to moc neřeší, páč už tam maj všechno připravený. |
Návod žádnej dělat nebudu, po předešlých zkušenostech mi to za to nestojí, udělal jsem návod na výměnu podávacího čerpadla a jak to dopadlo, objeví se pak zas nějakej hòup co napíše, že to je neodborná instalace a Holfi to stáhne z webu, to mi za námahu nestojí. Docela by mě zajímalo jak moc odborná je třeba ta výměna rozvodů, se divím, že se taky někdo neozval, že to je neodborný zásaha že se může po.rat celý motor, i když je to návod pěkný, akorát ne zcela úplný a vše vypovídající. Fotky co jsem dělal jsem dal na citroeny forum tak si to tam najdi, je tam i víc popsáno jak co udělat, včetně fotek toho brzdovýho spínače.
Co se týče výstupu dvanáct, absolutně netuším o jakým vývodu mluvíš, žádnej vývod dvanáct tam není, bacha jestli máš nějaké schéma, a je správné, měl jsem tři a z toho bylo jen jedno logické a správné.
Spínač na spojce má zapojené každé HDi i v xantii, ECU potřeuje informaci o vyšlápnuté spojce. Od spínače spojky to vede na vývod 21 ECU. Od brzdového spínače co je už zapojen (brzdová světla) ten jde na vývod 48 ECU a jedinej co se doplòuje je vývod 73 ECU, tam se dodělává právě ten plíšek a od něj to vede právě na tu 73ku. TAKŽE ŽÁDNÁ 12tka!!!!!!!
Takže rekapitulace, na spojce spínač už je, stačí si to ověřit a je zapojen, pískal jsem ho až k jednotce. Na brzdě máme na světla a stačí doplnit ten rozpínací kontakt do brzdy skrz tempomat a dotáhnout od brzdy jeden drát.
Pokud by jsi jel na sraz a mě by to taky vyšlo vysvětlil bych Ti to tam přímo na autě. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: po duben 27, 2009 7:29 am Předmět: |
|
|
xantiak napsal: | webster napsal: | 5 tisíc bych do toho asi nedal. Zas tak často ho nepoužiju, ale když je za rozumnou cenu možnost ho tam přidat, tak proč si neužít bonusový pohodlí.
Xantiaku budeš tvořit i nějakej návod s fotkama pro xantii? Dnes sem na to koukal, jak to provést, ale s těma spínačema pedálů si nevím moc rady. U brzdovýho spínače je ještě jeden vývod, tam by, předpokládám, mohl bejt výstup 12 pro brzdu, ale jak umístit spínač na spojku? Pročetl sem peugeot forum, ale ty to moc neřeší, páč už tam maj všechno připravený. |
Návod žádnej dělat nebudu, po předešlých zkušenostech mi to za to nestojí, udělal jsem návod na výměnu podávacího čerpadla a jak to dopadlo, objeví se pak zas nějakej hòup co napíše, že to je neodborná instalace a Holfi to stáhne z webu, to mi za námahu nestojí. Docela by mě zajímalo jak moc odborná je třeba ta výměna rozvodů, se divím, že se taky někdo neozval, že to je neodborný zásaha že se může po.rat celý motor, i když je to návod pěkný, akorát ne zcela úplný a vše vypovídající. Fotky co jsem dělal jsem dal na citroeny forum tak si to tam najdi, je tam i víc popsáno jak co udělat, včetně fotek toho brzdovýho spínače.
Co se týče výstupu dvanáct, absolutně netuším o jakým vývodu mluvíš, žádnej vývod dvanáct tam není, bacha jestli máš nějaké schéma, a je správné, měl jsem tři a z toho bylo jen jedno logické a správné.
Spínač na spojce má zapojené každé HDi i v xantii, ECU potřeuje informaci o vyšlápnuté spojce. Od spínače spojky to vede na vývod 21 ECU. Od brzdového spínače co je už zapojen (brzdová světla) ten jde na vývod 48 ECU a jedinej co se doplòuje je vývod 73 ECU, tam se dodělává právě ten plíšek a od něj to vede právě na tu 73ku. TAKŽE ŽÁDNÁ 12tka!!!!!!!
Takže rekapitulace, na spojce spínač už je, stačí si to ověřit a je zapojen, pískal jsem ho až k jednotce. Na brzdě máme na světla a stačí doplnit ten rozpínací kontakt do brzdy skrz tempomat a dotáhnout od brzdy jeden drát.
Pokud by jsi jel na sraz a mě by to taky vyšlo vysvětlil bych Ti to tam přímo na autě. |
Je sice krásné dělat hi,hi,hi, ale jestli je návod na výměnu rozvodů špatně napsán a ty to víš a jsi tedy odborník, tak jsi se měl ozvat tam a upozornit co je špatně a na co je nutné si dát pozor. Když už to víš. To je chlapský přístup. Urážet se, že tě někdo přeukecal u článku na podávací čerpadlo je jen tvůj problém, mohls to vybojovat sám, ale urazil jsi se a vzdals to. Ostatní komentovat nebudu, nic mě z toho nepřísluší a ani nechci vyprudit zbytečnou debatu. Ta předělávka na tempomat si ale svůj článek zaslouží, protože to je věc poměrně dobrá. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: po duben 27, 2009 8:35 am Předmět: |
|
|
Aliene víš o tom kuloví tak mlč, za článek podávačky jsem bojoval docela dlouho a ne jenom já, spousta lidí napsala, že tu výměnu má za sebou a je to bez problémů, to, že se admin nechal ovlivnit hlasem jednoho člověka je jeho problém, protože všechny články co tu jsou jsou neodborné a domobastl. Nejde bojovat za věci donekonečna, něco nabídnu, není zájem, tak proč bych se angažoval dál, když to stejně pak není oceněno, to je pak naprosto zbytečná práce. Ale na tom se asi mi dva neshodnem. Co se týče těch rozvodů pokud by jsi si to přečetl co jsem napsal, tak jsem nikde hihihi nedělal a ani nenapsal, že návod je špatný, jen že tam pár věcí chybí a pokud by to někdo méně zdatný dělal přesně podle něj, nemuselo by to dopadnout dobře, zrovna tak jako výměna podávačky nebo dodělání tempomatu, posrat se dá cokoliv, když je někdo levej. Pokud mám být konkrétní, co dotahovací momenty kladek, pumpy, napnutí řemenu, porovnávat napnutí s tím původním je nesmysl, protože už má něco za sebou o tom tam není zmíòka a je to docela dost podstatná věc u této montáže, od oka to trefí opravdu člověk co už to párkrát dělal. Dál se už o tom nehodlám bavit a už vubec ne s Tebou.
Kdo měl o tempomat zájem cestu si našel a kontaktoval mě, když si s něčím nevěděl rady a o tom svědčí i to, že už jsou další dva lidi kterým to chodí a já napsal, kdo potřebuje poradit, at mě kontaktuje a to platí nadále.
Ještě doplním, Aliene, pořádně si to přečti a porovnej datumy kdy to začalo a kdy to skončilo je tam půl roku jak vyšitecjh, to Ti připadá jako krátká doba?? Kolik let si teda představuješ, že má člověk bojovat za takovej článek? Sestup na zem a protři si oči než začneš něco psát. Jediné v čem máš pravdu, že jsem moh ty momenty na rozvody doplnit, to uznám a doplním.
http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=624&highlight=
http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=1106&highlight= _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|