Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Hydraulika nepracuje, nezvedá se
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tykev



Založen: 3.7.2008
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: po srpen 04, 2008 6:22 pm    Předmět: Citovat

jk napsal:
To že máš hydractive jsi už potvrdil, tak zkus poslechnout, jestli ti ten přední ventil bzučí stejně jako zadní. Musíš otevřít dveře aby se to přeplo do měkýho režimu. Musím v něm při přepnutí cvaknout.

Zkusil jsem první změřit ty konektory, při zaplém klíčku bylo na to jednom pinu v konektoru od bezp. ventilu asi 0,8V proti kostře baterky a na jednom pinu u plováku taky tak.
Poslouchal jsem bzučení u koulí hydractivu, když otevřu dveře cvakne a bzučí to řekl bych vpředu i vzadu stejně, chvíli po zavření dveří cvakne a přestane. V tom nepozoruju žádnou změnu oproti dřívějšku.
_________________
Xantia I, 1.9TD '94 Hydractive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tykev



Založen: 3.7.2008
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: čt srpen 07, 2008 11:28 pm    Předmět: Citovat

Stále řeším tento problém, auto se ne a ne zvednout.. Po konzultaci s PaMem (díky mu za to Idea) jsem provedl tohleto:
- rozebrání regulačního ventilu, nic špatného se nezjistitlo a pak jsem proměřil tlaky, při 170at začne přepoštět do náržky, když odpustím tlak tak při 130at zapne, čerpadlo natlakuje, tak by to mělo fungovat..
- no a při zapojení do systému jsem oddělal přívod ke korektoru a nejde tam vubec nic.. regulák prakticky nereguluje, ten tlak se tam nejspíš pořád drží, asi to jde jenom do brzd a tam se neztrácí, a do okruhu zdvihu je to prostě bloklé. Zkoušel jsem všechny přepady do nádržky a z ničeho nic neteče kromě jednoho - ale to je od serva druhý okruh takže to bude OK. To znamená že nejspíš je problém v bezpečnostním ventilu. No a to se chci zeptat jestli s ním už někdo měl tu čest? Nevim vubec jak se k tomu dostat, horzný přístup Sad a co tomu může být. Díky za rady. A nebo to může být ještě v něčem jiném?
_________________
Xantia I, 1.9TD '94 Hydractive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 1:08 am    Předmět: Citovat

Naštěstí jsem takové problémy řešit nemusel, tak ti praktickou radu k bezpečnostnímu ventilu asi žádnou nedám. Nevím jaké informace o hydraulice máš k dispozici, proto sem vložím alespoò rozkreslení části okruhu pérování u hydractivu.

Na obr. je pérování v tvrdém režimu, v měkkém je píst ( 8 ) úplně nahoře.

3 - přepínací ventil hydractivu pro regulaci tuhosti
10 - cívka ventilu pro přepínání tuhosti
4 - antisink ventil
5 - korektor
Šipka je přívod tlaku od bezpečnostního ventilu.
Zkusil bych ještě jestli máš tlak přímo na přívodu k antisink ventilu. (ta šipka)
Nějaké info k antisink ventilu ("vypůjčil" sem si tam i obrázek):
http://forum.andre-citroen-club.de/showthread.php?t=79771&highlight=antisinkventil




Ty jsi auto v tomto stavu koupil, nebo jak se to stalo? Odkud jsi?
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 8:00 am    Předmět: Citovat

Fakt nevím co by to mohlo být, jsou to všechno jen zkoušky kde co a jak je natlakováno ...

Antisink ventil otvírá už při 5 barech což je skoro 00prd, a navíc nereaguje ani zadek ani předek. Představa že by se podělaly oba protipad zámky naráz je asi nereálná Question
Tak bych poslední možnost fakt viděl na tom bezpečnostním ventilu, páč odtud to jde na oba zámky ... a pak do celého systému pružení - zvedání
A ta kontrolka tlaku stále svítící by tomu taky nasvedčovala. Když to akumlátor natlačí na 170 bar tak proč to neotevře bezpečák, který otvírá při cca 80 barech do systému Idea



C - je přívod od reguláku - čerpadla
B - je do brzd
A + D -je do padacích zámků - korektorů

když se pístek uprostřed neposune , nejde kapalina do systému a nesepne se spínač Idea
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 8:20 am    Předmět: Citovat

V prvním příspěvku tykev píše "zadek v jízdní poloze".
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 8:31 am    Předmět: Citovat

jk napsal:
V prvním příspěvku tykev píše "zadek v jízdní poloze".


tykev napsal:
prakticky nefunguje, předek leží na zemi a zadek je v jízdní poloze. Na nastavování pákou nereauguje Sad Než se to stalo nesvítily žádné kontrolky, teď svítí hladina/tlak LHM .


no to jo, proto že je nafouklej od minule a zamčenej ...
on mu zadek totiž nespadne když dá páku do nejnižší ... aspoò tak mi to bylo řečeno po telefounu ...
a zámky otvírá protitlak od čerpadla ...
sme kvuli tomu problemu spolu už provolali aspoò pul hodiny Rolling Eyes
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno


Naposledy upravil PaM dne pá srpen 08, 2008 8:36 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 8:55 am    Předmět: Citovat

Ten bezpečnostní ventil je skutečně nejpravděpodobnější varianta. Pokud je kolega tykev schopnej změřit tlak na přívodu a výstupu z něj tak to definitivně potvrdí. Myslím si že v případě potřeby jich na vrakáčích bude spousta.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tykev



Založen: 3.7.2008
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 11:54 am    Předmět: Citovat

jk napsal:
Nevím jaké informace o hydraulice máš k dispozici
Info mám k dispozici hlavně odtud z clubu co najdu a od PaMa Smile ale všechno se hodí, dík

jk napsal:
Ty jsi auto v tomto stavu koupil, nebo jak se to stalo? Odkud jsi?
auto mám cca 2 roky, s hydraulikou problém nebyl, až teď se to jednou z ničeho nic nezvedlo, čekal jsem chvíli jako obvykle a nic, pak zkoušel brzdit v první moment to taky nešlo, dvakrát jsem zhleka prošlápnul a teď to brzdí normálně..

PaM napsal:
a navíc nereaguje ani zadek ani předek. Představa že by se podělaly oba protipad zámky naráz je asi nereálná Question
jk napsal:
V prvním příspěvku tykev píše "zadek v jízdní poloze".
je to tak že zadek drží jízdní polohu, předek je na zemi a nic se nikam nepohne, do předního korektoru nejde tlak a do zadního na 99% taky ne

jk napsal:
Ten bezpečnostní ventil je skutečně nejpravděpodobnější varianta. Pokud je kolega tykev schopnej změřit tlak na přívodu a výstupu z něj tak to definitivně potvrdí. Myslím si že v případě potřeby jich na vrakáčích bude spousta.

K tomu bezpečnostnímu to prostě dospělo a nezbývá než se do toho o víkendu dát, ale jak se na to dívám to teda bude Rolling Eyes ani vydělání nádržky moc nepomůže ze všech stran je kolem hafo věcí, v první moment mám pocit že snad jedině demontáž motoru nebo vyřezání díry do podběhu Confused Twisted Evil Question tlaky na tom asi nezměřím, mám jenom měřák s 9' koncem do reguláku, všechny ostatní jsou zřejmě 8', ale jak se tam dostanu tak to už rovnou můžu dát ven, nebo jenom odpojovat trubky a sledovat.. Na vrakáči tady jen tak mimo chtěli za kousek ulomené trubky hydrauliky 100kč, kolik budou chtít za jetý bezpečnostní ventil Evil or Very Mad

No ale teď ho hlavně dost pryč.. Tak zatím dík
_________________
Xantia I, 1.9TD '94 Hydractive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 12:43 pm    Předmět: Citovat

jeden bezp. ventil mám doma, můžu poskytnout ...
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tykev



Založen: 3.7.2008
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 1:38 pm    Předmět: Citovat

PaM napsal:
jeden bezp. ventil mám doma, můžu poskytnout ...

OKi dík i kolega tomc tady poblíž z Rožnova říkal že má nějaké z BX což by měly být stejné takže to už se nějak vyřeší když to tím bude..
_________________
Xantia I, 1.9TD '94 Hydractive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tykev



Založen: 3.7.2008
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: čt srpen 14, 2008 11:02 pm    Předmět: Citovat

Zdravím, tak už zase cvičí na povel Smile
Bylo to v bezpečnostním ventilu, vyndat ho trvalo den a pak den dát ho zpět Confused fakt bych to nikomu nepřál, přišroubování jednoho šroubu hodina a čtyři zničené ruce Twisted Evil

Pár věcí bylo potřeba oddělat aby se tam dalo trochu dostat..

Jinak poslepu je tam přístup i od kola zespod podběhu.

Někde tady dole pod nádržkou LHM byl přidělaný ventil než se ho podařilo z tama vyndat


Takto to vypadá venku


A rozebrané, ten malý ventilek byl zaseklý, ven šel až po vyklepání hladívkem takže to bylo jasné..


Nakonec jsem to řešil důkladným pročištění a probroušením takže pak chodil jako po másle, doufám že to tak vydrží a že to nebude protékat do přepadu.

Ta tyčka od konektoru se zamáčkne až zaleze ventil tak aby propouštěl kapalinu i do okruhu zdvihu (poté zhasne kontrolka), což se nestalo takže kontrolka svítila pořád ikdyž byl konektor odpojený.

Zadek si potom dělal co chtěl jak jsme to nahodili ale pročištění zadního korektoru tomu zdá se pomohlo.

Tak díky všem za rady, nakonec se to zdárně vyřešilo.

Teď akorát zjišuju že předek je uplně tvrdý v jízní poloze a levá strana je asi o 1,5 cm níž než pravá jak jsem zjistil při seřizování výšky. To bude předpokládám prázdnýma koulema které jsem měl doplnit už dávno. Rolling Eyes
_________________
Xantia I, 1.9TD '94 Hydractive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: čt srpen 14, 2008 11:25 pm    Předmět: Citovat

Ahoj, gratuluju k úspěšné opravě. Jak to tak pozoruju, tak ty naše "veterány" bude potřeba začít udržovat/rozhýbávat. Zrovna před nedávnem jsem rozhýbával svůj antisink ventil.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomc



Založen: 8.2.2008
Příspěvky: 253
Bydliště: Rožnov p.R

PříspěvekZaslal: pá srpen 15, 2008 5:47 am    Předmět: Citovat

zdravím ten ventil se kousl jen tak nebo nějaká nečistota?
_________________
BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tykev



Založen: 3.7.2008
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá srpen 15, 2008 2:37 pm    Předmět: Citovat

tomc napsal:
zdravím ten ventil se kousl jen tak nebo nějaká nečistota?

Nečistoty tam nebyly, jenom drobné rýhy, prostě to bylo zadřené ale proč nevím.
_________________
Xantia I, 1.9TD '94 Hydractive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá srpen 15, 2008 4:00 pm    Předmět: Citovat

Gratulace k podařené opravě, ty na 4x zalomené ruce opravdu nezávidím, dnes sem se koukal pořádně kde a jak je ten bezpečák přidělanej, a opravdu horší místo by se jen těžko hledalo Rolling Eyes
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)