Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kabinový ventilátor
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Studna



Založen: 6.10.2007
Příspěvky: 207
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: ne září 28, 2008 12:22 pm    Předmět: Citovat

DeX napsal:
Ja si pamatuji snad jediny pripad kdy me bezi ventilator na automat na plno a to v pripade, ze v zime pustim ofuk pouze celniho skla.


Dřív se mi toto stávalo,ale nyní nikdy.Pouze na okno nikdy neběží naplno.Nevím proč.Myslím,že zároveò s tím by se u některých modelů měla spínat i klima na odmlžení.Taky nic Sad
_________________
Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RINGO



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 137
Bydliště: MOST

PříspěvekZaslal: ne září 28, 2008 1:11 pm    Předmět: Citovat

DeX napsal:
Ja si pamatuji snad jediny pripad kdy me bezi ventilator na automat na plno a to v pripade, ze v zime pustim ofuk pouze celniho skla.

To jsem si taky myslel,že jsem se asi zmýlil a že to na plno v automatu běželo jenom když to funí na sklo,tak jsem to zkusil a taky nic.
Nevíte k čemu slouží tady to relé? http://ringo.rajce.idnes.cz/xantia/#100_7079.JPG
_________________
X2 1,8 16V Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jack



Založen: 18.12.2007
Příspěvky: 72
Bydliště: Orlová

PříspěvekZaslal: ne září 28, 2008 2:39 pm    Předmět: Citovat

Překlene tranzistorovou regulaci při nastavení max.rychlosti vetnilátoru.
_________________
X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RINGO



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 137
Bydliště: MOST

PříspěvekZaslal: so říjen 11, 2008 8:43 am    Předmět: Citovat

prosím,nevíte co je tady ta věc a jak funguje? http://ringo.rajce.idnes.cz/xantia/#100_7087.JPG
_________________
X2 1,8 16V Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hombok



Založen: 16.8.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: U Olomouce

PříspěvekZaslal: so říjen 11, 2008 9:58 am    Předmět: Citovat

Připadá mi to jako propojení kostry mezi tím tišákem a chladičem (emitor?). Taky to může být nějaký bimetal, který to má při velkém přetížení (teplotě) odpojit, aby toho neodešlo víc, než je zdrávo, ale to je jen spekulace. Tady jsem našel pro ty co umí thajsky pár fotek a taky zapojení http://www.citroenthai.org/diy/blower.html Laughing .
_________________
X1 2.0i VSX 94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: so říjen 11, 2008 8:28 pm    Předmět: Citovat

Větrák z P405 jsem dával do XSARY a jednodušší je HO přepólovat. Wink Vyndat z toho plastu, otočit o 180°, vrazit zpátky a upravit konektory. Práce na 20 minut i s fajfkou.
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: so říjen 11, 2008 9:35 pm    Předmět: Citovat

hombok napsal:
Připadá mi to jako propojení kostry mezi tím tišákem a chladičem (emitor?). Taky to může být nějaký bimetal, který to má při velkém přetížení (teplotě) odpojit, aby toho neodešlo víc, než je zdrávo, ale to je jen spekulace. Tady jsem našel pro ty co umí thajsky pár fotek a taky zapojení http://www.citroenthai.org/diy/blower.html Laughing .

Super stránky, díval si se třeba sem?
http://www.citroenthai.org/diy/auto.html

Tady je takovej malej přehled návodů:
http://www.citroenthai.org/yourdiy.html
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Venda-BX



Založen: 17.6.2008
Příspěvky: 54
Bydliště: Třebechovice Pod Orebem

PříspěvekZaslal: ne říjen 12, 2008 6:57 am    Předmět: Citovat

Super stránky, díval si se třeba sem?
http://www.citroenthai.org/diy/auto.html

Tady je takovej malej přehled návodů:
http://www.citroenthai.org/yourdiy.html[/quote]

Ty vole ty stránky jsou snad v Hebrejštině ne ?

A k ventilátorům mě kravne taky ale to bude u spínací skříòky protože když tam do ní zespoda plácnu rukou tak zas běhá Smile
_________________
Xantia 1,8 rv.93 LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hombok



Založen: 16.8.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: U Olomouce

PříspěvekZaslal: ne říjen 12, 2008 9:16 am    Předmět: Citovat

To Venda-BX: Jestli jsem to dobře pochopil, tak asi nemáš úpravu spínací skříòky, a proto to doporučuji udělat co nejdřív, protože pokud do toho klepneš, a běží to , předpokládám, že ty kontakty v ní už jsou asi na odpis. Kdysi mi kvůli spínačce odešel startér, protože se mi spojily startovací kontakty v ní za jízdy, akorát jsem předjížděl auto, a než jsem se dostal ke kraji bylo po něm, i po spínačce.
_________________
X1 2.0i VSX 94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Venda-BX



Založen: 17.6.2008
Příspěvky: 54
Bydliště: Třebechovice Pod Orebem

PříspěvekZaslal: ne říjen 12, 2008 9:23 am    Předmět: Citovat

hombok napsal:
To Venda-BX: Jestli jsem to dobře pochopil, tak asi nemáš úpravu spínací skříòky, a proto to doporučuji udělat co nejdřív, protože pokud do toho klepneš, a běží to , předpokládám, že ty kontakty v ní už jsou asi na odpis. Kdysi mi kvůli spínačce odešel startér, protože se mi spojily startovací kontakty v ní za jízdy, akorát jsem předjížděl auto, a než jsem se dostal ke kraji bylo po něm, i po spínačce.


Tos mně uklidnil Sad Jdu se na to juknout hned
_________________
Xantia 1,8 rv.93 LPG
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RINGO



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 137
Bydliště: MOST

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 8:40 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem preventivně vyměnil tranzistory ve ventilátoru,použil jsem MJ 11015 (Motorola). Měsíc jsem to sledoval,testoval a byl jsem spokojený jak to pěkně šlape,při venkovní teplotě do 8 st. a páčce posunutý na čelní sklo se větrák rozeběhnul v automatu na plno.Měl jsem radost a slavil jsem Very Happy Po měsíčním provoze se ventilátor přestal točit a když už se roztočil tak jenom na maximálu,tak jsem tam zase vrátil ty původní tranzistory a zatím to dál řešit nebudu.Jenom bych potřeboval takovou malou radu,jak amater jako já dokáže doma změřit ty tranzistory?Jak se to provádí a jaký by to mělo mít hodnoty?
_________________
X2 1,8 16V Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Studna



Založen: 6.10.2007
Příspěvky: 207
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: so listopad 01, 2008 9:08 am    Předmět: Citovat

Takže po vysledování-i když venku byla teplota -2°C,tak se mi při automatu a ofuku čelního skla větrák nerozběhl naplno.Chyba tedy bude na tom tišáku na větráku?Potvrdí mi to někdo?

Podotýkám,že jinak si myslím,že maká normálně.Tj.-zhruba do 50°C jde pomalu a když se motor ohřeje víc,tak navalí teplo většíma otáčkama,dokud nedosáhne nastavené teploty,pak přechází opět do režimu udržování teploty max stupněm 2 rychlosti ventilátoru.
_________________
Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
laďa



Založen: 7.1.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 6:05 pm    Předmět: Citovat

Tak si tu čtu všechny ty příspěvky a řikám si jak mi hezky vše funguje,až do dnešního rána. Měl jsem kabinový ventilátor na manualu v nízkých otáčkách a z ničeho nic mi začal fičet na max a na žadný posun páčky nereaguje! Rolling Eyes
Jediné co jej vypne je klíček v zapalování do polohy 0. Nejspíš to budou ty tranzistory jak jsem zde četl. Nebo snad máte někdo jiný názor?? Kde jsou umístěné ty tranzistory a dají se sehnat nové??? Díky za případné rady.

Motor 1,9td kombi klima
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RINGO



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 137
Bydliště: MOST

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 6:12 pm    Předmět: Citovat

laďa napsal:
Tak si tu čtu všechny ty příspěvky a řikám si jak mi hezky vše funguje,až do dnešního rána. Měl jsem kabinový ventilátor na manualu v nízkých otáčkách a z ničeho nic mi začal fičet na max a na žadný posun páčky nereaguje! Rolling Eyes
Jediné co jej vypne je klíček v zapalování do polohy 0. Nejspíš to budou ty tranzistory jak jsem zde četl. Nebo snad máte někdo jiný názor?? Kde jsou umístěné ty tranzistory a dají se sehnat nové??? Díky za případné rady.

Motor 1,9td kombi klima

po demontáži ventilátoru je snadno najdeš http://ringo.rajce.idnes.cz/xantia/#P1000264.JPG Tranzistory jsem nahradil asi jako většina tady těma MJ 11015 (Motorola)
_________________
X2 1,8 16V Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)