Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Studna
![](images/avatars/40338478347fa2349898da.jpg)
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: ne září 28, 2008 12:22 pm Předmět: |
|
|
DeX napsal: | Ja si pamatuji snad jediny pripad kdy me bezi ventilator na automat na plno a to v pripade, ze v zime pustim ofuk pouze celniho skla. |
Dřív se mi toto stávalo,ale nyní nikdy.Pouze na okno nikdy neběží naplno.Nevím proč.Myslím,že zároveò s tím by se u některých modelů měla spínat i klima na odmlžení.Taky nic ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
![](http://images.spritmonitor.de/211450_3.png) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
RINGO
![](images/avatars/414134246488ccb6d4fea9.jpg)
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: ne září 28, 2008 1:11 pm Předmět: |
|
|
DeX napsal: | Ja si pamatuji snad jediny pripad kdy me bezi ventilator na automat na plno a to v pripade, ze v zime pustim ofuk pouze celniho skla. |
To jsem si taky myslel,že jsem se asi zmýlil a že to na plno v automatu běželo jenom když to funí na sklo,tak jsem to zkusil a taky nic.
Nevíte k čemu slouží tady to relé? http://ringo.rajce.idnes.cz/xantia/#100_7079.JPG _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jack
![](images/avatars/82852900948c6f1fa3a0d8.jpg)
Založen: 18.12.2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Orlová
|
Zaslal: ne září 28, 2008 2:39 pm Předmět: |
|
|
Překlene tranzistorovou regulaci při nastavení max.rychlosti vetnilátoru. _________________ X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
![](http://sweb.cz/vkubos/xantia.jpg) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
RINGO
![](images/avatars/414134246488ccb6d4fea9.jpg)
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: so říjen 11, 2008 9:58 am Předmět: |
|
|
Připadá mi to jako propojení kostry mezi tím tišákem a chladičem (emitor?). Taky to může být nějaký bimetal, který to má při velkém přetížení (teplotě) odpojit, aby toho neodešlo víc, než je zdrávo, ale to je jen spekulace. Tady jsem našel pro ty co umí thajsky pár fotek a taky zapojení http://www.citroenthai.org/diy/blower.html . _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so říjen 11, 2008 8:28 pm Předmět: |
|
|
Větrák z P405 jsem dával do XSARY a jednodušší je HO přepólovat. Vyndat z toho plastu, otočit o 180°, vrazit zpátky a upravit konektory. Práce na 20 minut i s fajfkou. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: so říjen 11, 2008 9:35 pm Předmět: |
|
|
hombok napsal: | Připadá mi to jako propojení kostry mezi tím tišákem a chladičem (emitor?). Taky to může být nějaký bimetal, který to má při velkém přetížení (teplotě) odpojit, aby toho neodešlo víc, než je zdrávo, ale to je jen spekulace. Tady jsem našel pro ty co umí thajsky pár fotek a taky zapojení http://www.citroenthai.org/diy/blower.html . |
Super stránky, díval si se třeba sem?
http://www.citroenthai.org/diy/auto.html
Tady je takovej malej přehled návodů:
http://www.citroenthai.org/yourdiy.html _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Venda-BX
![](images/avatars/177640891248573adcab778.jpg)
Založen: 17.6.2008 Příspěvky: 54 Bydliště: Třebechovice Pod Orebem
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
Zaslal: ne říjen 12, 2008 9:16 am Předmět: |
|
|
To Venda-BX: Jestli jsem to dobře pochopil, tak asi nemáš úpravu spínací skříòky, a proto to doporučuji udělat co nejdřív, protože pokud do toho klepneš, a běží to , předpokládám, že ty kontakty v ní už jsou asi na odpis. Kdysi mi kvůli spínačce odešel startér, protože se mi spojily startovací kontakty v ní za jízdy, akorát jsem předjížděl auto, a než jsem se dostal ke kraji bylo po něm, i po spínačce. _________________ X1 2.0i VSX 94 |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Venda-BX
![](images/avatars/177640891248573adcab778.jpg)
Založen: 17.6.2008 Příspěvky: 54 Bydliště: Třebechovice Pod Orebem
|
Zaslal: ne říjen 12, 2008 9:23 am Předmět: |
|
|
hombok napsal: | To Venda-BX: Jestli jsem to dobře pochopil, tak asi nemáš úpravu spínací skříòky, a proto to doporučuji udělat co nejdřív, protože pokud do toho klepneš, a běží to , předpokládám, že ty kontakty v ní už jsou asi na odpis. Kdysi mi kvůli spínačce odešel startér, protože se mi spojily startovací kontakty v ní za jízdy, akorát jsem předjížděl auto, a než jsem se dostal ke kraji bylo po něm, i po spínačce. |
Tos mně uklidnil Jdu se na to juknout hned _________________ Xantia 1,8 rv.93 LPG |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
RINGO
![](images/avatars/414134246488ccb6d4fea9.jpg)
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: pá říjen 31, 2008 8:40 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem preventivně vyměnil tranzistory ve ventilátoru,použil jsem MJ 11015 (Motorola). Měsíc jsem to sledoval,testoval a byl jsem spokojený jak to pěkně šlape,při venkovní teplotě do 8 st. a páčce posunutý na čelní sklo se větrák rozeběhnul v automatu na plno.Měl jsem radost a slavil jsem Po měsíčním provoze se ventilátor přestal točit a když už se roztočil tak jenom na maximálu,tak jsem tam zase vrátil ty původní tranzistory a zatím to dál řešit nebudu.Jenom bych potřeboval takovou malou radu,jak amater jako já dokáže doma změřit ty tranzistory?Jak se to provádí a jaký by to mělo mít hodnoty? _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
Studna
![](images/avatars/40338478347fa2349898da.jpg)
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: so listopad 01, 2008 9:08 am Předmět: |
|
|
Takže po vysledování-i když venku byla teplota -2°C,tak se mi při automatu a ofuku čelního skla větrák nerozběhl naplno.Chyba tedy bude na tom tišáku na větráku?Potvrdí mi to někdo?
Podotýkám,že jinak si myslím,že maká normálně.Tj.-zhruba do 50°C jde pomalu a když se motor ohřeje víc,tak navalí teplo většíma otáčkama,dokud nedosáhne nastavené teploty,pak přechází opět do režimu udržování teploty max stupněm 2 rychlosti ventilátoru. _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
![](http://images.spritmonitor.de/211450_3.png) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
laďa
Založen: 7.1.2007 Příspěvky: 102 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: ne listopad 02, 2008 6:05 pm Předmět: |
|
|
Tak si tu čtu všechny ty příspěvky a řikám si jak mi hezky vše funguje,až do dnešního rána. Měl jsem kabinový ventilátor na manualu v nízkých otáčkách a z ničeho nic mi začal fičet na max a na žadný posun páčky nereaguje!
Jediné co jej vypne je klíček v zapalování do polohy 0. Nejspíš to budou ty tranzistory jak jsem zde četl. Nebo snad máte někdo jiný názor?? Kde jsou umístěné ty tranzistory a dají se sehnat nové??? Díky za případné rady.
Motor 1,9td kombi klima |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
RINGO
![](images/avatars/414134246488ccb6d4fea9.jpg)
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: ne listopad 02, 2008 6:12 pm Předmět: |
|
|
laďa napsal: | Tak si tu čtu všechny ty příspěvky a řikám si jak mi hezky vše funguje,až do dnešního rána. Měl jsem kabinový ventilátor na manualu v nízkých otáčkách a z ničeho nic mi začal fičet na max a na žadný posun páčky nereaguje!
Jediné co jej vypne je klíček v zapalování do polohy 0. Nejspíš to budou ty tranzistory jak jsem zde četl. Nebo snad máte někdo jiný názor?? Kde jsou umístěné ty tranzistory a dají se sehnat nové??? Díky za případné rady.
Motor 1,9td kombi klima |
po demontáži ventilátoru je snadno najdeš http://ringo.rajce.idnes.cz/xantia/#P1000264.JPG Tranzistory jsem nahradil asi jako většina tady těma MJ 11015 (Motorola) _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/Glass/images/red/spacer.gif) |
|